Со дизел+ТНГ добивме заштеда од некаде 14% (возилото доби приметно на снага), додека со дизел+метан добивме некаде заштеда од 25% според производителот е декларирано 30% заштеда но тука морам да напоменам дека нашите мерења беа извршени со различна калибрација на метанскиот уред. Со додавање на повеќе на метан се добива и поголема снага од моторот со што возилото многу подобро повлекува од ниску вртежи. Се разбира калибрацијата на метанскиот уред ја вршиме во граници на безбедност, мериме температура на издувни гасови и мериме knock (дали има детонантно согорување).
Колегите од плимонт ќе отворат тема каде што ќе бидат поставени слики и ќе биде подетално напишано окулу уредот.
Еве наредната сабота ќе се обидеме јас и nikolabb да бидеме во Плимонт и заедно со колегите, доколку има некој заинтересирано да помине и да го разгледа системот и да добие тест возење и самиот да се увери за тоа кои се придобивките. Официјално ќе го потврдат и колегите од Плимонт.