Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 546823 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3015 на: 01 Февруари 2023, 17:45:16 pm »

Ремпере. Најјако е кога го упали на полначот мерцедесот и му рече дека ќе е наполнет во Недела, а сега е Среда.
И секако кога дојдоа на рапид чарџерот, не работеше и полнеше со 11kw.

Теслата се потроши и не можеше да се отвори капачето за полнење.

Абе, абе...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3016 на: 03 Февруари 2023, 20:37:12 pm »

Не знам што е проблемот колава да се направи вака да изгледа и од нормални материјали, со 2.2 дизелче и да си се продава за 33000 еур.
Уствари веќе постои А7... Заборавив.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3018 на: 10 Февруари 2023, 18:22:57 pm »
Dieselgate?
https://www.autoexpress.co.uk/news/359622/plug-hybrid-emissions-are-three-times-higher-official-tests-show
Тоа е таа "реалност" на WLTP и бројки за кои се смееме наоколу. Издувните гасови ти се пропорционални со потрошњата. Ако видиш дека некои плагин хибриди декларираат 2-3 литра потрошња, а трошат 7-9 реално, воопшто не е чудно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29679
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3019 на: 10 Февруари 2023, 21:29:59 pm »
Баш пред некој ден го разгледував истражувањето.

Како и секој друг тест правен во контролирани услови, едни резултати се добиваат во тие контролирани услови, други резултати се добиваат во реално секојдневно возење во кое има мал милион параметри кои можат да влијаат.

Ако некој сака малку подетално да го ѕирне истражувањето, може да ѕирне тука.

Првата разлика е дека WLTP мерењата се прават на рута долга 23.35 километри, овие правеле тестирање на „relatively short round-trip distance covered (55km)“. Просечен commute во Германија е помалку од 20 километри, во Австрија е мислам околу 25. Нормално дека кога ќе ги споредиш резултатите не се исти - исто како што WLTP резултатите би биле поинакви ако WLTP тестирањето е 55 километри. Повеќе трошело него на WLTP. Па да де, се потрошила батеријата, нормално дека повеќе бензин ќе потроши и повеќе ќе загадува.

Понатаму, дури и на ваквото мерење, Peugeot 308 покажал 33 наместо 27 грама ЦО2 на изминат километар. Тоа е околу 3-4 пати помалку од CO2 емисиите на 1.2 турбо-блејзинецот. BMW-то покажало 112, пак значително помалку од 330i (споредувам со 330i пошто возеле 330e) кој исфрла околу 150 грама.

Најсмешно ми е кога ќе почнат да зборат „ама волку троши ако не ја полниш батеријата.“ Да купиш PHEV и да не ја полниш батеријата е ко да купиш електрична штрафилица, ама рачно да штрафиш со неа. Или машина за перење алишта, ама рачно да го вртиш барабанот. Или количка на батерии за детето, ама рачно да ја буткаш количката низ маало.

Односно, аудио-визуелно:


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3020 на: 13 Февруари 2023, 10:31:25 am »
Најсмешно ми е кога ќе почнат да зборат „ама волку троши ако не ја полниш батеријата.“ Да купиш PHEV и да не ја полниш батеријата е ко да купиш електрична штрафилица, ама рачно да штрафиш со неа. Или машина за перење алишта, ама рачно да го вртиш барабанот. Или количка на батерии за детето, ама рачно да ја буткаш количката низ маало.

па не баш
кај PHEV не излагаш од комфорт зоната, стисни дугме - терај, не е баш како кај штрафилицата и веш машината
не го гураш возилото, туку си го возиш на ист начин како и при полна батерија, оттука и к%роболието дали е наполнета батеријата

да воведат пропис кај PHEV да не може да го стартуваш ако батеријата е под ХХ% да видиш дали нема да се користи според намената :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3021 на: 13 Февруари 2023, 10:36:36 am »
Најсмешно ми е кога ќе почнат да зборат „ама волку троши ако не ја полниш батеријата.“ Да купиш PHEV и да не ја полниш батеријата е ко да купиш електрична штрафилица, ама рачно да штрафиш со неа. Или машина за перење алишта, ама рачно да го вртиш барабанот. Или количка на батерии за детето, ама рачно да ја буткаш количката низ маало.

па не баш
кај PHEV не излагаш од комфорт зоната, стисни дугме - терај, не е баш како кај штрафилицата и веш машината
не го гураш возилото, туку си го возиш на ист начин како и при полна батерија, оттука и к%роболието дали е наполнета батеријата

да воведат пропис кај PHEV да не може да го стартуваш ако батеријата е под ХХ% да видиш дали нема да се користи според намената :)
Башка што во голема мера се службени по западот. Апла к*роболие дали ќе полнам или не. Буквално 0% интерес.
Веќе пхев и хибрид се замена за дизел, затоа што тб трошат нехумано многу, па ова е некој "дизел" компромис и тоа е тоа.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3022 на: 13 Февруари 2023, 10:46:31 am »
Тб трошеле нехумано многу?

Па нели економични беа плус екстра снага/нм + пониски вртежи?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3779
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3023 на: 13 Февруари 2023, 10:48:35 am »
Во СУВ-ови трошат нехумано многу, во нормални коли имаат ок потрошувачка.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен пеперутка16

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3024 на: 13 Февруари 2023, 19:09:37 pm »
Колку вагони со вода се потребни за да се разликува електричен автомобил и автомобил бензин?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3025 на: 13 Февруари 2023, 19:48:38 pm »
Колку вагони со вода се потребни за да се разликува електричен автомобил и автомобил бензин?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3026 на: 15 Февруари 2023, 13:35:52 pm »
https://off.net.mk/vesti/svet/eu-zabrani-prodazhba-na-dizel-i-benziski-koli-od-2035

ЕУ забрани продажба на дизел и бензиски коли од 2035

Законот што го изгласа Европскиот парламент предвидува дека купените дизел и бензиски возила ќе можат да продолжат да се возат и по 2035, само нема да може да се продаваат нови.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3027 на: 15 Февруари 2023, 13:45:18 pm »
не знам зошто во овој натпис ја нема точката по која немаат донесено заклучок и по која ќе треба допрва да се одлучува - синтетички горива

Ф1 од 2026 преоѓа на синтетички горива, Фетел лани го возеше на Мансел болидот на синтетичко гориво

или па бустај вакви писанија за да се продаваат електрични возила (во добар дел веќе произведени) за кои сите сфаќаат каков шљам се (ама пуста висока маржа)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6450
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3028 на: 15 Февруари 2023, 14:39:44 pm »
Како да наплатиш дупло гориво:

продај им приказна дека можат дома да полнат за ефтино,
го купуваат, го полнат на станици со брзи полначи.  ;D

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298