Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 638793 пати)

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1023
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2475 на: 26 Ноември 2020, 00:35:26 am »
Па и јас си го полнам до 100% затоа си нарачав нова батерија од али. Поентата ми беше дека не е споредлив векот на батерија во телефон со батерија во автомобил.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10323
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2476 на: 26 Ноември 2020, 07:30:02 am »
Досега сум имал проблеми со батерии ниту на телефони, ниту на таблети.

Кај автомобилите не знам, и кој знае дали ќе дознаам ;D

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6036
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2477 на: 26 Ноември 2020, 08:32:15 am »
Јас незнам дали вреди замарањето за 30 км опсег да се замараш со полнење секој ден,  да пазиш како возиш  и плус, по некоја година ако падни процентот на батеријата и на 70% ојде и тој некаков мал опсег на км во вода, и за крај з овај цел благослов да го имам треба да си доплатам неколку илјади евра плус.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2478 на: 26 Ноември 2020, 08:41:07 am »
Прашањето „дали вреди“ е крајно субјективно. На некого му е замарање, на некого не му е.

Неколку пати сум имал на тест плаг-ин хибридно возило (еве, тазе е Jeep Compass PHEV - тестот тука, плус дискусија на форум тука) и сум ги полнел возилата секоја вечер. Полначот си стои уклучен, јас само ја ставам колата во двор и ја уклучувам. Процедура која трае... 10 секунди?

Плус, кај повеќето коли имаш опција да си го „штелнеш“ полнењето - односно, да полни само на евтина струја, или да ја полни батеријата до одреден процент (да речеме до 80%) со цел да се задржи капацитетот.

Ама еве, после 5 години капацитетот нека е паднат од 100% на 80%. Тоа значи дека од 50 км автономијата ќе биде падната на 40 км, а пак ги имам сите бенефити на хибрид. Мене ми е тоа сосем прифатливо.

Да можам да си дозволам PHEV, ич нема да размислувам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2479 на: 26 Ноември 2020, 09:37:15 am »
Што не се најде некој нормален да рече „океј, да ставиме ваков хибриден систем во Панда, фабрика нема да можеме да затвориме, ќе се потепа народ редици ќе чекаат пред салони“.

Импресивна потрошувачка, и ценава ваљда е океј, веќе изгубив осет што е нормално во поглед на цени.

Дефинитивно би сакал да видам вакво нешто во нормална кола, за да може нормална раја да ја размисли.
Немора да е „ваков“ има сосем доволни системи со соодвента цена на чинење (најважното!), а релативно слични карактеристики. Имено имаме такви примери како Suzuki Swift Hybrid со 90кс во шасија под 900кг и цена од 11800 евра. Исто така и понова опција е Fiat 500 hybrid кој сега беше на тест на carclub за 12800 евра, но со 69кс.

Еве ги реалните податоци од збир на корисници:



Просечна потрошувачка според корисниците на RealMPG на HonestJohn е: 4,6l/100км долгорочно.

Според spritmonitor (иако некои се внесени како гасолин, некои хибрид, некои плагин...) се на се е околу 5.5l/100км долгорочно.


За Fiatot е уште многу тазе модел за да може да се каже, ама на тестот имаше одлични бројки за градска потрошувачка. И фиатот и свифтот доаѓаат со мануелен менувач кој е одличен.

Еве и видео за возење во град, ова е со аутоматик па крева малку потрошувачка, ама сепак се гледа поентата. 4,4l/100км на таа кратка делница.



Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6036
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2480 на: 26 Ноември 2020, 09:48:59 am »
Се сложвам дека е субјективно. Мое мислење е дека не ми вреди замарањето од гледна точка дека прво како поголемиот број на луге живеам во стан така да опцијата двор и штекер отпаѓа, освен да пуштам кабли од трети па да се мислам дали ќе ги најдам сабајле или не. Штелање на полнењето на 80% значи дека од старт тие 50км ти се уствари 40 километри, по некоја година кога ќе падни капацитетот ќе бидат 30 или помалце, ова цело зборано ако ептен галиш на папуча да запазиш автономија ако не ни тие 30 нема да ги видиш.. Плус како шо реков даваш неколку илјади евра од старт за ова цело да го добиеш, тука е и сервисот  со салам ризик за дефекти од електроники, мотори и слично шо ќе бидат салам солени. Јас Лично од ова  не гледам некој бенефит на хибрид oсвен филм за допринес во животната средина. Во цел муабет зборам како просечен потрошувач со ова сеа шо возам и би го возел од страна на B сегмент или Ц на компактност. Ако можев и јас да одвојам --Jeep Compass 1.3 4xe PHEV 190 Limited – 41.100 Евра-- или 60.000 за возило без да ме боли главата и џепот тогаш цел овај муабет пропаѓа во вода.. Прв би земал PHEV
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2481 на: 26 Ноември 2020, 10:21:58 am »
Финтата со полнење 80% е дека подолго ќе трае батеријата со полн капацитет. Во оние ситуации кога ќе ти треба, наполни ја до 100% и терај.

