Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537365 пати)

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2190 на: 24 Март 2020, 22:18:32 pm »
ве читам за батерии струји и такви работи. само голф батиња и тоа смрт нема кој што сака нека збори
каква тесла какви бакрачи
Па не е саде Тесла на светов електрична. Има и логични електрични возила како Citroen Ami и Vespa Electrica.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Веспата е поскапа од Ami-то ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2191 на: 24 Март 2020, 22:21:16 pm »
И далеку, далеку поубава ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2192 на: 25 Март 2020, 06:48:19 am »
Веспата е 5500 во Динамикс.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2193 на: 25 Март 2020, 08:33:41 am »
A шо перформанси има веспава? Изгледа како интересно решение за низ град.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2194 на: 31 Март 2020, 22:40:59 pm »
Интересно колку слично размислуваме:

https://youtu.be/GIl5x-18Saw

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2195 на: 01 Април 2020, 00:07:52 am »
Од збор до збор кажа се како што треба Јурај, како и секогаш. Браво. Голема вистина која што пополека ја согледуваат сите.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2196 на: 01 Април 2020, 11:27:52 am »
Кога сме на темата.

https://www.carclub.mk/2020/04/01/bmw-potvrdi-deka-podgotvuva-x5-na-vodorod-so-374-konjski-sili/

--

Едит: Го изгледав Јурај. Генерално е во право, само една работа ми штрчи. Не знам дали збори за електрични возила општо во Норвешка, или за Тесла конкретно, ама и не е толку важно - вика „продале неколку илјади повеќе него што има полначи и сега се вртат и бараат полнач.“

Тоа ми е малку глупо и нелогично. Не е дека се сите возила врзани на полнач во исто време, па нема место.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2197 на: 01 Април 2020, 13:10:57 pm »
Туку кога се врзани? Ти текнува дека полнењето на електричните не е како на бензинските туку е 10 пати почесто? Ама има рејнџ 200км... Ти имаш на Голфот рејнџ 600км, ама не полниш кога ќе дојде на 0 км, веројатно полниш на 120км, или на 80 во наааааааааааааааааааааааааааааааајлош случај. Така?  Значи ефективен рејнџ има 520км. А ова од 200км рејнџ, ако полниш на 80км кога ќе стигне имаш едвај 120км рејнџ и тоа затоа што ќе е електрична колата и трга како улава ќе сакаш да ја гњавиш - затоа што е интересно така да рејнџот е максимум тој. (За народ што нема дома и полни на полначи зборуваме)

Значи, ЕВ има околу 5 пати помалку рејнџ од твојата кола. Полнење на дизел е 2 минути, додека кај ЕВ е колку? 50 минути? Реално? Значи зафаќа место на бензинската или полначот многу-многу подолго време. Со други зборови една пумпа за исто време ќе наполни 10-20 коли со нафта, наспрема една ЕВ.

Одат 5 пати почесто на полнење, се полнат 15 пати подолго.
Сето тоа собрано е и полошо од муабетот на Јурај!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2198 на: 01 Април 2020, 13:12:12 pm »
Кога сме на темата.

https://www.carclub.mk/2020/04/01/bmw-potvrdi-deka-podgotvuva-x5-na-vodorod-so-374-konjski-sili/

--

Едит: Го изгледав Јурај. Генерално е во право, само една работа ми штрчи. Не знам дали збори за електрични возила општо во Норвешка, или за Тесла конкретно, ама и не е толку важно - вика „продале неколку илјади повеќе него што има полначи и сега се вртат и бараат полнач.“

Тоа ми е малку глупо и нелогично. Не е дека се сите возила врзани на полнач во исто време, па нема место.

Хипотетички, дошол еден што бил на крај на рејнџ, а пред него некој се штекнал веќе и полни. Тој што доошол, е на нула со капацитетот у батериите, не му се ризикува да брка други полначи, ќе мора да го чека тој пред него едно 20-30 минути. Уште еден таков да се појави, ете ти саат време чекање + чекањето да ти се наполни твојот вибратор на батерии :)
На бензинска имаш 6 станици или 8 станици за точење, па пак се дешава да причекаш еден или двајца пред тебе. Поготово на автопат у летни месеци. Али знаеш дека тие двајца повеќе време губат за да платат, отколку за да наточат. И тоа не е повеќе од 7-8 минути..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2199 на: 01 Април 2020, 14:01:13 pm »
Делумно офтопик и уште по делумно сфатливо (за мене).


