Автор Тема: FORD PROBE 2.0  (Прочитано 168643 пати)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #810 на: 19 Март 2021, 11:10:05 am »
Колата има фабрички drag coefficient од 0.30.Тие што разбираат за што зборам знаат дека тоа се премногу добри бројки.

0.3 мене ми стои дека е далеку од добра бројка. Споредено со мерцедес А класа од 1997 која има 0.31, до денешниот мерцедес А седан кој има 0.22...
Ова 0.3 ми стои многу дури и за нејзино време...
Колку, во бројки, ќе има подобрување со модификациите?

П.С. топ проект и само напред, ем лично ем моќно нешто се добива :)
 
Моја грешка 0.23 има drag coefficient
0.30 има првата генерација

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20113
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #811 на: 19 Март 2021, 11:38:24 am »
Во кој софтвер се правени дизајниве за аеродинамика?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #812 на: 19 Март 2021, 13:01:23 pm »
Во кој софтвер се правени дизајниве за аеродинамика?
Како е битно ова? А што ако е правено без софтвер, туку на хамер?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #813 на: 19 Март 2021, 14:21:41 pm »
CAE реално е потребен за вакви мерења :)

Иначе ќе треба во wind tunnel, со тие ливчињата што се закачуваат, па да се снима какви вртози ќе јавува итн итн :)

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #814 на: 21 Март 2021, 23:38:47 pm »
Колата има фабрички drag coefficient од 0.30.Тие што разбираат за што зборам знаат дека тоа се премногу добри бројки.

0.3 мене ми стои дека е далеку од добра бројка. Споредено со мерцедес А класа од 1997 која има 0.31, до денешниот мерцедес А седан кој има 0.22...
Ова 0.3 ми стои многу дури и за нејзино време...
Колку, во бројки, ќе има подобрување со модификациите?

П.С. топ проект и само напред, ем лично ем моќно нешто се добива :)
 
Моја грешка 0.23 има drag coefficient
0.30 има првата генерација

нешто ми кажува дека не е 0.23 .. ај провери уште еднаш..

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #815 на: 22 Март 2021, 10:34:56 am »
Во кој софтвер се правени дизајниве за аеродинамика?
Не се разбирам до тој дел :D
CAE реално е потребен за вакви мерења :)

Иначе ќе треба во wind tunnel, со тие ливчињата што се закачуваат, па да се снима какви вртози ќе јавува итн итн :)
Да има такво нешто во Македонија одамна овие работи ке ги средев :D
Колата има фабрички drag coefficient од 0.30.Тие што разбираат за што зборам знаат дека тоа се премногу добри бројки.

0.3 мене ми стои дека е далеку од добра бројка. Споредено со мерцедес А класа од 1997 која има 0.31, до денешниот мерцедес А седан кој има 0.22...
Ова 0.3 ми стои многу дури и за нејзино време...
Колку, во бројки, ќе има подобрување со модификациите?

П.С. топ проект и само напред, ем лично ем моќно нешто се добива :)
 
Моја грешка 0.23 има drag coefficient
0.30 има првата генерација

нешто ми кажува дека не е 0.23 .. ај провери уште еднаш..
Бројките се тие.Инфомациите за многу работи и надградби ги цирпам од probetalk форумот каде што нема лажни информации и бројки.Исто така за дифузерот напред и назад има објаснето кои ке бидат придобивките од него и колку во перформанси се добива 

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #816 на: 22 Март 2021, 23:26:38 pm »
Sho e plan so kolata? trka ili uzivanje? Koga bi mozel da biram pomegju edna stotinka pobrzo i uzivanje ednas nedelno go biram vtoroto. Dur gi napraime kolive kje ni gi zabranat klasicnite motori i ajdeee stavaj motor na baterii... Uzivaj ja kolata...  - zborovi sto mi gi kazuvaat na mene sekoj pat koga kje me vidat so otvorena hauba... - i vo pravo se... Neame patista, neame vreme, neame staza za trkanje... Chumu koeficienti i brojki?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #817 на: 24 Март 2021, 02:45:17 am »
Бројките се тие.Инфомациите за многу работи и надградби ги цирпам од probetalk форумот каде што нема лажни информации и бројки.Исто така за дифузерот напред и назад има објаснето кои ке бидат придобивките од него и колку во перформанси се добива

