Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 2209364 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #585 на: 31 Мај 2011, 17:02:51 pm »
Дожд зголемува потрошувачка. Ем поголема влажност на воздухот ем повеќе отпор на тркалата...

... ем пуштени дополнителни потрошувачи на струја итн итн...

Комплетно се согласувам.
Од брисачите троши повеќе ... ;D

Па да... Бришачи, клима за да не ти маглее, ем по дождот мене што ме фати, имав и магленки пуштено напред и назад, пошто прст пред хауба не се глеаше... Малце по малце, ама се собираат, и влијаат врз потрошњата...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #586 на: 31 Мај 2011, 17:47:15 pm »
Дожд зголемува потрошувачка. Ем поголема влажност на воздухот ем повеќе отпор на тркалата...

... ем пуштени дополнителни потрошувачи на струја итн итн...

Комплетно се согласувам.
Од брисачите троши повеќе ... ;D

Па да... Бришачи, клима за да не ти маглее, ем по дождот мене што ме фати, имав и магленки пуштено напред и назад, пошто прст пред хауба не се глеаше... Малце по малце, ама се собираат, и влијаат врз потрошњата...

Имам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни.

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #587 на: 31 Мај 2011, 18:14:32 pm »

1500 денари на Окта (Лептокарија) до денес 285 км :) од кој 220 по автопат, за натака просек 100-110 на некој места малце до 150... на враќање... исто просек 120, на некој места малце бркање 150-160, и кај групчин 200

Другите 70 км градска во кој има 5  трки во неделата на Веро

Кој е добар математичар и ситничар нека прерачуна...

6.9 Рики. :)
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #588 на: 31 Мај 2011, 21:15:08 pm »
Ке ја возам додека да ми застане... сеа дојдов дома, и имам веке 300 км и сеуште не почнала да ми сецка во кривини...  а стрелката е под Е ке видам, рекорд ке мора да направам :)

Од потрошувачката сум задоволен, на отворено да возам 100-110 троши 5 литри... исто као да сум дизелаш :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #589 на: 01 Јуни 2011, 00:12:15 am »

Имам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни.
Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):

Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.
Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.
Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.
Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс  бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот  :D ;D 8)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #590 на: 01 Јуни 2011, 00:15:00 am »
Ке ја возам додека да ми застане... сеа дојдов дома, и имам веке 300 км и сеуште не почнала да ми сецка во кривини...  а стрелката е под Е ке видам, рекорд ке мора да направам :)

Од потрошувачката сум задоволен, на отворено да возам 100-110 троши 5 литри... исто као да сум дизелаш :)

хмм а Рики ко туре скроз немаше или...?
Инаку одлична потрошувачка е ова, а брзо количе имаш...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #591 на: 01 Јуни 2011, 00:21:57 am »
Ке ја возам додека да ми застане... сеа дојдов дома, и имам веке 300 км и сеуште не почнала да ми сецка во кривини...  а стрелката е под Е ке видам, рекорд ке мора да направам :)

Од потрошувачката сум задоволен, на отворено да возам 100-110 троши 5 литри... исто као да сум дизелаш :)

хмм а Рики ко туре скроз немаше или...?
Инаку одлична потрошувачка е ова, а брзо количе имаш...


Па нагло ако дадев гас, или ако влезев по оштрово кривина знаеше да засецка, и онака на мака да повлече бензин... веројатно сум имал само на дното некој 3 литра...

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #592 на: 01 Јуни 2011, 01:38:39 am »
ne se opteretuvav da zapazam kilometraza litraza na gorivo ova ona ali siguren sum deka kolata mi trosi skoro duplo pomalce na otvoren pat( a sepak mozese i uste pomalce ama toa e...), otprilika niz grad mi e vo granica od 10 do 12 litri so kombinirana voznja, znaci na otvoreno toa ke bide sigurno ne poveke od 7 litri...prosto se krstev koga stignav doma :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #593 на: 01 Јуни 2011, 09:39:46 am »

Имам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни.
Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):

Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.
Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.
Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.
Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс  бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот  :D ;D 8)
ОК, фала друже ;) После „кочи“ треба точка :)
« Последно менување: 01 Јуни 2011, 09:42:07 am djidji »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #594 на: 01 Јуни 2011, 10:08:14 am »

