Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 1990946 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #210 на: 28 Април 2011, 00:44:23 am »
Рики, само не заборавај дека математиката важи само за турбо-бензинци. Атмосферците се драстично помалку ефикасни, но благодарение на регулаторна есапот за потрошувачка на турбо-дизел и атмосферски бензинец на плин ќе ти излезе пата-пата.

Море како што се залауфани може да им текне да воведат EXTRA (Tinex) давачки и за плинот па после петли да бричиме. Како и да е, ептен ја претераа со покачувањето на горивата. Се прашувам само што ќе се деси по Август? Дали ќе почнат нашинците да одат во Грчка да полнат гориво?
« Последно менување: 28 Април 2011, 00:47:03 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #211 на: 28 Април 2011, 00:53:23 am »
Ја више 20 години варам кафе на плин вас сеа ви текна дека плин било најисплатливо...
Асален бензинец или асален дизел си е правиот избор. Секако колку се оди во коњажа нагоре толку повеќе ќе се исплати дизел, исто и со газењето на колата. Али за нормален автомобил кој веќе го имаме и е на бензин, дефинитивно ПЛИН е многу добра инвестиција.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #212 на: 28 Април 2011, 00:57:15 am »
Сe очекува на скоро да излезе новиот модел на VW со фабрички плински уред под име VW Treblinka, ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #213 на: 28 Април 2011, 01:00:22 am »
На времето убаво тераше, сега ако извадат нов модел супер! Мислам околу 1.000.000 луѓе го имаа користено стариот модел, највеќе Евреи и Романци.

Спортекс, а дали знаеш дека таму користеле ДИЗЕЛ мотори од Руски тенкови за да создаваат јаглерод моноксид за корисниците!?

Тоа би бил новиот VW Treblinka TDI !!!!!!
« Последно менување: 28 Април 2011, 01:07:07 am Deni »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #214 на: 28 Април 2011, 01:07:57 am »
Правеле јаглерод моноксид и тоа било економично само за голема кубикажа корисници.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #215 на: 28 Април 2011, 01:32:25 am »
Рики, само не заборавај дека математиката важи само за турбо-бензинци. Атмосферците се драстично помалку ефикасни, но благодарение на регулаторна есапот за потрошувачка на турбо-дизел и атмосферски бензинец на плин ќе ти излезе пата-пата.

Море како што се залауфани може да им текне да воведат EXTRA (Tinex) давачки и за плинот па после петли да бричиме. Како и да е, ептен ја претераа со покачувањето на горивата. Се прашувам само што ќе се деси по Август? Дали ќе почнат нашинците да одат во Грчка да полнат гориво?


Да да знам... еве ја праам споредба... За појаки Турбо бензинци, 1.8Т 150 кс од муабет, со луге кој го имаат тој мотор, значи највеке 15 литри плин во град и тоа зимно време, а најмалце 12 литри плин во град во најоптимални услови... а отворено во 6та брзина домакинско возење е сеа зависи , празен или полн помегу 8 и 10 литри

А нафта пасат 1.9 тди 115 кс вака е во град 8 нафта на отворено 6литри, е сеа тоа е при нормално возење...

Оваа математика е во град со пасатот 600 денари а отворено 400 денари, а со плин еве просек да е 13/14 плин со поагресивно возење доага дека со 450 денари проагаш 100 км, а на отворено, помегу 300 и 350 денари

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #216 на: 28 Април 2011, 08:59:20 am »
Браво бе Марјанот, тури 3 слики и 7 страни муабет излезе ;D
Гојдо, некако ефтино ми изгледа 605Евреи за плински уред за ТСИ. И тоа за гаранцијата сигурен си?
А башка и немам видено некој да користи плински уред на ТСИ

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #217 на: 28 Април 2011, 09:07:26 am »
На времето убаво тераше, сега ако извадат нов модел супер! Мислам околу 1.000.000 луѓе го имаа користено стариот модел, највеќе Евреи и Романци.

