Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3425213 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Дечки извенете што упаѓам вака,

Ама и Королата и Поршето ако возат 90 на дожд нема да им бидне ништо.

Чак што више и ако гумите им се за никаде, живи здрави ќе стигнат по дома....

Поентата беше да работи разумот кај тој што вози, а не да му е добра шарата на пневматик за да вози како вол по дожд.


Фала многу, и за многу години да е празникот Водици, кога сме веќе по вода почнати со муабетот.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Кога сме кај гуми, колку е максималната старост на гумите? Моиве според дот се произведени април 2012, а имаат уште некои 5мм шара.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Зависи ако е гаражирана колата да не ги фаќа сонце до 5-6 години би ги возел.

Sent from my E5603 using Tapatalk


Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
10 godini ili 1.6mm za letni 4mm za zimni e legalno

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8



Четворица Македонци се повредени и сместени во болница во Разлог по сообраќајна несреќа што се случи ноќеска на патот Добриниште-Банско, јави бугарската новинска агенција БГНЕС.

Се работи за тројца 48 годишни мажи и еден на возраст од 41-на година, кои во моментов се наоѓаат надвор од животна опасност.

Извештајот за сообраќајната несреќа беше доставен во 23.50 часот минатата ноќ. Автомобилот со македонски регистерски таблички излетал од патот...

http://makfax.com.mk/daily-news/%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9C%D0%B0%D1%98%D0%BA%D0%B0-%D0%B2/
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Beki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
@Inter1
Твоето е да викнеш полиција да направи увид и после да ја однесеш колата во осигурителната компанија каде си осигуран за да направат Услужен комисиски записник каде ќе ги напишат сите оштетени делови.

Идеална ситуација би била полицајците да најдат каде е оштетена оградата од автопатот и да го најдат на лице место кучето кое најчесто умира од ударот. Ако нема куче, а има траги од влакна на возилото во делот каде што бил ударот, и тогаш нема да има некој голем проблем за да се докаже дека се од животно кое не требало да биде таму. Најголем проблем е ако нема куче, нема оштетена ограда, а има штета, но и тогаш треба да се види што и како може да се направи.

@Beki
Ако не си го потпишал Комисискиот записник за проценка каде се наборени деловите кои се за поправка, односно замена, а најверојатно таму и ти пишале проценка на висина на штета, можеш да поднесеш приговор до осигурителната компанија. Ако не си задоволен и од одговорот по приговорот, следно е тужба до надлежен суд. Која е висината на штетата отприлика?
Поднесов приговор за проценката до осигурителната компанија.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Знам дека сум „лејт ту да парти“ али ке се убацам со моето мислење (јадење мусли). Типов е копук, немаше ни една „коректна“ реакција. Не го викам ова често, али АУДИ ЈЕ АУДИ.

1. Една рака и се праи фраер. У таа ситуација нема фраер, фаќаш (треба да го држи цело време, али ај) воланот со две раце за мноооогу повеќе осет и контрола. Него му смрзна гомцето па не можеше да го пушти мењачот од паника во моментот.
2. Коа забележа дека му забега го „засече“ воланот толку јако што ЈА НАТЕРА колата да ротира десно премногу, внимателно ги одбрав зборовите бидејќи сакам да кажам дека ESP-то не ги гледа лентите па да знае колку треба да корегира туку реагираше на инпутот од воланот. Он буквално имаше „целосна“ контрола врз колата, и он ја заеба работата. Види го видеото пак. Колата му реагираше на СЕКОЈА акција на воланот. Со слушалки се слуша и самото зуење на тркалата - АБС-от - ЕСП-то.
3. Првата корекција на десно не беше идеална и беше преголема али не е страшно пошто ќе избегаше една лента на десно, али он уште пред да и даде шанса на колата да се стабилизира он сврте негде четвртина волан на лево (од центарот) и во тој момент да исправеше и да ја почекаше колата да „легне“ пак највероватно ќе беше во ред, но тогаш уште толку досврте со воланот, скоро пола волан и ја ротираше колата накај ѕидот. После тоа се заеба. Го виде ѕидот и во паника го досврте воланот надесно и тука веќе јас очекував да се изврти аудито али, АУДИ ЈЕ АУДИ.

После тоа со секое веслање на воланот само уште толку ја влошѕваше ситуацијата. Тој и да притиснал малку кочница мислам дека колата имаше доволно „headroom“ да компензира дури и за кочницата што ја имаше притиснато. И исто така и самиот ЕСП систем ќе ја успори колата. А за гаста, ЕСП-то ја одзема гаста, џабе стискаш до даска. (Кого го интересира да ме провери https://youtu.be/iEo2tpgaGQw?t=609)
Он буквално веслаше со воланот и он ја влоши ситуацијата, а фактот дека го држеше мењачот ко дилдо и дури и проба да мења намерно или ненамерно е лошо..

