Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 616018 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #210 на: 14 Февруари 2013, 14:11:16 pm »
500?


;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #211 на: 14 Февруари 2013, 14:12:37 pm »
Над 400 Nm, де.  ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #212 на: 14 Февруари 2013, 14:15:09 pm »
никогаш не би возел електричен автомобил,колку сака нека е брз

ќе возиш кога ќе имаш еко такса за бензинецот/дизелашот три пати поскапа од самата кола :-)

 за едно милион години може,здравје ако бидам жив до тогаш

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #213 на: 14 Февруари 2013, 14:41:07 pm »
развива (како и секој електромотор) макс торк од НУЛА до БЕСКОНЕЧНО вртежи.
Ќе да си во некои заблуди.

Електромоторот има максимален момент на 0 вртежи кој момент опаѓа како се приближува кон синхроната брзина.
Притоа синхроната брзина зависи од бројот на полови и фрекфенцијата на наизменичната струја со која се напојува електромоторот.

Цитат
Башка нема конверзија на торкот (тнр. мењач) и загубите кои таа конверзија ги носи.
Сите електрични возила имаат редуктор кој прави конверзија на торкот. Сите нови електрични возила имаат мењач. Мењачот овозможува подобра акселерација, поголема крајна брзина и поголема ефикасност. Исто како и кај моторите со внатрешно согорување, само што дизајнот е поразличен согласно физиката на електро-моторот.
http://www.dctfacts.com/emerging-technology/dct-electric-cars.aspx

Нема појако нешто од 400Nm при 1 обртај.
Има. 400Nm при 2 обртаи.
« Последно менување: 14 Февруари 2013, 14:52:36 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #214 на: 14 Февруари 2013, 16:18:28 pm »
развива (како и секој електромотор) макс торк од НУЛА до БЕСКОНЕЧНО вртежи.
Ќе да си во некои заблуди.

:-)

нема збунка. во оперативниот домен, моментот е константен. претерав малце со она „бесконечно“, признавам, но мислев од аспект на оперативниот домен. Не ни е гајле на 1.000.0000 рпм што ќе се деси до моментот.

И уште нешто: овие графици се за фактички торк во зависност со оптоварувањето. па така, ако нема оптоварување - десно, вртежите се макс (ништо не му се опира на вртењет0) а торкот тежнее кон нула, затоа што оптоварувањето при секоја поединечна ротација нормално опаѓа. На нула втежи - лево, торкот е макс, пошто при секое поединечно едно вртење има најмногу отпор за совладување. Така бар ја го контам :-\ У секој случај НЕ Е класичен торк/рпм график кај колите бидејќи тој го опишува максималниот можен торк за зададен рпм.

Но, ако нацртаме класичен torque/rpm график за dc мотор (значи, хоризонталната оска рпм, вертикалната максимални можни Nm, како кај обични мотори) ќе добиеме мање више права линија.

Електромоторот има максимален момент на 0 вртежи кој момент опаѓа како се приближува кон синхроната брзина.

Јасно

Сите нови електрични возила имаат мењач. Мењачот овозможува подобра акселерација, поголема крајна брзина и поголема ефикасност. Исто како и кај моторите со внатрешно согорување, само што дизајнот е поразличен согласно физиката на електро-моторот.

Oва мислам дека е само привремено. Во иднина нема да бидат такви. Јебеш ел. кола која има и мењач, и полуосовини и курци и палци кои паразитски трошат енергија. Во иднина ел. коли ќе бидат четири тркала закачени на четири ротори на четири електромотори (слично како кај локомотивите!). И чао. Ќе се напушти, претпоставувам, традиционалниот концепт на еден централен, голем мотор + пренос на снага.

Требаше да бидам по прецизен и да потенцирам дека она што го пишав се однесува на замислената ел. кола на иднината, не на тесла. Тесла е „праисторија“ на електричните коли кои ете сега се одвива.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #215 на: 14 Февруари 2013, 16:22:45 pm »
Поентата на електромоторот е да се избегнат загубите. Само мислам дека кога-тогаш ќе се врати задниот погон, поготово со електромоторите. Се исфрлаат милион работи од преносниот систем со употреба на два електромотори на задните тркала. И диференцијали, и менувачи и се по пропис. А микро генератор со едвај 30% од максималната сила на електромоторите на било кое гориво може да ги напојува, зошто се работи за пик вредности. Микрогенераторот секогаш ќе работи на најоптимални вртежи за ефикасност, нема загуби, нема потрошувчка при стоење...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #216 на: 14 Февруари 2013, 22:16:21 pm »
@filipV

Графикот кој го линкував е за мотор на еднонасочна струја. Сакав да кажам дека секој електромотор нема таква рамномерна карактеристика на моментот без разлика во кој опсег го експлоатираш. Инаку кај AC моторите експлоатацијата се прави во ранг каде моментот на графикот е практично права хоризонтална линија, а ефикасноста е над 90%. Сепак тој ранг е многу мал и неопходен е редуктор за да има поголема максимална брзина, помеко тргнување без удар на старт, поголема ефикасност при движење и кочење и ред други работи.

Понатаму редукторот е неопходен за хибридните автомобили.

Што се однесува до иднината, ја делам и множам твојата визија. незвисен и регулиран погон на сите 4 тркала ќе ја зголеми стабилноста, ќе го подобри лежењето на пат и влечењето во свиоци и критични моменти, ќе го намали абењето на гумите и т.н.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #217 на: 14 Февруари 2013, 22:18:10 pm »
Samo sinhron motor (so namotan rotor) i so vektorsko upravuvanje e lekot. Samo pustite baterii uste da gi usovrsea. Go propadnaa proizvoditelot na A123 bateriite vo Kina tamam pocna da spusta ceni.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #218 на: 15 Февруари 2013, 10:34:51 am »
Момци какви мотори се користат за DIY електричен автомобил,интересни проекти има со пеглички па ме заинтересира работава


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #220 на: 15 Февруари 2013, 11:02:51 am »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #221 на: 15 Февруари 2013, 11:09:22 am »
130ks 540nm spark?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #222 на: 15 Февруари 2013, 19:03:54 pm »
Момци какви мотори се користат за DIY електричен автомобил,интересни проекти има со пеглички па ме заинтересира работава


Може и AC и DC мотори. Пегличката од Хрватска има AC мотор, Раде Кончар мислам дека беше, премотуван за да работи на помала волтажа.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #223 на: 22 Февруари 2013, 16:21:35 pm »



Цитат
Откако неодамна прва во Европа на жителите на својот главен град Талин им понуди целосно бесплатен градски превоз, Естонија сега на сите ќе им понуди и бесплатна услуга за брзо полнење на електричните автомобили.

Жителите на оваа земја ќе можат бесплатно да ги наполнат батериите на своите електрични автомобили на 165 станици опремени со „супер полначи” и тоа за време од само 20-40 минути во зависност од капацитетот на батеријата.

Националната мрежа на вакви станици официјално е стартувана во средата. Секој град и село ќе имаат по една станица, а на автопатите ќе се наоѓаат на секои 40 до 60 километри. Инсталирањето на овие станици започна минатата година.

Оваа услуга Естонија ја овозможува во време на поскапување на електричната енергија за 23,6%. Целта и е да го намали загадувањето на воздухот и емисијата на CO2.

http://kajgana.com/estonija-vovede-besplatno-polnenje-na-elektrichnite-avtomobili

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #224 на: 25 Февруари 2013, 16:18:14 pm »
Kaj e tuka Grujo. Nikakvi stimulacii za elektricni avtomobili. Nema stanici za polnenje. A sakame ekologija.