Спортекс, а дали знаеш дека таму користеле ДИЗЕЛ мотори од Руски тенкови за да создаваат јаглерод моноксид за корисниците!?

Тоа би бил новиот VW Treblinka TDI !!!!!!

Абе забегав и ја со црниов хумор....Сум го посетил логорот и беше идиотски језиво....ај доста беше!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #218 на: 28 Април 2011, 09:11:58 am »

Seat Leon Style 1.4TSI + Landi Renso sequental direct injection LPG
Цена                        17190 + 605 = 17795 eur
Максимална моќ (hp / kw / rpm)       125 / 92 / 5000
Максимален вртежен момент (Nm/rpm)    200/1500-4000
Максимална брзина (km/h)          197
Забрзување 0-100 km/h (s)          9.8
Забрзување 80-120 km/h во 5 (s)       12.0
Забрзување 0-1000 m (s)             31.3

ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО БЕНЗИН
Градско возење (l/100 km)          8.1 (636 денари)
Возење на отворен пат (l/100 km)       5.1 (400 денари)
Average consumption (l/100 km)       6.2 (487 денари)

ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО ПЛИН
Градско возење (l/100 km)          9.3 (344 денари)
Возење на отворен пат (l/100 km)       5.9 (218 денари)
Average consumption (l/100 km)       7.1 (262 денари)

Seat Leon Style 1.9TDI CR
Цена                        18890 eur
Максимална моќ (hp / kw / rpm)       105 / 77 / 4000
Максимален вртежен момент (Nm/rpm)    250/1900
Максимална брзина (km/h)          185
Забрзување 0-100 km/h (s)          11.3
Забрзување 80-120 km/h во 5 (s)       12.4
Забрзување 0-1000 m (s)             33.2

ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО ДИЗЕЛ
Градско возење (l/100 km)          6.5 (462 денари)
Возење на отворен пат (l/100 km)       4.3 (305 денари)
Average consumption (l/100 km)       5.0 (355 денари)

ЗАКЛУЧОЦИ:
1) Турбо-бензинецот со вклучен монтиран плински систем е поефтин за 1200 евра од турбо-дизелот
2) Турбо-бензинецот на плин ќе помине 35% повеќе километри за истата сума на пари одошто турбо-дизелот
3) Турбо-бензинецот на плин ќе биде постартен и побрз од турбо-дизелот
4) Цената на одржувањето на турбо-бензинецот е речиси напола од онаа на турбо-дизелот
 :-*

Na CNG ke ti se fati uste poevtino.

Cenite ti se pogresni:
Leon 1.4 TSI Бензински 1390 125 17.190 e
Leon 1.6 TDI CR Дизел 1598 105 17.690 e

So toa sto najverojatno ke gi zemis uste poevtino. Zulu zede odlicno opremen Golf TDI 105 za 16 i kusur, Seatot verojatno ke pocni so 15.
Razlikata megu dizelot i benzinecot vo slucajov e 500 evra, a kvaliteten plinski ured za ovoj tip na vozilo ne se naoga ispod 800 evra (spored Plimont) a jas koga gledav plinski uredi sto mi garantiraat potrosuvacka 1:1 so benzinot i totalno isti performansi so benzinot, trebase da platam 1500 evra za toj plinski ured. Poinakov ne sakav. Pa izvini ama za 1500 evra sekogas se doplaka za dizelas.

No vidi, sekoj razlicno gi dozivuva rabotite. Jas voopsto ne sum ljubitel na plinski ured. Edna moderna kola e prenatrupana so najmoderna elektronika, sistemi za vbrizguvanje. Zgora na toa so plinskiot ured ti instaliras uste eden paralelen sistem za vbrizguvanje koj za da raboti treba da se povrzi na posteckiot softver najcesto za da se napravi nekoj bypass, procedura vo koja obicno nesto ti poebuvaat vo elektronikata ili softverot. Potoa e potrebno da ja odrzuvas i popravas i novata tehnologija a toa cini dosta pari, samo edna dizna e od 150 evra pa nagore.  A kako mislis potoa da go popravas toa vozilo, koga ke pocni neramnomerno da raboti ili da gasi, kako ke go otkrijas defektot?

