Автор Тема: DIZEL NA PLIN  (Прочитано 54834 пати)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #90 на: 27 Март 2013, 17:46:18 pm »
Еве и јас малце ќе пишам нешто бидејќи учествував во монтажата а и после кон тестирањето на возилото.
Заштеда со овој тип на систем најголема се добива кај големо литражни мотори, кој пред се возат доста километри . Еве на пример кај тебе за каков тип на возило станува збор?
Негде од прилика 2-3 литри дизел може да се јави заштеда на изминати 100км со тоа што од прилика се дополнува со 2 литри на ЛПГ.
Доколку вашето возило троши над 10 литри дизел гориво мислам дека може да се постигне солидна заштеда, но пред се ова зависи од колкав резервоар за ЛПГ ќе биде вграден во возилото.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #91 на: 27 Април 2013, 17:41:29 pm »
Ovoj sistem dali moze vo postari Motori na Mercedes (kako na primer 300TD ?)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #92 на: 29 Април 2013, 01:19:32 am »
во се може. само за тие постари мотори мора да се искалкулира од каде ке се земе сигнал за обртаи. само тука е пречката.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #93 на: 29 Април 2013, 01:21:22 am »
toa e super ako moze. Konkretno W120 (S 300TD) arci 10-11l gradska nafta. Veruvam deka bi se isplatelo.

Ili pak na G300TD (12-13l) ...

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #94 на: 29 Април 2013, 09:43:50 am »
Се решава и сигналот за обртаи, само бугар само прашува онака колку да си праша :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #95 на: 29 Април 2013, 09:50:50 am »
e pa ako znaes spodeli. Jas si prasuvam so nekakva namera.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #96 на: 29 Април 2013, 10:04:24 am »
Ајде ајде Бугар, имам Е300ка ТД како за тебе  :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #97 на: 29 Април 2013, 10:06:25 am »
Се решава и сигналот за обртаи, само бугар само прашува онака колку да си праша :)

знам дека е така и за едното и за другото... ама нема везе, битно е да билдаме постови :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #98 на: 29 Април 2013, 10:20:39 am »
Бугар изводливо е се а за цена и детали треба со плимонт да си се договориш

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #99 на: 06 Јуни 2013, 23:58:01 pm »
plinot vo koj del od motorot t.e. usisniot sistem se dodava, nekade pred ventilite, vo usisnata granka?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #100 на: 07 Јуни 2013, 02:17:38 am »
Kај овој уред што е монтиран дизните се бушени на почеток на усисната грана, може да се бушат и пред турбото но ние одлучивме да биде после турбината во почетокот на усисната грана.
Колку што може да се види плин се доведува преку 2 дизни за сите цилиндри во моторот.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #101 на: 07 Јуни 2013, 03:03:30 am »
а имате размислувано да се додава слично како дизелот, директно внатре во просторот на клипот, валјда така би се избегналa детонаци, секако на сметка на нешто помала термичка искористеност, но ќе навлезе повеќе свеж воздух т.е. просторот што е зафатен во гранката од плинот вака би бил слободен. Е сега не зна колкав е цетанскит број на плинот, може ќе се пали премногу доцна т.е. ќе има долго време на доцнење на детонација... па ќе досогорува низ издувниот систем... Во секој лсучај добар проект, барем мене лично ми се допадна што некој направил ваков проект.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #102 на: 07 Јуни 2013, 03:08:28 am »
Ovoj sistem dali moze vo postari Motori na Mercedes (kako na primer 300TD ?)
најверојатно информација за бројот на вртежите може да се земе од алтернаторот, кај повеќето дизели има посебен извод (како +B е обележан) кој се користи за обртометарот на таблата, ккако што знам јас, ако сум грешка... нека ме корегира некој попаметен :)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #103 на: 07 Јуни 2013, 11:20:24 am »
Број на вртежи кај мицубишито е земено од компјутер, а иначе да точно е дека можеш да земеш од алтернаторот број на вртежи.
Само после ќе имаш проблем како да направиш сензор за педал на гас, бидејќи и тоа чита овој уред. (и ова не е толку тешко да се изведе)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #104 на: 07 Јуни 2013, 13:00:03 pm »
Hmmmm mnogu komplicirano so taa glupava elektronika