Гледам и се нервирам што ем луѓе го фалат „леле као си спасил ситуација“ а се што направи он е што го дркаше мењачот и праеше некои си рап потези со левата рака.. Не направи он ништо, аудито му го спаси гзот од 140 па се до 30км/х. На неговото видео он дури имаше пишано и дека „имал bmw 3.0 и не му забегало вака“. Глупости. Поише менува гумата што ја имаш на колата него ли значката на хаубата. Поише менува длабината на шарата на иостата гума него ли значката на хаубата.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Напнат сум.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810
На толку експерти од сите области на форумов не ми е јасно како уште не ги оправивме работите.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Знам дека сум „лејт ту да парти“ али ке се убацам со моето мислење (јадење мусли). Типов е копук, немаше ни една „коректна“ реакција. Не го викам ова често, али АУДИ ЈЕ АУДИ.

1. Една рака и се праи фраер. У таа ситуација нема фраер, фаќаш (треба да го држи цело време, али ај) воланот со две раце за мноооогу повеќе осет и контрола. Него му смрзна гомцето па не можеше да го пушти мењачот од паника во моментот.
2. Коа забележа дека му забега го „засече“ воланот толку јако што ЈА НАТЕРА колата да ротира десно премногу, внимателно ги одбрав зборовите бидејќи сакам да кажам дека ESP-то не ги гледа лентите па да знае колку треба да корегира туку реагираше на инпутот од воланот. Он буквално имаше „целосна“ контрола врз колата, и он ја заеба работата. Види го видеото пак. Колата му реагираше на СЕКОЈА акција на воланот. Со слушалки се слуша и самото зуење на тркалата - АБС-от - ЕСП-то.
3. Првата корекција на десно не беше идеална и беше преголема али не е страшно пошто ќе избегаше една лента на десно, али он уште пред да и даде шанса на колата да се стабилизира он сврте негде четвртина волан на лево (од центарот) и во тој момент да исправеше и да ја почекаше колата да „легне“ пак највероватно ќе беше во ред, но тогаш уште толку досврте со воланот, скоро пола волан и ја ротираше колата накај ѕидот. После тоа се заеба. Го виде ѕидот и во паника го досврте воланот надесно и тука веќе јас очекував да се изврти аудито али, АУДИ ЈЕ АУДИ.

После тоа со секое веслање на воланот само уште толку ја влошѕваше ситуацијата. Тој и да притиснал малку кочница мислам дека колата имаше доволно „headroom“ да компензира дури и за кочницата што ја имаше притиснато. И исто така и самиот ЕСП систем ќе ја успори колата. А за гаста, ЕСП-то ја одзема гаста, џабе стискаш до даска. (Кого го интересира да ме провери https://youtu.be/iEo2tpgaGQw?t=609)
Он буквално веслаше со воланот и он ја влоши ситуацијата, а фактот дека го држеше мењачот ко дилдо и дури и проба да мења намерно или ненамерно е лошо..

Гледам и се нервирам што ем луѓе го фалат „леле као си спасил ситуација“ а се што направи он е што го дркаше мењачот и праеше некои си рап потези со левата рака.. Не направи он ништо, аудито му го спаси гзот од 140 па се до 30км/х. На неговото видео он дури имаше пишано и дека „имал bmw 3.0 и не му забегало вака“. Глупости. Поише менува гумата што ја имаш на колата него ли значката на хаубата. Поише менува длабината на шарата на иостата гума него ли значката на хаубата.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Напнат сум.
wtf did I just read?!

Само еден коментар. Да не му се случи ова на никого, ни на тебе ни на мене и на сите што ја читаат темава. Толку :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
20 секунда ->
Чист пример дека системот многу подобро реагира кога не кочиш зошто самиот знае на која страна да закочи за да и даде правец на колата натаму каде што била пред да изгуби контрола... Ова е на суво, различни услови меѓутоа концептот е тој и јасно се гледа дека многу помалце му треба да се исправи самиот отколку ти да му одмагаш со кочење и фрлање на воланот контра повеќе од што треба.
Како и да е ова се големи брзини и паниката не ти дава многу простор за размислување. Секој што не доживеал нешто вакво или слично мисли дека ќе може да изреагира, меѓутоа во даден момент пресудни се 2-3 секунди и да заврши фатално. Нека не му се случи на никого, да учиме од грешките на другите. :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Многу клипови гледате на интернет.  ;D

Додека системот да осети и исправи, магарето ојдело у зелките.  ;)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Овој претицува колона, овој не глеа у ретровизор, џабе се и системи и се.