Druga rabota, neli tie sto go sakaat mirisot na benzinot i ne sakaat da cujat za dizel se naogaat vo malku cudna situacija, zatoa sto sega ne vozat na benzin, ne mirisaat ni dizel, tuku  plinsko za gotvenje?

Delot kaj sto tvrdis deka benzincite se poevtini za odrzuvanje e cista spekulacija. NI jas ne znam DENESKA sto e povtino za odrzuvanje, no fakt e deka i benzincite i dizelite imaat edno cudo preskapa elektronika i preskap sistem za vbrziguvanje i 30.000 senzori. No mozam da ti kazam deka so dizel od 90tite godini mozes da pomines 280.000km so originalnite dizni, greaci, i neotvoren motor, samo stavas nafta i menuvas maslo i flitri, benzinecot za istatata kilometraza ke smenis stotina svekici, kabli, a sistemot za paljenje koj kaj benzinecot e praven od topen seker ti e postojana rana, lambdi sondi redovno se menuvaat na 80-120.000 km. 

No isto taka fakt e deka modernite benzinci se mnogu osetlivi na benzin, i znaat da trokiraat ili da trosat dosta poveke so nekvaliteten benzin. Situacijata na plin e samo drasticno polosa, so los polin imas detonacii ko kola od 1915 godina, detonaciite inaku mozat da ti go poebat cel motor kolku za informacija.  So los plin, benzinskiot motor trosi duplo poveke so drasticno namalena snaga. DIzelot za sporedba, nikogas ne trokira na losa nafta, i zgolemuvanjeto na potrosuvackata e nezabelezitelno.


Isto taka vo zimo modernite plinski uredi ne prefrlaat na plin dodeka kolata ne postigne odredena rabotna temperatura, ili so drugi zborovi, dodeka da stasas na rabota.

Koga gazis, moderniot plinski ured avtomatski prefruva benzin, i vidi pak kolata ti trosi 35 benzin pri brzo vozenje.

Sekogas treba da imas i benzin i plin vo kolata, znaci zavisen si ne od eden tuku od dva energensi.

Pa bagaznikot, toa e najgolemotot zlo. Kola so bagaznik do 300 litri ke nema nikakov bagaznik. Onie sto imaat do 600 litri, ke imaat tazna gletka, koga ke go otvorat gepekot sekogas ke imaat potsetnik na strasniot kompromis sto go napravile za da go vozat 'benzinecot' poevtino. Kaj dizelot bagaznikot e sekogas cist i ureden.

Treto i najvazno, nema nikakva sporedba vo faktorot uzivanje, koga sporeduvas benzinec i dizel. Ti ova i samiot si go znaes. Ovie novive turbo benzinci treba da se dokazat narednive 10 godini, a za sega se dokazuvaat samo vo crnata hronika.

Ima uste mnogu sitnici vo vrska so plinot koi mnogu nerviraat, ama dosta e za sega.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #219 на: 28 Април 2011, 10:11:54 am »
На неколку пати сме спротиставувале мислења, а една тема е и заклучана споредувајќи бензин и дизел.
Ти одговара дизел вози го. Ми одговара бензин, го возам. Не е економичен како дизелот (тоа е твое мислење, јас го докажувам спротивното), па што, работам, заработувам и му ставам бензин, ако сакав дизел ќе возев дизел, како што ги возев предходните 2 коли.
Плинот е алтернативно гориво, ако сакаш го ставаш ако не, не го ставаш. Верувам дека денешните современи системи се далеку од примерите кои ги наведуваш, ама нека ти стои, не мислам да дискутирам пошто плинот не ми е опција, ме изненади само цената. А ремап ми е опција.

