Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 579394 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55062
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #120 на: 11 Април 2012, 15:47:16 pm »
Како во Инсајт. 55+55, не како во Јагуар со турбините. Значи силата ќе варира од минимални 55 до максимални 110кс во зависност од полноста на батериите. Возилото ќе има максимална моќност од 110кс. Вистински 110кс. Исто како и инсајт.

Цената ќе биде многу ниска, односно споредбена со онаа на поголемите дизели. :) Односно околу 3000 евра плус од основниот бензинец на истата кола во моментов.

П.С: Реално возилата користат од 20-30кс постојано, а над 50% од силата ја користат само во пикови кои траат помалку од 5 секунди.

П.П.С: Почекајте година-две и ќе го видите во живо.  8) А развојот е веќе платен од сегашната генерација на возила, зошто верзии на колата постојат веќе 5-6 години. Just Relax. Да не непоменувам што ова возило ќе може да овозможи потрошувачка од 2л/100км во град со соодветен режим на возење.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11016
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #121 на: 11 Април 2012, 16:05:50 pm »
За цена од 18990 колку што чини Инсајт се зима сосема солиден дизел ЦР фул опремен кој ќе троши речиси колку Инсајтот (ако не и исто), а притоа ќе причинува далку поголемо задоволство при возењето без да му светкаат зелени ливчиња :) И ќе изгледа како кола.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55062
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #122 на: 11 Април 2012, 16:16:43 pm »
Е сега рачунај место 1.6ЦР, за истите пари да имаш 1.2ХЦР. :) :) :) :) :) :) :) :) :) Иста кола - исто се. 18к и едната и другата. :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11016
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #123 на: 11 Април 2012, 17:48:45 pm »
Замислувам, ама дека 18К ќе биде мало морген ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #124 на: 11 Април 2012, 18:38:20 pm »
A be lugje nasata drzava ne dava nikakvi povolnosti za vozenje elektricni avtomobili. Ne odete podaleku edna Bugarija dava subvencii plus mnogu mal danok plus besplatno parkiranje vo gradovite. A kaj nas moze i poskapa registracija da paltis za elektricna kola.
Inaku apsoluten favorit e Noviot Chevrolet Volt ! E toa e kola.
Ili pak Tesla Roadster !! Kakva Honda Insight ke bide garant edno 35000-40000EUR kaj nas ! Takva kola moze da ja zakopa Honda nit ke prodade nit kaj nas nekoj ke ja kupi ! A tek na zapad kaj sto se tresat nad sekoj penny ne veruvam deka nekoj ke se zaglavi za nea.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29884
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #125 на: 11 Април 2012, 18:58:07 pm »
Бугар, престани да тресеш работи од ракав, нема потреба, и аман веќе со Бугарија, очигледно никнејмот ептен си го погодил.

Цена на Инсајт (со добра опрема) е 18.990 евра (тоест беше пред година и кусур, сега е сигурно поефтин), Тојота Приус почнува од 25.000 евра. Спомнувањето на Тесла Роудстер во муабетот е целосно промашена работа - тој кошта $100.00 во Америка.

Да, Македонија не дава поволности за купување хибридно возило. Јебига. Македонија не дава многу други поволности, а со оглед на продажбата на нови возила во државава (околу 6000 вкупно минатата година) и ако даде нема да направи ама баш никаква разлика.

Македонците (барем просечните) не ги интересира загадување. Не ги интересираат хибриди. Не ги интересира ништо такво - ги интересира цена и потрошувачка, а хибридите не ги исполнуваат условите ниту во едната ниту во другата категорија.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #126 на: 11 Април 2012, 19:13:03 pm »
Bugarija ja dadov za nekakva ilustracija. Inaku vo skoro cela Evropa se praktikuva elektomobilite da bidat povlasteni na vakov ili onakov nacin.
Prius e hibrid i za zal e mnogu skap prema zastedata sto ja nosi. Isto vazi i za Insight i nema golema idnina zaradi cenata. 19000 e mnogu ama mnogu pari za takva kola.
Se prasuvam posle 5-6 godini koga ke treba da se zamenat bateriite kolku ke cini i dali nekoj moze da go plati toa i kolku e isplatlivo sekako ?
Idninata ke bide vo EFTINI elektricni avtomobili so vgraden mal benzinski motor odnosno dizel motor zaradi zgolemuvanje na korisniot opseg (kako mini generator).

