Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 638137 пати)

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8966
  • Возач без обзир. Безобзирен возач.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2836 на: 25 Декември 2021, 06:42:00 am »
Некако со кризава како да се поматија сметките со електричниве возила или мене така ми се чини.
Цената си ги помати нив во старт. Субвенции ги држеа над вода.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20226
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2837 на: 25 Декември 2021, 15:04:13 pm »
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.

Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила.

Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.

Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2838 на: 25 Декември 2021, 17:44:35 pm »
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.

Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила.

Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.

Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.
Секако дека не им се заслужени. Дали им се заслужени и цените на nVidia 3000 RTX?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2839 на: 25 Декември 2021, 17:51:28 pm »
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.

Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила.

Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.

Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2840 на: 02 Јануари 2022, 12:36:12 pm »
20000еур хибрид пикап. Тивка кабина, економично, фино. Само канопи и готово.

Наместо туле си купуваш канопи:

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20226
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2841 на: 02 Јануари 2022, 14:02:45 pm »
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.

Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила.

Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.

Толку се едноставни електричните возила што нема никаква смисла да се скапи. Луѓе сами дома во гаража прават конверзии со стандард делови и нивни испрограмирани контролери. Цените не им се заслужени на повеќето електрични возила.
Секако дека не им се заслужени. Дали им се заслужени и цените на nVidia 3000 RTX?

MSRP да, моменталните не.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2842 на: 03 Јануари 2022, 20:40:03 pm »
Не се ни помачиле да се разликува од украденото:
Како не фати модата нака XL1 наместо сувој.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2843 на: 09 Јануари 2022, 13:22:08 pm »
Перфектен седан!


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2844 на: 09 Јануари 2022, 13:52:28 pm »
Перфектен седан!

Одлично видео од секој аспект. Возилото не го коментирам воопшто, не сум му ни до цеваница за да коментирам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30193
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2845 на: 09 Јануари 2022, 16:30:42 pm »
За мене караванот. Многу ми е секси.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2846 на: 10 Јануари 2022, 19:54:09 pm »
Хибрид.

Нормално мора да е погубно одвратно, одвратен, да не случајно некој по грешка го купи.

А реално погонот е идеален за Fiat 500 или Aygo за 7990еур.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30193
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2847 на: 10 Јануари 2022, 21:42:58 pm »
Јака ти душа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30193
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2848 на: 11 Јануари 2022, 18:49:07 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2849 на: 11 Јануари 2022, 20:32:15 pm »
Тојота правеше хибриди пред 25 години, сега сите прават. Тојота сега прави ова, другите ваљда за 25 години. Ни литиум ни бутур.