Treto i najvazno, nema nikakva sporedba vo faktorot uzivanje, koga sporeduvas benzinec i dizel. Ti ova i samiot si go znaes. Ovie novive turbo benzinci treba da se dokazat narednive 10 godini, a za sega se dokazuvaat samo vo crnata hronika.


Зошто нема споредба? Еве јас не го знам. И за која црна хроника зборуваш?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #220 на: 28 Април 2011, 10:15:06 am »
28 - 29 Мај може да организираме Конвој за Охрид. ;D

 

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #221 на: 28 Април 2011, 10:16:58 am »
На неколку пати сме спротиставувале мислења, а една тема е и заклучана споредувајќи бензин и дизел.
Ти одговара дизел вози го. Ми одговара бензин, го возам. Не е економичен како дизелот (тоа е твое мислење, јас го докажувам спротивното), па што, работам, заработувам и му ставам бензин, ако сакав дизел ќе возев дизел, како што ги возев предходните 2 коли.
Плинот е алтернативно гориво, ако сакаш го ставаш ако не, не го ставаш. Верувам дека денешните современи системи се далеку од примерите кои ги наведуваш, ама нека ти стои, не мислам да дискутирам пошто плинот не ми е опција, ме изненади само цената. А ремап ми е опција.

Treto i najvazno, nema nikakva sporedba vo faktorot uzivanje, koga sporeduvas benzinec i dizel. Ti ova i samiot si go znaes. Ovie novive turbo benzinci treba da se dokazat narednive 10 godini, a za sega se dokazuvaat samo vo crnata hronika.


Зошто нема споредба? Еве јас не го знам. И за која црна хроника зборуваш?

Плин во кола ти е исто како пола вијагра...колку да не си ги измочаш чевлите...!!! ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #222 на: 28 Април 2011, 11:00:21 am »
Гојдо, некако ефтино ми изгледа 605Евреи за плински уред за ТСИ. И тоа за гаранцијата сигурен си?
А башка и немам видено некој да користи плински уред на ТСИ
За цените и употребата на плински уред на ТСИ наскоро ќе дознаеме повеќе од Плимонт.

