Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 501711 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1095 на: 28 Август 2017, 23:09:29 pm »
Јас па мислев е за дур те вози на море.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1096 на: 28 Август 2017, 23:15:23 pm »
Додека хонда работи, ти си дремеш...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1097 на: 01 Септември 2017, 10:23:54 am »

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10012
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1098 на: 01 Септември 2017, 11:43:50 am »
Во контекс т.е. во прилог на ел. аута, пред некој ден гледав измислиме вештачки хлорофил т.е. водата ја дели директно под дејство на сонцето ма H и O, ко демек мн по ефикасно од електролиза, али не спомнаа за цена. Горивните ќелии ( наместо батерии ) се со ефикасност од 80%... е сега кога веќе имаме обновлив озвор на водород, и мвс не е так лош....

Отсутен Blackadder

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1099 на: 01 Септември 2017, 14:33:44 pm »


Тесла си е Тесла, али јас пре би вакво нешто на изглед...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29300
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1100 на: 06 Септември 2017, 11:04:55 am »


http://www.carclub.mk/2017/09/06/nissan-go-pretstavi-noviot-leaf-so-avtonomija-od-378-kilometri/

Добро е, веќе не изгледа као риба-чистач со даунов синдром.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1339
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1101 на: 06 Септември 2017, 12:04:34 pm »
цитат:На приклучок од 3 kW, на Leaf ќе му бидат потребни околу 16 часа да ја наполни батеријата. 8 чaса се потребни на приклучок од 6 kW

ако не сум грешка околу 400 ден ќе треба да се потрошат за 16 часа за да помине 200-230 км.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1102 на: 06 Септември 2017, 12:14:51 pm »
цитат:На приклучок од 3 kW, на Leaf ќе му бидат потребни околу 16 часа да ја наполни батеријата. 8 чaса се потребни на приклучок од 6 kW

ако не сум грешка околу 400 ден ќе треба да се потрошат за 16 часа за да помине 200-230 км.

Според двотарифно мерење на струја за домаќинства (висока тарифа) цената е 5.54 денари/kWh. (6x5.54)x8 = 265 денари за полнење 8 часа за да помине наводни 378 километри, кои иако тврдат дека е реален капацитет, тешко. Некои 330-320 км е поверојатно.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1103 на: 06 Септември 2017, 12:17:27 pm »
Nissan claims the new Leaf’s 40 kWh battery will provide 150 miles of range under EPA testing and 400km.


Со ефикасност на полначот од 85% тоа би биле потрошени 47kwh за да се наполни од апсолутна нула таа батерија.
Тоа се 120 денари ако се полни на ефтина струја.
310 денари ако се полни на скапа струја.
500 денари ако се полни на индустриска струја.


Значи грубо околу 150 денари по полнење би дошло едно реално користење.

П.С. Батериите не се полнат под константно оптеретување. 3kw нема да влече цело време туку докај 70-80% а после тоа се намалува значително се дур не стигне до едвај 100W кога ќе стигне до 100%. Така да не е релевантно колку часа се полни батеријата зошто моќноста не е константна и зависи од моменталната полност на батеријата.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8823
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1104 на: 06 Септември 2017, 12:19:08 pm »
за дневни потреби сосема доволно за кај нас. си го пуниш на ефтина и си цепаш ;)

уше да имаме поише кеш да си земеме вакви за Скопје ми е доволно

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29300
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1105 на: 06 Септември 2017, 12:27:10 pm »
Во секој случај, џабе искача возењето на струја.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1106 на: 06 Септември 2017, 12:29:54 pm »
за дневни потреби сосема доволно за кај нас. си го пуниш на ефтина и си цепаш ;)

уше да имаме поише кеш да си земеме вакви за Скопје ми е доволно
Башка што дислоцирано е загадувањето надвор од град во електраните. И плус е тишина. Непоимливо е колку голема разлика прави за еден град да има тивки коли. Се шеташ и нема галама, седиш дома и нема галама. Тоа ќе е најголемата психолошка растеретаност што ја има осетено човековиот мозок во последниве 200 години.

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1107 на: 06 Септември 2017, 12:32:46 pm »
Имаше пред неколку години статија од македонскиве весници на тема електрични автомобили и хибриди, каде што се предлагаше покрај неповратна субвенција од 3000 евра за возило да бидат ослободени и од патарини и еколошки такси. Мераци.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8823
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1108 на: 06 Септември 2017, 13:20:10 pm »
истата е сеуште актуелна пред избори..скоро ќе гледаме посебно очекувам дека за скопје кандидатите ќе имаат невидени кампањи околу загадувањето.

А па од друга страна ако не го стават на ум тешко нас

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1109 на: 06 Септември 2017, 13:50:20 pm »
Да беа изборите во Март можда ќе спомнеа нешто. А сега нема пошто далечна тема е таа од пред 8 месеци и ја заборавил просечниот граѓанин.