Автор Тема: DIZEL NA PLIN  (Прочитано 54819 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #45 на: 21 Јули 2012, 00:37:49 am »
@onak - окулу ламда сондата ништо не чепкавме си остана како што си беше
кај класичен дизел сигурно има некоја придобивка ама незнам колкава точно може да биде (нема никаков проблем што тоа возило нема ECU, број на вртежи се вадат од алтернаторот а позиција на педалот за гас ќе се направи со потенциометар, малку повеќе работа ама може да се изведе)

@LosiPatista - како што кажав претходно овој систем не користи давачи од возилото единствено е што се зема сигнал од позиција на педалот за гас (кој исто така може да се изведе дополнително ако го нема).

За поставување на овој систем на возило со класична бош пумпа без електроника е можно само со малце повеќе работа. (да се изведе сигнал за вртежи од алтернаторот кој малце може да биде сложено додека се добие скоро точниот број на вртежи и да се направи некој механизам со потенциометар за позицијата на педалот за гас)

ако успеете да извадите сигнал од алтернаторот за обртаите, ај откриј ми дел од твојата тајна зашто ти е потребна и педалата за гас? по логика чим ги има обртаите како информација што ке ти е стискање на гаста? да речеме ги штеловаш дизните да пуштаат плин на една секвента од 0,4 милисекунди. колку повеке обртаи толку почесто отворена дизна, толку и повеке плин во усисна грана. педалата за гас што менува...?

плус, нели може тука да се изведе старомодниот систем плин на плочка?

што се однесува до ламбда сондата... во плимонт има донесено 2 уреди за ХХО, едниот требаше кај мене да се стави, ама тоа не е битно. битното е дека во комплетот со тие уреди иде и еден електронски лажњак за ламбда сонда, со потенциомер кој си го ставаш во кабина. значи со лажњакот можеш да диктираш побогата смеша и посиромашна смеша... односно, кога ке пуштиш да иде на плин, ке го свртиш како да измерил побогата смеша и под дефолт екуто од колата ке го намали времетраењето на отворање на дизните односно, ке почнарт да пуштаат помалку нафта.. епилогот е уште поголема заштеда од досегашнава што сте ја добиле, а снагата на возилото ке си остане релативно иста како претходно што си била... дискутираме за мои прерачунки кои велат и до преполовување на горивото (нафтата) поготово на отворена релација кога се вози. кога ке го додадеш и потрошениот плин есапот би бил 30-35% заштеда, а тоа е веке сериозна разлика во пари гледано...

удри го есапот на камииони кои трошат од 30 до 40 литри нафта на 100 километри а на дневна база проаѓаат повеќе од 1000 километри... значи 30% за нив би била заштеда од нај малку 10 евра на ден... 30 дена 300 евра... 2,5 до 3,5 месеци и ете ја инвестицијата, поготово на камион треба сериозна количина на плин т.е. боци... нај малку 2 боци од по 80 литри, да не се зезаме нели...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #46 на: 21 Јули 2012, 14:05:04 pm »
Сигурен сум дека цената за камиони т.е. трансортни возила ќе биде доста различна, сепак не е иста машина со патничко возило.

900 евра е за патничко возило.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #47 на: 21 Јули 2012, 21:18:58 pm »
Ми се допаѓа системов и како се движат работивме со Плимонт. Секоја чест дечки. Мерак ми е да читам вакви работи.

Се согласувам со онак за тоа со смесата, мислам дека треба да се поработи за поефикасно искористување на гасот за поголема заштеда. Реално на луѓето тоа им треба. Доколку може да се доведе до оптимални вредности тоа ќе биде супер.

Иначе како и за ХХО-то и за ова се пријавувам за некаква помош доколку ви треба истражување итн. Да не бидам само од луѓето кои тапкаат по рамо ;)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #48 на: 22 Јули 2012, 11:45:07 am »
Сигурен сум дека цената за камиони т.е. трансортни возила ќе биде доста различна, сепак не е иста машина со патничко возило.

900 евра е за патничко возило.

нема логика да биде различен... едноставен модел е, и тоа што е како уред е унифициран, гледам по начинот на кој е изведен. значи овој модел би бил нај веројатно и за камиони ист, а разлика во цена нај веројатно би имало само ако се иде на поголема боца, или на неколку боци... тие би ја дигнале цената, зашто камионот нели моѓе да танка од 1 до 3 тона нафта, па зашто не и со плинот да биде исто... танкаш гориво за долг пат... нема само да трчаш по бензински и плинари... значи ако е вака 900 евра о=за камион би било околу 1000 евра.. ништо повеќе....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #49 на: 22 Јули 2012, 12:55:48 pm »
Bravo Ogi, razmisljam da montiram na AX-ot... ;)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #50 на: 23 Јули 2012, 09:44:57 am »
@onak до сега не сме ваделе сигнал од алтернатор за вртежи, имаме читано дека е можно да се извади плус на постарите дизели што имаат обртомер од таму им е изваден сигналот. А сигнал од педалот мора да има кај овој уред за да знае колку време да ги држи дизните отворени, не е како кај бензинец таму чита колку треба да се отворени бензинските и по тоа одредува плинските колку да се отоврени, тука неможе само од вртежи да се одреди времето на отвореност. Може да одиш 4000рпм на удолница без гас (така ќе искочи дека треба да вбризгува максимум и можно е да дојде до некое оштетување), затоа е ставено сигнал од TPS или од педал за гас.

Иначе уредов е најисплатлив за возила кој трошат над 10 литри нафта.

@djidji зошто да ставаш на AX-от плинче кога тоа и онака троши 4,5-5 литри :) кај него може да се проба да се искомбинира со вакумски уред со некој електро магнетен вентил одма пред плочката да го гаси доводот и некој предидач врзан со педалот за гас да се знае кога е лер гас. (ипак ова е некое мое размислување ама треба да се консултирам прво со стручниот тим од Плимонт дали е ова вакво нешто изводливо)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #51 на: 23 Јули 2012, 14:14:36 pm »
Thanks bro ;)

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #52 на: 15 Септември 2012, 20:03:22 pm »
Може ли некое инфо за 1.9 тди 110 кс. чипуван? Колку снага може да се добие? Не е голем потрошач ме интересира исклучиво коњажа да добијам.
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #53 на: 16 Септември 2012, 00:32:50 am »
Ќе добие нешто на сила (нешто како 5-10% повеќе според мој осет, ама ипак тоа само со мерење може да се докаже :) ), ама ипак ќе кажам за патнички автомобили е не исплатливо :)

Апдејт кај пробното возило моментално се инсталира нешто ново :), деновиве ќе биде постирано со слики и ако успееме ќе снимиме и некое видео со меѓу забрзување за да се видат придобивките :)

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #54 на: 16 Септември 2012, 01:40:54 am »
Метански да не му местите?
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #55 на: 16 Септември 2012, 14:42:47 pm »
Точно така, ќе биде отворена нова тема од понеделник со слики и ќе биде објаснето. Моментално возилото се тестира :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #56 на: 16 Септември 2012, 18:06:05 pm »
Тоа веќе треба доста повеќе да придонесе за економично возење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #57 на: 16 Септември 2012, 20:38:01 pm »
А што се случува со метанот ма макпетрол? Слушам често снемувало!
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #58 на: 17 Септември 2012, 14:06:30 pm »
А што се случува со метанот ма макпетрол? Слушам често снемувало!

Немаме информации за метанот. Заради тежината на метанските резервоари и малиот радиус на движење со еден полн резервоар, нема интерес за вградување на метански уреди.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #59 на: 17 Септември 2012, 18:13:02 pm »
Колку пари се карбонските?