@LP
1) Квалитетен плински систем Ланди Рензо во Плиомонт за моторот од марјанот е 605 евра. Во тоа е вклучена и капалката за ладење на вентили.
2) Цените и моделите ги земав од ценовник неодамна симнат од Кадис. Без разлика дали е ажуриран ценовникот или не, поефтин е 1.4ТСИ и од 1.6ТДИ и од 1.9ТДИ.
3) Распрашај се во сите можни овластени сервиси за цените на редовните сервиси, како во однос на време, така и во однос на километри.
4) Распрашај се и за цените на деловите, т.е. за цените на дизните, бош пумпите и свеќиците.
5) 4-те дизни за системот за кој дискутираме чинат 80 евра комплет со МАП сензор.
6) Распрашај се во сите овластени сервиси што им се случува на модерните комон рејл турбо-дизел агрегати од лоша нафта. Потоа прашај колку чини најефтината поправка. И прашај дали кај нас ќе ти ги покријат тие трошоци додека е возилото под гаранција, како што тоа се прави во културните земји.
7) За какви проблеми со електроника зборуваш? Плинскиот систем си има независен компјутер и управуање. Единствено со што е поврзан тоа е сигналот на бензинските дизни. Наведи бар еден проблем со електроника кој го прават овие системи.
8) Не знам на кого му представува задоволство мирис на гориво освен на исклучоците ала КуореСпортиво. А ако станува збор за миризба, дизелот прави одвратна смрдеа која тера на повраќање. За несреќа кај нас се возат секакви ѓубриња, па мораш да возиш 100 метра зад секој дизел постар од 5 години.
9) За какви детонации бладаш?  ::) Ако нешто не постои кај плинот како гориво, тоа се детоанциите. Макар да го користиш и најнеквалитетниот плин кој постои на планетава шансите да се десат детоанции се помали одошто со премиум класа на бензин. Колку за инормација, просечна плинска мешавина(пропан + бутан) има околу 108 октани. Нашиов бензин реално нема повеќе од 90 октани, фиктивните 95 и 98 се постигнуваат со додавање на вода и други адитиви.   ::) И ако нешто овозможува плинот да се користи како гориво во дизел мотор, тоа е токму неговата висока октанска вредност, односно драстично поголемата отпорност на самозапалување под притисок, што се всушност детонациите.
10) Ако споредувам бензинец и дизел, не е точно дека неможе да се споредуваат. Бензинците имаат далеку поубава вожња од соодветните дизели. За жал, под поимот бензинец ти подразбираш САМО атмосферски бензинец, а под поимот дизел САМО турбо дизел. Седни вози атмосферски дизел, па потоа спореди го со атмосферски бензинец. Повози турбо бенизнец па спореди го со турбо дизел. Од мое лично искуство, возење на Пасат со 1.4 турбо бензинец како оној на марјанот е неспоредливо поубаво искуство во се можно одошто возење на 1.4 турбо-дизел Поло.
11) Не ти го сваќам коментарот со докажувањето. Турбо бензинците постојат со децении. Единствена разлика во однос на минатото е тоа што денес почнаа да се вградуваат турбини и во основните бензински агрегати. Тоа што некои од нив, како нови мотори не се издизајни соодветно не ги прави турбо-бензинците неиздржливи и неквалитетни. Разгледај ретроспективно колку никакви дизајни има на турбо-дизели, па потоа коментирај за 1.4ТСИ од 160 коњи, кој верувам дека ќе ти биде аргументот за оцрнување на сите турбо-бензинци.
12) Тоа со гепекеот ти е повторно неосновано бамборење. Обележи ми го делот кој го нагрдила плинската боца во мојот гепек: http://img197.imageshack.us/img197/7900/20110413009.jpg. Пред да коментираш за резервната гума, дали некогаш си чул дека постои ваков производ http://www.ehow.com/how-does_5009423_aerosol-tire-repair-work.html? Јас вчера си купив една воца за 350 денари. Далеку е попрактична одошто промена на тркало и не те ограничува да возиш 80км/час како мини тркалото. Единствен недостаток на спрејот е ако си доволно несреќен да ти пукне гума. А знаеш ли колкави се шансите да ти пукне нова и неизвозена квалитетна гума?
13) Точно е дека кога времето е мнгоу ладно, потребно е да се загрее моторот за уредот да префрли на плин. Но секако кога е многу ладно времето потребно е да се остави колата да поработи една минута во место за да се загрее. А ова е посебно битно кај дизел агрегатите. Па ете, таа потрошувачка на бензин додека моторот се загрее стави ја како минус од плин. Тоа никако нема да го смени фактот дека е драстично поефтино возењето на плин со турбо-бензински агрегат одошто на дизел со турбо-дизел агрегат.
14) На запад уште од пред повеќе години се нудат и продаваат нови возила кои се конвертирани на плин, секако под гаранција. Со зголемувањето на цените на нафтените дериати, производителите на автомобили почнаа да произведуваат мотори оптимизирани за работа на плин. Како пример ќе го споменам Форд кој нови бензински мотори ги има оптимизирано(компресија, регулација на палење, поставеност на вентили и материјали за нивна изработка). Но како врв на сето тоа се фабричките би-фјуел мотори на плин како главно и бензин како помошно и алтернативно гориво. Истово го планираат и останатите групации, а некои од нив можеби и веќе го спровеле.


Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #223 на: 28 Април 2011, 11:44:40 am »
Но како врв на сето тоа се фабричките би-фјуел мотори на плин како главно и бензин како помошно и алтернативно гориво. Истово го планираат и останатите групации, а некои од нив можеби и веќе го спровеле.
Да ги спомнам Шкода и Опел на европскиот пазар уште од пред 3-4 години...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #224 на: 28 Април 2011, 11:47:51 am »
Skoro site tocki ti se falicni... ke sledi nov odgovor.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need