Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Некако со кризава како да се поматија сметките со електричниве возила или мене така ми се чини.
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила. Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.
Цитат: Tischläufer на 10 Декември 2021, 22:07:16 pmкај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила. Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.
Цитат: DarthJe5us на 25 Декември 2021, 15:04:13 pmЦитат: Tischläufer на 10 Декември 2021, 22:07:16 pmкај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила. Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.Секако дека не им се заслужени. Дали им се заслужени и цените на nVidia 3000 RTX?
Перфектен седан!