да беа тие бројките (0.23) ќе беше прогласена за најаеродинамична кола на сите времиња и истото ќе беше напишано насекаде и искористено за маркетинг. А никаде на интернет нема официјален податок колку всушност е drag коефициентот на овој модел.
« Последно менување: 24 Март 2021, 11:59:49 am Indigo »

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2212
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #818 на: 24 Март 2021, 10:41:55 am »

да беа тие бројките (0.23) ќе беше прогласена за најаеродинамична кола на сите времиња и истото ќе беше напишано насекаде и искористено како маркетинг. А никаде на интернет нема официјален податок колку всушност е drag коефициентот на овој модел.

Тогаш Мерцедес А седанот ли е прогласен според ова:

0.3 мене ми стои дека е далеку од добра бројка. Споредено со мерцедес А класа од 1997 која има 0.31, до денешниот мерцедес А седан кој има 0.22...

?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20113
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #819 на: 24 Март 2021, 10:52:43 am »

да беа тие бројките (0.23) ќе беше прогласена за најаеродинамична кола на сите времиња и истото ќе беше напишано насекаде и искористено како маркетинг. А никаде на интернет нема официјален податок колку всушност е drag коефициентот на овој модел.

Тогаш Мерцедес А седанот ли е прогласен според ова:

0.3 мене ми стои дека е далеку од добра бројка. Споредено со мерцедес А класа од 1997 која има 0.31, до денешниот мерцедес А седан кој има 0.22...

?

Да.

https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient#Drag_area

https://web.archive.org/web/20190519014419/https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=40738906

Цитат
Stuttgart.  With a Cd value of 0.22 and a frontal area of 2.19 m², the new A-Class Sedan has the lowest drag of any production vehicle worldwide and thereby defends the original world record of the CLA Coupé.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #820 на: 24 Март 2021, 11:18:47 am »
Aма probe-то не го мереле официјално и ради тоа.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #821 на: 24 Март 2021, 12:00:15 pm »
Aма probe-то не го мереле официјално и ради тоа.
ради кое ?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #822 на: 24 Март 2021, 15:02:59 pm »
Sho e plan so kolata? trka ili uzivanje? Koga bi mozel da biram pomegju edna stotinka pobrzo i uzivanje ednas nedelno go biram vtoroto. Dur gi napraime kolive kje ni gi zabranat klasicnite motori i ajdeee stavaj motor na baterii... Uzivaj ja kolata...  - zborovi sto mi gi kazuvaat na mene sekoj pat koga kje me vidat so otvorena hauba... - i vo pravo se... Neame patista, neame vreme, neame staza za trkanje... Chumu koeficienti i brojki?
Исто како татко ми да го слушам :D :D
Бројките се тие.Инфомациите за многу работи и надградби ги цирпам од probetalk форумот каде што нема лажни информации и бројки.Исто така за дифузерот напред и назад има објаснето кои ке бидат придобивките од него и колку во перформанси се добива

да беа тие бројките (0.23) ќе беше прогласена за најаеродинамична кола на сите времиња и истото ќе беше напишано насекаде и искористено за маркетинг. А никаде на интернет нема официјален податок колку всушност е drag коефициентот на овој модел.
Имаше некаде по интернет  ако налетам пак на тој податок ке го објавам тука.Кола на годината е избрана во 1994-та и таму ги имаше тие податоци за аеродинамиката.Немам ич време да пишувам чат пат објавувам по нешто што сум купил и ги собирам само дома а немам ништо наместено :D

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #823 на: 24 Март 2021, 15:11:00 pm »
Drag coefficient Cd claimed: 0.33
Frontal area A estimated by a-c: 1.93 m2
Drag area CdA estimated by a-c: 0.637 m2

Повеќе https://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #824 на: 24 Март 2021, 15:42:46 pm »
Aма probe-то не го мереле официјално и ради тоа.
ради кое ?
па ради неофицијални податоци не е рекордер пробето.