@ Darth, Не може така. Тоа значи дека е варијабилна ефикасноста на моторот, што не би смеело да биде.
точно тоа се случува со промена на модот на работење...
ке посочам кај мене како е каталошки, ке пишувам округли бројки...
има мод Ѕ тогаш е140 коња
на мод Е тогаш е околу 110 коња, ама до 4.500 обртаи, а над тоа повторно се враќа автоматски на Ѕ
на винтер модот, е чиста бедотија. едвај 85 коња до стисната педала на половина, над половина псе префрла во мод на Е, меѓутоа и во двата мода не ми дозволува повеке од 2200 обртаи. ако го нацапам кикот е тогаш се префрла во Ѕ...
сите овие варијации се менуваат само и само со количината на вбризгување на гориво во моторот односно се зголемува протокот на воздух автоматски...
ке го спомнам атанас од плимонт... он мака си мачеше да го наштелова плинскиот уред на моторот (сузуки), додека да се среди затоа што моторот му имаше мод А и мод Б за возење.. едното беше со упола коњажа од другото... на компјутер додека се штелуваше плинот на запалена машина го гледавме убризгувањето како го менува со кликање на копчето за модовите...