Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 2061546 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9015 на: 30 Ноември 2014, 19:57:45 pm »
машала просечна брзина. од каде одеше? преку игуменица или лариса?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43943
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9016 на: 30 Ноември 2014, 20:06:29 pm »
@filipv, скоро* секој модерн дизел има клапна за воздух, иста како што имаат бензинците (но не со иста функција).

Цитат
Benefits

    Accurate manifold flow control designed to achieve high EGR flow rates with minimum system effect
    Achieves low leak rates for smooth engine shutdown, and minimized noise, vibration and harshness (NVH)
    Accurate and repeatable flow control provides suitability for NOx adsorber function
    DC motor and gear train provide high torque
    Torque motor enables direct drive, smaller overall package size and fast response
    Non-contact throttle position sensor technology provides improved reliability and durability
    Composite body offers lower mass or lower cost
    Corrosion resistant components for low pH applications
http://www.delphi.com/manufacturers/cv/powertrain/engine-controls-and-exhaust-flow-management/diesel-electronic-throttle-controls/

И тоа како се користи намалено полнење на цилиндрите во денешниве дизелаши, и тоа како....


*не сум сигурен дали баш секој, затоа е тоа скоро

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9017 на: 30 Ноември 2014, 20:06:46 pm »
Баш и не ми е јасно како тоа е причина за ефикасноста...

Повеќе воздух = поголема компресија = поголема ефикасност. Експлозијата по ефикасно се трансформира во придвижување на клипот надоле.

Ова јасно ти е? Јасно е зошто поголема компресија = поголема ефикасност?
Вака како што го кажуваш ми звучи на волуметриска ефикасност, а не на енергетска ефикасност. Енергетската ефикасност ми изгледа дека се зголемува тогаш кога се повеќе и повеќе од горивото целосно согорива.


Па да, може и така да гледаш. Попрецизно кажано, ефикасноста за која сега зборуваме кај дизелот не се намалува, туку останува иста (тој цело време смука воздух со целата кубикажа), додека кај бензинецот се зголемува (при мали вртежи не смука со цела кубикажа, но како растат вртежите така се повеќе и повеќе воздух смука при секој поединечен циклус). Значи, поточно би било дека кај дизелашто ефикасноста е цело време голема, а кај бензинецот на ниски вртежи е мала, но како растат вртежите се зголемува. Внимавај, зборуваме исклучиво за ефикасноста на секој поединечен циклус гледан изолирано.

Вака како што го кажуваш ми изгледа дека кога растат вртежите кај бензинецот не се зголемува ефикасноста, туку кога е отворена клапната тогаш всмукува највеќе гориво, независно од бројот на вртежите, секако при секој поединечен циклус.



Да. Над некое ниво на гас, дизелот не може да согори целосно (не може да прими повеќе воздух отколку што прима пошто он и онака цело време прима најмногу што може). Над некое ниво на гас, единствен начин да добиеш повеќе торк е просто да буташ гориво ко луд во цилиндерот, па што согори - согори. Што не - чад.

Ова баш и ми изгледа во контраст со претходно кажаното дека ефикасноста секогаш е иста... пошто вака како кажуваш не е. Испаѓа дека дел од горивото не согорува целосно и се исфрла надвор, што директно значи дека моторот станува помалку ефикасен.

А? Еве ја не знам. Барам да ми се објасни.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9018 на: 30 Ноември 2014, 20:11:53 pm »
машала просечна брзина. од каде одеше? преку игуменица или лариса?

Игуменица, цело време по Egnatia Odos, после е малку полошо, али ништо страшно...на одење имав просек 6.8 и 100+ просечна, бидејќи тргнав 03:20 од Макпетрол, па сеуште рано и немаше гужва :)

I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9019 на: 30 Ноември 2014, 20:16:53 pm »
Шо мајка си барал таму бе битолчанец?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29804
    • CARclub.mk
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9020 на: 30 Ноември 2014, 20:17:45 pm »
Модификации ли се модификации, тјунерски маки големи.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7440
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9021 на: 30 Ноември 2014, 20:20:19 pm »
Мерев потрошувачка на плин на косилицата што ја возам. Овојпат, многу мирно возење, без нагли забрзувања и вртења до 5000. :D

9,5л плин, низ Скопје-градска. Јас сум задоволен. :) 

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9022 на: 30 Ноември 2014, 20:27:30 pm »
Ало, како можеш да бидеш задоволен со 9 ипол ебаго, нормален ли си ти ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9023 на: 30 Ноември 2014, 20:30:18 pm »
Шо мајка си барал таму бе битолчанец?
Модификации ли се модификации, тјунерски маки големи.