Како и да е, во право си за проблемот со живеење во зграда. Апсолутно е потребно да имаш безбедно паркинг место со донесена инсталација за струја. Или да имаш пристап до доволно моќен јавен полнач неколку часа на ден. Ама тоа е дел од приказната со возење PHEV. Не е идеално решение за сите, ама за оние за кои одговара - е топ.

Да, цената е повисока. Ќешки да имавме субвенции како во другите држави (Словенија дава 4500 Евра, Хрватска до 5500 евра мислам), па да стигнеме до некоја понормална вредност.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17824
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2482 на: 26 Ноември 2020, 13:36:38 pm »
Што не се најде некој нормален да рече „океј, да ставиме ваков хибриден систем во Панда, фабрика нема да можеме да затвориме, ќе се потепа народ редици ќе чекаат пред салони“.

Импресивна потрошувачка, и ценава ваљда е океј, веќе изгубив осет што е нормално во поглед на цени.

Дефинитивно би сакал да видам вакво нешто во нормална кола, за да може нормална раја да ја размисли.
Немора да е „ваков“ има сосем доволни системи со соодвента цена на чинење (најважното!), а релативно слични карактеристики.

Ако во нааа толкаво магаре како Џип Компас троши два литра, во Панда нека троши литар и пол на 100. Да скратиш по 3 литри истрошено гориво на секои 100 километри од „нормален“ хибрид, а да скратиш 5-6-7 литри од нормално ICE возило, на ниво на илјадници коли во еден град, е значително намалување на загадувањето предизвикано од сообраќај, буката во градот и како што реков, до некој степен и гужвите поради побрзото тргање од место.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10323
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2483 на: 26 Ноември 2020, 13:38:26 pm »
Ќе тргнеш ако имаш југо45 пред тебе ;D

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1894
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2484 на: 26 Ноември 2020, 14:32:37 pm »
Електричниве возила по дифолт се практични за луѓе кои што живеат во куќа или на работното место имаат можност за полнење.

А што со овие што живеат во згради? Дали има можност (законска и практична) да се направи приклучок за струја во подземните гаражи на зградата на мое име? Дали тоа е безбедно од аспект на запалување? Сепак во текот на ноќта ретко има луѓе таму, а не сум сигурен дали има сензори за пожар во сите гаражи.
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4113
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2485 на: 26 Ноември 2020, 15:29:18 pm »
Повеќето EVs имаат бафер кај капацитетот на батеријата. Пример бруто има капацитет од 80КW/h додека достапни за корисниците се 75 KW/h. Tака да и да ја полниш до сто посто по борд комп, батеријата реално ќе се наполни до нешто над 90%, и тоа е штетно за батеријата но далеку помалку од полнење до 100%.

За полначи во згради. Едноставно државата треба да го измени законот и да вметни дека инвеститорот е должен да обезбеди приклучок за струја врзан на сатот од секој стан до паркинг местата. После ако ти треба инсталирај си полнач.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17824
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2486 на: 27 Ноември 2020, 12:48:59 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2487 на: 29 Ноември 2020, 15:27:32 pm »
Why did it take nine hours to go 130 miles in our new electric Porsche?

https://www.theguardian.com/money/2020/nov/28/electric-cars-porsche-charging-network

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2488 на: 29 Ноември 2020, 17:07:13 pm »
Јеп. Има уште мноооогу, мнооооогу работа за инфраструктурата да биде reliable. За жал, сега за сега најпроверена работа е полнење дома, ама тоа е ужасно споро. :(

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4113
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2489 на: 01 Декември 2020, 08:49:21 am »
JATO Dynamic’s data for 27 markets in Europe shows that the total number of electrified cars registered in September (encompassing pure electric, plug-in hybrids, full hybrids and mild hybrids) was higher than the number of registrations for diesel cars. For the first time in the modern era, alternative-fuelled-vehicles outsold one of the two internal combustion engine (ICE) types. This marks significant change – for just five years ago, diesel cars were a dominant player in Europe.

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"