Секако, бидејќи тежината не влијае битно ЕДИНСТВЕНО при рамномерно праволиниско движење по хоризонтален пат. Тоа го нема дури ни на автопат...
Доколку после угорница со делта-ха од икс следи исто толкава спуштанка
Ако се кочи моторно - нема многу везе дали се 2 или 5 души у кола. Ако е само угорница и крај, нема враќање назад, тогаш да, има влијание.
Ако се кочи моторно, нема (голема) врска ни забрзувањето, пошто потешка кола поспоро ќе убрзува, а мотороното кочење ќе биде подолго, па на крај потрошеното гориво ќе биде мање-више исто.
Кривините не сум сигурен дали имаат влијание. Благи автопатскио кривини - сигурно не големо.
А може и вака да гледаш: ако празна кола тежи да речеме 1500 кила, кола со двајца 1650, кола со петорица 1875 кила, што е 13% повеќе. Во теоретски најнеповолното, но реално невозможно сценарио (возење 100% угорница), и при оптимистичка ефикасност на моторот од 40%, потрошувачката ќе скокне за околу 5%. Тоа е, повторувам, во теоретски најнеповолното, но реално невозможно сценарио (возење 100% угорница). Во реалистични сценарија, разликата во потрошувачката ќе биде многу помала од овие „идеални“ 5%.