What Zero said ;D

I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9024 на: 30 Ноември 2014, 21:44:50 pm »
@filipv, скоро* секој модерн дизел има клапна за воздух, иста како што имаат бензинците (но не со иста функција).

Joк. Пази ова:

http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

Цитат
Unlike Otto-cycle engines, incoming air is not throttled

Цитат
Unlike the petrol engine, diesels lack a butterfly valve (throttle) in the inlet system



Цитат
Benefits

    Accurate manifold flow control designed to achieve high EGR flow rates with minimum system effect
    Achieves low leak rates for smooth engine shutdown, and minimized noise, vibration and harshness (NVH)
    Accurate and repeatable flow control provides suitability for NOx adsorber function
    DC motor and gear train provide high torque
    Torque motor enables direct drive, smaller overall package size and fast response
    Non-contact throttle position sensor technology provides improved reliability and durability
    Composite body offers lower mass or lower cost
    Corrosion resistant components for low pH applications

Aма ова е за EGR, колку да меша, не?


EDIT сега приметувам дека си пишал „но не со иста функција“.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43943
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9025 на: 30 Ноември 2014, 22:02:58 pm »
Да друга е функцијата, не е за регулација на горивната смеша, но сепак бајаги влијае на полнењето на цилиндрите со воздух, во текот на целата работа на моторот.

Basically, electronic throttle bodies for diesel engines
and for gasoline engines have the same structure.
However, contrary to electronic throttle bodies for
gasoline engines, those for diesel engines have not
a function to control engine power because the power
of diesel engines is controlled in accordance with the
amount of fuel injected.
The valve of an electronic throttle body is normally open,
but it is partially closed in the following conditions:
・Recirculating a large amount of exhaust gas
in the event of a low engine load
・Stopping the engine without large shocks
when the ignition is switched off
・Restricting the amount of intake air to increase
the exhaust temperature in the event of a DPF
regeneration cycle

http://www.globaldenso.com/en/newsreleases/events/globalmotorshows/2013/iaa13/files/IAA13_.diesel.pdf

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9026 на: 30 Ноември 2014, 22:30:42 pm »
Мерев потрошувачка на плин на косилицата што ја возам. Овојпат, многу мирно возење, без нагли забрзувања и вртења до 5000. :D

9,5л плин, низ Скопје-градска. Јас сум задоволен. :) 

Јебем ти живот, возиме 1.4-ки и ни трошат како модерни 3.5 V6 biturbo.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9027 на: 30 Ноември 2014, 22:41:37 pm »
Да друга е функцијата, не е за регулација на горивната смеша, но сепак бајаги влијае на полнењето на цилиндрите со воздух, во текот на целата работа на моторот.

Во цилиндарот воздух ќе влезе исто во секој случај. Тоа не се регулира со ова кое го постираше. Прашање е само дали ќе биде 100% свеж или делумно свеж делумно рециклиран. Тоа се регулира со таа клапна. Но, без оглед на нејзината позиција, цилиндарот секогаш ќе прими 100%. За разлика од бензинецот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20145
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9028 на: 30 Ноември 2014, 23:17:53 pm »
Мерев потрошувачка на плин на косилицата што ја возам. Овојпат, многу мирно возење, без нагли забрзувања и вртења до 5000. :D

9,5л плин, низ Скопје-градска. Јас сум задоволен. :) 

Јебем ти живот, возиме 1.4-ки и ни трошат како модерни 3.5 V6 biturbo.

Кој 3.5 в6 турбо троши 9.5?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #9029 на: 30 Ноември 2014, 23:23:20 pm »
Леле буквалист. ;D

Еве од брзо гуглање 335d трошел 9.5 у град. http://www.thedieseldriver.com/2010/12/bmw-335d-12-month-report-and-review/

И тн..

Figures for the BMW M3 Sedan
Combined fuel consumption:
8.8 l/100 km

Се надевам сфати што сакав да кажам. :)