Автор Тема: DIZEL NA PLIN  (Прочитано 54833 пати)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #60 на: 18 Септември 2012, 00:47:31 am »
Па цената им оди од кај 1000 евра па нагоре :), значително се поскапи.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #61 на: 20 Септември 2012, 10:19:08 am »
имам карбонска боца за метан од 95 литри односно околу 14 кг метан... for sale... 650 евра...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #62 на: 21 Септември 2012, 21:07:35 pm »
До каде е тестот со метан? Резултати? Цена?
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #63 на: 21 Септември 2012, 22:49:16 pm »
Ќе има набрзо, тс деновиве некои резултати :)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #64 на: 21 Септември 2012, 23:43:48 pm »
Деновиве се вршатѕ повеќе мерења, во зависност како е калибрирано колку е потрошувачката :)
Само едно можам да кажам од денешната вожња дека сум многу задоволен како возилото повлекува на Дизел+Метан.
Доколку има можност ќе се сними некое меѓузабрзување.

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #65 на: 22 Септември 2012, 11:57:43 am »
Споредба со комбинацијата дизел- плин/ метан. Со која комбинација се добива повеќе снага?
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #66 на: 22 Септември 2012, 13:11:34 pm »
Со дизел+ТНГ добивме заштеда од некаде 14% (возилото доби приметно на снага), додека со дизел+метан добивме некаде заштеда од 25% според производителот е декларирано 30% заштеда но тука морам да напоменам дека нашите мерења беа извршени со различна калибрација на метанскиот уред. Со додавање на повеќе на метан се добива и поголема снага од моторот со што возилото многу подобро повлекува од ниску вртежи. Се разбира калибрацијата на метанскиот уред ја вршиме во граници на безбедност, мериме температура на издувни гасови и мериме knock (дали има детонантно согорување).
Колегите од плимонт ќе отворат тема каде што ќе бидат поставени слики и ќе биде подетално напишано окулу уредот.
Еве наредната сабота ќе се обидеме јас и nikolabb  да бидеме во Плимонт и заедно со колегите, доколку има некој заинтересирано да помине и да го разгледа системот и да добие тест возење и самиот да се увери за тоа кои се придобивките. Официјално ќе го потврдат и колегите од Плимонт.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #67 на: 22 Септември 2012, 17:47:40 pm »
Ууу, интересно! Ако правите нешто следната сабота, најавете на време, мене ме интересира како функционира.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #68 на: 22 Септември 2012, 20:48:48 pm »
Ќе биде најавено со точно време, кој го интересира ќе може слободно да помине.
За денот останува Сабота (29-09-2012) само дополнително ќе биде соопштено времето, ама најверојатно нешто после 11-12 ќе биде.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #69 на: 23 Септември 2012, 13:57:53 pm »
Браво бе Оги, алал да ви е !!!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #70 на: 23 Септември 2012, 15:17:07 pm »
Браво дечки! Браво! Ќе треба да ја шитнам Нубирата да земам уште едно дизелче да се преорентирам на ваков систем.

25% заштеда не е малку...само целиот есап треба да биде добар да ставиш ваков систем на мало литражен дизел. За 2000+ дизели се исплаќа и тоа како...

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #71 на: 23 Септември 2012, 18:24:01 pm »
Браво дечки! Браво! Ќе треба да ја шитнам Нубирата да земам уште едно дизелче да се преорентирам на ваков систем.

25% заштеда не е малку...само целиот есап треба да биде добар да ставиш ваков систем на мало литражен дизел. За 2000+ дизели се исплаќа и тоа како...


Tочно така заштеда ќе има кај возила кој се поголеми потрошувачи на нафта, кај возило што троши 5-6 литри нема да се осети толку, а ипак системот не е ефтин :) кога тогаш ќе почне да се исплати ама временскиот период е битен.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #72 на: 23 Септември 2012, 20:09:38 pm »
Токму тоа...

Значи 2.4JTD и 2.5TDI/TDS сите јавувајте се во Плимонт :D :D :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #73 на: 23 Септември 2012, 21:38:04 pm »
Нема шанси.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #74 на: 24 Септември 2012, 17:42:03 pm »
15% заштеда на 525TDS ти е 2 литра нафта.

Ако ги тепа 12-13 градска ќе намалиш на 10 :) Тоа е 150 денари на 100км. Системот (LPG) ако е 600 евра.

Или во превод треба да поминеш околу 25 000км системот да почне да се исплаќа.

3000 евра ќе дадеш за гориво btw :)

Јас на 21000 дадов околу 80000 денари или на 25000км околу 95000денари или 1500 евра ...т.е дупло поевтино :D :D :D