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #127 на: 14 Април 2012, 20:53:10 pm »
99% од материјалите вградени во една батерија се рециклираат. Практично она што ќе се плаќа за промена на батерија е цената на чинење на рециклирање.

Што се однесува до моторчето на фосилно гориво, нема потреба да биде ни шестак ни четвртак, доволен е и еднак. Секако ќе работи на фиксен број на вртежи при кои ќе има наголема можна ефикасност.

Една од најбитните компоненти за ефикасноста на хибридот, која никој не ја спомнува во дискусијава, е преносот. Таму ќе лежи зајакот, односно во начинот на поврзување на овие два мотори и нивното регулирање во различните режими на работа.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #128 на: 14 Април 2012, 21:02:01 pm »
Hibrid e slozeno za izvedba od aspekt na prenos. Elektricen pogon plus mal motor (da receme tricilindricen) koj ke dvizi generator i posle energijata se skladira vo baterii e daleku podobra opcija. Plus na krovot solarni paneli koi ke ja polnat baterijata dodeka stoi preku den, plus rekuperativno kocenje i superkondenzatori vo koi ke se skladira energijata pri kocenje bi bila ekonomicna opcija.
Prednost na el. motori e sto prakticki od mnogu mali vrtezi imas maksimalen vrtezen moment i sekako faktot sto mozes da gi preopteretis se dodeka ja pazis temperaturata (da ne se pokaci ni 1 stepen).
Veruvam deka vakvite vozila se idninata. Baska bateriite mozes da si gi polnis i doma, samo go priklucuvas voziloto na prodolzen kabel :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #129 на: 14 Април 2012, 21:15:42 pm »
sekako faktot sto mozes da gi preopteretis se dodeka ja pazis temperaturata (da ne se pokaci ni 1 stepen).
Бугар,
Може температурата(само не кажа на што) да се покачи и за катаљарда степени, но да нема последици.
Битно е колку време осетливите делови ќе бидат изложени на превисоки температури.
Патем, остелив дел на електро-моторот се намотките кои страдаат од преголеми струи при што се прегреваат и можат да се стопат/запалат.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #130 на: 14 Април 2012, 21:21:08 pm »
Da tocno taka namotkite :) Taa temperatura ne smee da se prekoraci. Obicno za sekoj motor e dadena rabotnata temperatura od proizveduvacot. Ako taa se pokaci za 1 stepen vekot se skratuva za 1 godina. Nepisano pravilo vo elektromotorite.
Barem tuka vo Afrika imam preku 200 elektromotori od 1KW do 200KW razni tipovi za razni nameni.....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #131 на: 14 Април 2012, 22:28:17 pm »
Bugar, од каде ги измисли овие бројки 1 степен и 1 година?

Ќе се повторам! Векот на бакарот неможеш да го скратиш, можеш на изолацијата. А за да го скратиш потребно е време на експлоатација при услови на превисоки температури. Значи можеш да ја покачиш температурата и за катаљарда степени, но доколку тоа трае 1 микро секунда тоа нема да одигра никакво влијание на животниот век на намотките.

Исто така, можеш работната температура да ја покачиш и за 10 и 20 степени, но доколку е на неколку минути тоа нема ништо да смени во животниот век.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #132 на: 14 Април 2012, 22:32:21 pm »
Toa taka kazuvaat odnosno taka mislat po stara skola. Licno ne sum pravel studija. Samo sto znam deka ne e preporaclivo da se diga temperaturata nad rabotnata duri ni za 1 stepen.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44041
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #133 на: 14 Април 2012, 22:49:13 pm »
Јас поимот „работна температура“ го разбирам како температура при која машината/моторот работи нормално, ако предвидена работна температура е дефинирана од 40 до 80 степени, на пример, тогаш се` што е вон овие граници е неповолно за моторот. Или нема да ги даде очекуваните перформанси, или ќе биде штетна работата при тие, би ги нарекол екстремни услови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #134 на: 14 Април 2012, 23:19:53 pm »
Температура на што?
Ум шо идит отпосле не јет ум!