Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 2216793 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9000 на: 30 Ноември 2014, 18:24:56 pm »
Можеби користи повеќе воздух, а го намалува количеството на гориво.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9001 на: 30 Ноември 2014, 18:26:21 pm »
Да не има друга мапа за погуст воздух?

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9002 на: 30 Ноември 2014, 18:26:50 pm »
@ Darth, Не може така. Тоа значи дека е варијабилна ефикасноста на моторот, што не би смеело да биде.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9003 на: 30 Ноември 2014, 18:28:45 pm »
Цитат
In Winter mode, maximum grip is guaranteed to cope with snow or icy road conditions by reducing the level of torque at lower rpms.
http://www.motorauthority.com/news/1026049_alfa-romeo-launches-new-q-tronic-gearbox-and-210hp-jtdm-engine

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9004 на: 30 Ноември 2014, 18:42:17 pm »
@ Darth, Не може така. Тоа значи дека е варијабилна ефикасноста на моторот, што не би смеело да биде.

Можеби повеќе буст прави, стварно не знам. Ама не ми се верува тоа да го направиле. На авиончето што го летав пример се менуваше mixture дали повеќе гориво да прима или повеќе воздух. Моќноста остануваше иста само со повеќе воздух повеќе загреваше моторот, а помалку трошеше.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9005 на: 30 Ноември 2014, 18:44:57 pm »
Така е тоа и со моторите на саух. Кога има повеќе гориво тогаш работи постабилно моторот при пониски температури и поголема влажност. колку посиромашна е смесата толку поидеални услови му требат на моторот за да работи оптимално, ама па тогаш повеќе грее. Тоа се вика lean burn. Ама па тоа не важи за дизели колку што се разбирам. А Филип? Гојдо?

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9006 на: 30 Ноември 2014, 18:51:45 pm »
Ова плинов (ај Југото троши,што од црева што живо гориво) али со полото заборавив бензискиве како изгледаат :D
Убаво ми рече djidji,ќе видиш па ќе го кажеш она што ти го кажувам јас.Чиста работа,ставаш 1000че и си викаш кога би ставил 30л бензин одеднаш....
Ја накрцав до горе,до сега 210км поминато,уште има и уште ќе возам,не сум излегол од кола :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9007 на: 30 Ноември 2014, 18:53:44 pm »
@Џонтра, Не бев повикан, ама ај да објаснам... На авионот со алтитудата драстично се менува густината на воздухот, а со тоа и количеството на кислород. Затоа е потребно подесување на смесата (мануелно или автоматско), и нема никава врска со winter mode на модерните дизел мотори со автоматски менувач.

Електрониката на менвачот е врзано со ECU-то на моторотедноставно не дозволува да се искористи максималниот потенцијал на моторот при ниски вртежи, а исто така и порано менува брзини нагоре, за да ја држи силата на тркала во контролливи граници.

Знаејќи го начинот на кој вози Cuore159, секое намалување на торк ќе придонесе до поштедливо возење на неговата кола :D
Некои луѓе може да го постигнат тоа само со педала на гас, ама Cuore мора „некој“ да го ограничи, инаку троши максимум ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9008 на: 30 Ноември 2014, 18:59:35 pm »
Се извинувам што не те повикав тебе иако помислив на тебе :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9009 на: 30 Ноември 2014, 19:28:51 pm »
@ Darth, Не може така. Тоа значи дека е варијабилна ефикасноста на моторот, што не би смеело да биде.

точно тоа се случува со промена на модот на работење...

ке посочам кај мене како е каталошки, ке пишувам округли бројки...

има мод Ѕ тогаш е140 коња
на мод Е тогаш е околу 110 коња, ама до 4.500 обртаи, а над тоа повторно се враќа автоматски на Ѕ
на винтер модот, е чиста бедотија. едвај 85 коња до стисната педала на половина, над половина псе префрла во мод на Е, меѓутоа и во двата мода не ми дозволува повеке од 2200 обртаи. ако го нацапам кикот е тогаш се префрла во Ѕ...

сите овие варијации се менуваат само и само со количината на вбризгување на гориво во моторот односно се зголемува протокот на воздух автоматски...

ке го спомнам атанас од плимонт... он мака си мачеше да го наштелова плинскиот уред на моторот (сузуки), додека да се среди затоа што моторот му имаше мод А и мод Б за возење.. едното беше со упола коњажа од другото... на компјутер додека се штелуваше плинот на запалена машина го гледавме убризгувањето како го менува со кликање на копчето за модовите...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9010 на: 30 Ноември 2014, 19:33:39 pm »
Аман бе Онак, поима немаш за што се збори.

Тоа не е менување на ефиксноста на моторот. Тоа е менување на мапа, која ја менува само количината на вбризгана смеса при одреден % на притиснатост на гаста, односно отвореноста на клапната. Нема врска со ова што зборуваме. Кај дизелот е сосем друг муабетот и сам знаеш.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9011 на: 30 Ноември 2014, 19:39:47 pm »
Така е тоа и со моторите на саух.

Сите бензински мотори имаат „саух“, т.е. знаат да го регулираат односот воздух/гориво. Кај постарите таа регулација се правеше рачно, а сега е автоматска, но сепак постои.

Ама па тоа не важи за дизели колку што се разбирам. А Филип? Гојдо?

Точно, не важи. Дизел моторот секогаш го усмуква максималното можно количество воздух, а односот воздух/гориво се регулира исклучиво со количеството гориво кое ќе се убризга.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9012 на: 30 Ноември 2014, 19:42:54 pm »
Баш и не ми е јасно како тоа е причина за ефикасноста... Ако може некој да подобјасни. Верувам дека објаснил до сега ама сум заборавил ;D
... а викаш на мал број вртежи... а при поголем број на вртежи дизелот е помалку ефикасен од бензинецот? Зошто? Помалку кислород за да согори горивото? Затоа дизелот толку многу чури кога ќе го оптеретиш?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9013 на: 30 Ноември 2014, 19:50:26 pm »
Баш и не ми е јасно како тоа е причина за ефикасноста...

Повеќе воздух = поголема компресија = поголема ефикасност. Експлозијата по ефикасно се трансформира во придвижување на клипот надоле.

Ова јасно ти е? Јасно е зошто поголема компресија = поголема ефикасност?

... а викаш на мал број вртежи... а при поголем број на вртежи дизелот е помалку ефикасен од бензинецот? Зошто? Помалку кислород за да согори горивото?

Па да, може и така да гледаш. Попрецизно кажано, ефикасноста за која сега зборуваме кај дизелот не се намалува, туку останува иста (тој цело време смука воздух со целата кубикажа), додека кај бензинецот се зголемува (при мали вртежи не смука со цела кубикажа, но како растат вртежите така се повеќе и повеќе воздух смука при секој поединечен циклус). Значи, поточно би било дека кај дизелашто ефикасноста е цело време голема, а кај бензинецот на ниски вртежи е мала, но како растат вртежите се зголемува. Внимавај, зборуваме исклучиво за ефикасноста на секој поединечен циклус гледан изолирано.

Затоа дизелот толку многу чури кога ќе го оптеретиш?

Да. Над некое ниво на гас, дизелот не може да согори целосно (не може да прими повеќе воздух отколку што прима пошто он и онака цело време прима најмногу што може). Над некое ниво на гас, единствен начин да добиеш повеќе торк е просто да буташ гориво ко луд во цилиндерот, па што согори - согори. Што не - чад.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9014 на: 30 Ноември 2014, 19:52:44 pm »
Патра - Битола

452км, 98КМ/Ч просечна брзина, 6.7Л/100км
I’m so mean, I make medicine sick