развива (како и секој електромотор) макс торк од НУЛА до БЕСКОНЕЧНО вртежи.
Ќе да си во некои заблуди.
:-)
нема збунка. во оперативниот домен, моментот е константен. претерав малце со она „бесконечно“, признавам, но мислев од аспект на оперативниот домен. Не ни е гајле на 1.000.0000 рпм што ќе се деси до моментот.
И уште нешто: овие графици се за фактички торк во зависност со оптоварувањето. па така, ако нема оптоварување - десно, вртежите се макс (ништо не му се опира на вртењет0) а торкот тежнее кон нула, затоа што оптоварувањето
при секоја поединечна ротација нормално опаѓа. На нула втежи - лево, торкот е макс, пошто при секое поединечно едно вртење има најмногу отпор за совладување. Така бар ја го контам

У секој случај НЕ Е класичен торк/рпм график кај колите бидејќи тој го опишува максималниот можен торк за зададен рпм.
Но, ако нацртаме класичен torque/rpm график за dc мотор (значи, хоризонталната оска рпм, вертикалната
максимални можни Nm, како кај обични мотори) ќе добиеме мање више права линија.
Електромоторот има максимален момент на 0 вртежи кој момент опаѓа како се приближува кон синхроната брзина.
Јасно
Сите нови електрични возила имаат мењач. Мењачот овозможува подобра акселерација, поголема крајна брзина и поголема ефикасност. Исто како и кај моторите со внатрешно согорување, само што дизајнот е поразличен согласно физиката на електро-моторот.
Oва мислам дека е само привремено. Во иднина нема да бидат такви. Јебеш ел. кола која има и мењач, и полуосовини и курци и палци кои паразитски трошат енергија. Во иднина ел. коли ќе бидат четири тркала закачени на четири ротори на четири електромотори (слично како кај локомотивите!). И чао. Ќе се напушти, претпоставувам, традиционалниот концепт на еден централен, голем мотор + пренос на снага.
Требаше да бидам по прецизен и да потенцирам дека она што го пишав се однесува на замислената ел. кола на иднината, не на тесла. Тесла е „праисторија“ на електричните коли кои ете сега се одвива.