Прашувам за ЛПГ не за ЦНГ. Битно ми е да е на плин не на метан. Треба да успеам да ги зголемам километрите поминати со едно полнење. Да се избегне полнењето гориво во странство или да се сведе на минимум. Да не објаснувам се... Наместо да ставам поголем резервар за нафта би ставил боца за плин. Значи не ме интересира заштеда со плинот туку избегнување на нафта што чини 1.75 €
Najprvo, cenata na Dual-Fuel ured -varijanta so LPG, iznesuva 1000 evra. Mislam deka e najdobro da gi postiram brojkite dobieni pri merenjeto na potrosuvackata na naseto test-vozilo, od koi mozete da izvlecete ealno dali ke imate benefit od ovoj ured
Test возило: Mitsubishi L200 2008 година, со 2.5 литарски турбо дизел мотор
Поминати точно 190км(макпетрол/индустриска, карши лукоил на излез од скопје - штип -хотел континентал - макпетрол индустриска):
1. дизел+плин
плин – 4 литри
дизел – 14 литри
вкупно денари: 1060
Bord компјутер:
Средна потрошувачка : 7.4
Просечна брзина : 91 km/h
2. Само дизел
дизел 19 литри
вкупно денари: 1240
Bord компјутер:
Средна потрошувачка : 9.7
Просечна брзина : 92 km/h