Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3179134 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
При претекнување секогаш гледај да започнеш со најмалце 2500 рпм.

Отсутен miki002

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
    • Моето возило
При претекнување секогаш гледај да започнеш со најмалце 2500 рпм.
Незнам за ова, не е премногу за овој мотор 1.4D4d на тојота? Може овде ми е грешката немам ни 5к километри со оваа кола, затоа не кревам многу вртежи а и прв дизел ми е.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20143
На 60 претекнуваше во 5та?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Зошто да е многу, краткотрајно при претицување не е проблем  до 4000 да ја стиснеш

Отсутен miki002

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
    • Моето возило
На 60 претекнуваше во 5та?
Да, успорив кога конечно забележав дека има возило зад комбето.
Зошто да е многу, краткотрајно при претицување не е проблем  до 4000 да ја стиснеш
Благодарам, ќе тестирам како се однесува колата кога ќе сум сам на патот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Најдобро тоа, да тестираш како ти е најдобро забрзувањето при разни стартни брзини. Некогаш можеш со 4-та, некогаш со 3-та. Ќе ја поднаучиш колата и без многу страв. Овој пат, според кажувањето си имал доволно време иако тебе ти се чинело малку, само малку стрес си доживеал ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
На графиков можеш да видиш колку моќност има колата на колку обртаи.



Како што гледаш на 2000 вртежи имаш 55кс, а на 3000 веќе над 80кс. 45% поголема моќност!

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Кога се престига во Македонија, се знае, гас до дупка во најниска можна брзина. И дури и тогаш може да се погоди некој тркач, па си се враќаш назад во лентата.

Кога се престига во нормалниот свет, се престига релативно лагано.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен miki002

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
    • Моето возило
Благодарам на сите.

Deni, посебно благодарам за графикот. Го немав видено до сега за овој мотор а тоа што гледам е дека на 3000 мин-1 имам добра моќност и вртежен момент поголем од бензинците што се вградуваат во королата.

Сепак си замерувам што цела фамилија ја доведувам во опасност, незнам зошто тргнав, кога очигледно не сум уште навикнат на колата.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Благодарам на сите.

Deni, посебно благодарам за графикот. Го немав видено до сега за овој мотор а тоа што гледам е дека на 3000 мин-1 имам добра моќност и вртежен момент поголем од бензинците што се вградуваат во королата.

Сепак си замерувам што цела фамилија ја доведувам во опасност, незнам зошто тргнав, кога очигледно не сум уште навикнат на колата.

Не ја мисли толку за завршена работа, само ќе се нервираш.   ;)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Затоа кога седнуваш во нова кола (нова за тебе, дури и половна) ги испитуваш сите аспекти на колата. Тестираш максимално забрзување во сите брзини (4,5,6-та доколку е можно, у принцип не е можно), тестираш максимално кочење (малку осет како фаќа АБС-от), тестираш маневрирање при уклучен АБС, тестираш кочење и нагло свртување да провериш задницата како се однесува и уште некои други маневри за хендлинг.

Секако, ова го правиш на безбедни и проверени места многу внимателно да не направиш беља. Тоа ти е најдобро сценарио у принцип. Жените рецимо не го прават тоа, јас го правам со секоја кола која ја возам на отворено и подолго време.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Кога се престига во Македонија, се знае, гас до дупка во најниска можна брзина. И дури и тогаш може да се погоди некој тркач, па си се враќаш назад во лентата.

Кога се престига во нормалниот свет, се престига релативно лагано.
Има и такви...
Затоа јас си имам процедура на престигнување која мислам дека е многу ефикасна.
1. Никогаш не се лепам до возилото кое треба да го стигнам, него идам на 40-50 метри позади него.
2. Kога планирам да го престигnам се престројувам во левата лента, забрзувам и доколку нема возило од спротивна страна го стигам.
3. Дколку наиде возило се враќам културно позади него.

Постапката е добра бидејќи за тие 40-50 метри  надохнада ќе постигнеш доста поголема брзина од возилото пред тебе и ќе можеш за брзо време да го поминеш, а доколку иде возило од спротива исто имаш време да се вратиш.
Постапкава ја стекнав кога имав обичен дизел од 65 коња и престигнувањето беше процедура :D

Така е Миле, и јас ја имам истата постапка на тестирање кола  :)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Леле колку мразам такви фластери што се лепат позади да не можеш светла да и видиш, а возиш над 7-80км/ч, да сум со некоја постара кола стисни му кочница да му дое ум :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Све зависи од ситуација, на пат со кривини мора да се вози до браник, местата за претицање се кратки и секој метар е битен. Во спротивно поголем е ризикот за успешно претицање од 40 - 50 метра ко што пиша Филип ...

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Ај мaлa кoрекцијa, нa непрегледен пaт не се претекнувa.