Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: djidji на 01 Јуни 2011, 09:39:46 amЦитат: Carrier166 на 01 Јуни 2011, 00:12:15 amЦитат: djidji на 31 Мај 2011, 17:47:15 pmИмам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни. Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот ОК, фала друже После „кочи“ треба точка Ај малце од сабајле да поработам на интерпункција:Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи, алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор, кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.Може вака? Тоа „кочи“ у ствари можеш да го замениш со „наидува на зголемен отпор поради“Али тоа е тоа Ако сакаш да имаш 2KW у озвучувње, мора од некаде да излезе таа снага... Акумулаторот не е доволен...
Цитат: Carrier166 на 01 Јуни 2011, 00:12:15 amЦитат: djidji на 31 Мај 2011, 17:47:15 pmИмам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни. Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот ОК, фала друже После „кочи“ треба точка
Цитат: djidji на 31 Мај 2011, 17:47:15 pmИмам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни. Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот
Имам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни.
Tи ја сфатив поентата, ама ти мене сеа не ме сфати за корекцијата Сакав да кажам вака е логично: Зголемената потрошувачка од електричните потрошувачи го „кочи“ алтернаторот со зголемување на „отпорот“ на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производство на струја и на тој начин се спротивставува на моторот што придонесува за зголемување на потрошувачката на гориво. Како и да е фала уште еднаш
Цитат: djidji на 01 Јуни 2011, 13:53:21 pm Tи ја сфатив поентата, ама ти мене сеа не ме сфати за корекцијата Сакав да кажам вака е логично: Зголемената потрошувачка од електричните потрошувачи го „кочи“ алтернаторот со зголемување на „отпорот“ на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производство на струја и на тој начин се спротивставува на моторот што придонесува за зголемување на потрошувачката на гориво. Како и да е фала уште еднаш да, да... другачие би звучело кога во живо би го праеле муабетов Отпорот е од електромагнетните сили, друго не е битно
Со Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме.
Цитат: Vlado на 07 Јуни 2011, 00:25:43 amСо Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме. Изгледа ожеднел од вруќинава
Цитат: Cuore Sportivo на 07 Јуни 2011, 00:37:13 amЦитат: Vlado на 07 Јуни 2011, 00:25:43 amСо Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме. Изгледа ожеднел од вруќинава 500/76/40=0,1644l za 1km Bajaagi ozhednel
Цитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 00:44:10 amЦитат: Cuore Sportivo на 07 Јуни 2011, 00:37:13 amЦитат: Vlado на 07 Јуни 2011, 00:25:43 amСо Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме. Изгледа ожеднел од вруќинава 500/76/40=0,1644l za 1km Bajaagi ozhednel Па и не е многу 15/100 за таа кола, да бидеме реални.
Цитат: Deni на 07 Јуни 2011, 00:46:04 amЦитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 00:44:10 amЦитат: Cuore Sportivo на 07 Јуни 2011, 00:37:13 amЦитат: Vlado на 07 Јуни 2011, 00:25:43 amСо Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме. Изгледа ожеднел од вруќинава 500/76/40=0,1644l za 1km Bajaagi ozhednel Па и не е многу 15/100 за таа кола, да бидеме реални. А тек да има енерџи гуми што штедат гориво
Цитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 00:54:37 amЦитат: Deni на 07 Јуни 2011, 00:46:04 amЦитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 00:44:10 amЦитат: Cuore Sportivo на 07 Јуни 2011, 00:37:13 amЦитат: Vlado на 07 Јуни 2011, 00:25:43 amСо Киа про Цеед 1.4 со 500-ки околу 40 км, до Битола и малку низ град. По пат под 120 не ја возевме едно време и 180 и низ град доста газење. На бегање мораше да си дотуриме. Изгледа ожеднел од вруќинава 500/76/40=0,1644l za 1km Bajaagi ozhednel Па и не е многу 15/100 за таа кола, да бидеме реални. А тек да има енерџи гуми што штедат гориво Ај да не се глупирам, денес од работа заглаив у градов со цајкански регулиран сообраќај, имав 21л/100 по борд комп...
Ауууу многууууу !
Вие ко да возите возови 100 на 100 ви трошат