Имам читано за тоа, само никако не можев да разберам. Алтернаторот е врзан со каиш и цело време генерира напон и го дополнува акумулаторот. Пошто генерира наизменичен напон за разлика од Динамото, напонот се исправа, па стабилизира и води кон акумулаторот. За да стабилизираш некој напон мора да имаш „вишак“ т.е. напон повисок од тој што се стабилизира. Снагата на генераторот (алтернаторот) е претходно пресметана во согласност со потрошувачите вградени во возилото (кога е под целосно оптоварување сеуште да има резерва моќност). Значи не е како кај климата која има електромагнетна спојка и врти само коа е уклучена, па тогаш и логично се спротивставува на движењето на моторот и потрошувачката расте. Зошто, како и кога троши повеќе незнам и би бил захвален некој ако ми објасни.
Еве јас да пробам (иако потрошувачката на електричните уреди спррема да речеме упалена клима или моето тешко ноџе бр 46.5 е пуси смоук):

Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.
Воглавно кога алтернаторот е под оптеретување од елетричните потрошувачи, електромагнетните сили се поголеми и ова ствара отпор на ременицата.
Снагата декларирана на алтернаторот е максималната која може да ја испорача на потрошувачите, но не ипорачува секогаш максимална снага.
Ако ја запалиш колата и ја оставиш да се загрее дур не почне на лер-гас да работи, со изгасени електрични потрошувачи, и почнеш полека да палиш еден по еден потрошувач (светла, грејач на задно стакло, вентилатори за воздух, бришачи, итн..) и после на крај го рокнеш вуферот малце појачко, ќе видиш коа има драм н бејс  бас како бројот на обртаи ќе осцилира меѓу 800-900 и 500 у ритам на басот  :D ;D 8)
ОК, фала друже ;) После „кочи“ треба точка :)

Ај малце од сабајле да поработам на интерпункција:

Алтернаторот произведува струја (не напон, чисто процедурално, напонот е небитен во есапот) и е врзан за ременицата нон-стоп. Меѓутоа, при зголемена потрошувачка од елетричните потрошувачи, алтернаторот го „кочи“ зголемувањето на отпорот на магнетното поле во самиот алтернатор, кој се јавува заради потребата од поголемо производстрво на струја.

Може вака? :)
Тоа „кочи“ у ствари можеш да го замениш со „наидува на зголемен отпор поради“
Али тоа е тоа :) Ако сакаш да имаш 2KW у озвучувње, мора од некаде да излезе таа снага... Акумулаторот не е доволен... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34291
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #595 на: 01 Јуни 2011, 11:03:57 am »
Кога сме веќе на оваа тема, дали дополнителна потрошувачка од 110w ќе му штети на мојот Спарк? Оти планирам да му ставам 2 x 55w магленки.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #596 на: 01 Јуни 2011, 11:20:39 am »
Кога сме веќе на оваа тема, дали дополнителна потрошувачка од 110w ќе му штети на мојот Спарк? Оти планирам да му ставам 2 x 55w магленки.

IMHO мислам дека ако ја изведеш инсталацијата со реле и добра каблажа, не би требало да имаш никакви проблеми, затоа што постојат спаркови со магленки, а не верувам дека имаат нешто друго поразлично од твојот спарк (освен прекидач реле и осигурач

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34291
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #597 на: 01 Јуни 2011, 11:22:41 am »
Кога сме веќе на оваа тема, дали дополнителна потрошувачка од 110w ќе му штети на мојот Спарк? Оти планирам да му ставам 2 x 55w магленки.

IMHO мислам дека ако ја изведеш инсталацијата со реле и добра каблажа, не би требало да имаш никакви проблеми, затоа што постојат спаркови со магленки, а не верувам дека имаат нешто друго поразлично од твојот спарк (освен прекидач реле и осигурач
ОК, благодарам. Секако ќе има реле. Назад на темата.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #598 на: 01 Јуни 2011, 11:25:25 am »
Кога сме веќе на оваа тема, дали дополнителна потрошувачка од 110w ќе му штети на мојот Спарк? Оти планирам да му ставам 2 x 55w магленки.

IMHO мислам дека ако ја изведеш инсталацијата со реле и добра каблажа, не би требало да имаш никакви проблеми, затоа што постојат спаркови со магленки, а не верувам дека имаат нешто друго поразлично од твојот спарк (освен прекидач реле и осигурач
ОК, благодарам. Секако ќе има реле. Назад на темата.

Абе што ти е 2х55 вати...

Стави по јаки, веке коа ставаш... да ја вршат функцијата како што треба..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34291
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #599 на: 01 Јуни 2011, 11:43:25 am »
Па доста се 55w. Толку се и средните и долгите.