....
Тоа е таа работа што никој не ја верува додека не ја проба. Муабетот по тестови, ривјуа и јутјуб е дека Тојота хибрид е чуден, гласен, неповрзан со брзина на мотор, брзина на пат и да се заклучи дека е досаден.
Реалноста е, не треба да промениш ама баш ништо во стилот на возење и во град имаш потрошувачка 4-5-6 на 100. На отворено, излегуваш, ставаш темпомат 135 - 145 и излегува една потрошувачка што не знаеш како се доаѓа до неа затоа што има атмосферски мотор од 2500 кубици, релативно малку вртежен момент и коњски сили на кој на отворено нит го слушаш, нит го осеќаш и ти треба многу време и поминати километри да му го фатиш тертипот кога се пали/кога се гаси на отворен пат. И на крај ти извади 6.нешто на 100 или 5.нешто на 100.
И единственото нешто што треба да се привикнеш е што не можеш да го возиш спортски/агресивно затоа што едноставно не е дизајниран за таа работа.
....
Ако треба колата да ми троши 8/9 на 100 и да има 150-160кс ќе ме мава на психа и во тој случај би возел мрсен бензин/дизел во седан/караван од типот на Мечето.