Чудно  како гигантиве на внатрешно согорување не успеаа да смислат вакво нешто, туку се тркаа кој поголем тач скрин да стави во кола или повеќе дупки ќе избуши во каросеријатa.
Кoenigsegg беа и првите кои имаат суперкар без брзини ако не се лажам..односно само една брзина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2200 на: 01 Април 2020, 18:07:53 pm »
Тоа ми е малку глупо и нелогично. Не е дека се сите возила врзани на полнач во исто време, па нема место.

Јурај опфаќа само едно сценарио на употреба на ЕВ и после тврди општо дека ЕВ немале иднина, тоа е глупото во неговиот муабет.
Па ти ако живееш у центар на град каде има онолку возила колку и луѓе нема да купиш електрично возило, ќе купиш бензинец/дизел.

Ако живееш во куќа и животниот стил ти е таков да не возиш многу далеку, а возиш често тогаш ќе возиш онолку колку што имаш струја. Секој си знае како и каде живее. Ако животниот стил ти одговара на спецификите на ЕВ тогаш ќе си го купиш, ако не ти одговара тогаш си глуп ако го купиш и после плачеш како не го бивало. Истото важи и за луѓе што живеат во центрите на големите градови каде нема ни паркинг а камо ли полначи, па луѓето не купуваат никакви коли.

Јурај вели ако 50% од возачите во Загреб купеле ЕВ, тоа ќе било лудница. Па нормално дека ќе биде, затоа што тоа не е можно веднаш да се случи ниту некогаш ќе биде. Дури и ако биде така тоа ќе биде постепено низ низа години постепено а не нагло и тоа ќе се одвива онака како што налагаат условите и како прогресира изградбата на полначи. До тогаш, загрепчани ќе си возат бензинци а луѓето што ќе живеат на периферија ќе си возат ЕВ, ќе си одат во град, ќе си вршат работа, ќе се вратат дома па ќе си полнат.

Не е ЕВ за секого, у секое сценарио и за сечии потреби. Тоа луѓето се повеќе и повеќе го сфаќаат и го применуваат. Како ќе се менува ова во иднина, останува да видиме кога големиве производители ќе се шифтнат во таа насока па ќе извршат масовен притисок врз индустријата. Сега за сега сето ова е на почеток и се соочува со бебешки проблеми.

Патем, ако сака некој да го читне абстрактов на студијава  ... https://www.nature.com/articles/s41893-020-0488-7


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2201 на: 01 Април 2020, 18:14:21 pm »
Оп, продолжува приказната со деактивирање функционалности на автомобилите на Тесла.

„The situations described are similar to Alec’s in many cases, and point to a philosophy on Tesla’s part that believes that certain features, like Ludicrous Mode and Autopilot and FSD, are things that would need to be re-purchased every time the car changes hands, at considerable cost.“

Во суштина - купувате половна Tesla која има одредени функционалности (да речеме, Autopilot или Ludicrous Mode). Tesla после произволен временски период одлучува дека „не сте ги платиле тие функционалности“ и ви ги деактивира - иако биле платени кога била набавена колата, и вие сте му ги платиле на сопственикот кога сте ја купиле колата од него.

https://jalopnik.com/teslas-removal-of-features-on-used-cars-appears-to-be-i-1842382846

Некако муабетот се сведува на телефонски разговори, ама и на тоа дека Тесла пак не му одговараат на новинаров на писмено.

Јас не разбирам, кога ја купуваш колата нова и потпишуваш EULA што пишува таму? Ако на луѓето стварно им следат опциите треба само да се повикаат на договорот и ако овие нешто кењаат фукни ги одма на суд и решен проблем. Не сфаќам зошто едноставно не ги тужат, освен ако не преќутуваат некои моменти.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2202 на: 01 Април 2020, 18:17:05 pm »
Делумно офтопик и уште по делумно сфатливо (за мене).


Чудно  како гигантиве на внатрешно согорување не успеаа да смислат вакво нешто, туку се тркаа кој поголем тач скрин да стави во кола или повеќе дупки ќе избуши во каросеријатa.
Кoenigsegg беа и првите кои имаат суперкар без брзини ако не се лажам..односно само една брзина.

Не си го изгледал целото видео внимателно.
Човекот дава одговор баш на твоето прашање: зошто гигантиве не смислија такво нешто. Одговорот е дека Коенигсегот е кола од над милион долари и таму не е штедено на технологија. Биди ти спремен да платиш милионче за Голф па да видиш какво моториште ќе ти стават, не дека се глупи па не знаат. Башка да видиме колку км ќе помине тој мотор ако ти користиш 600 коња од 2000 кубика.

Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2203 на: 02 Април 2020, 22:44:31 pm »
Кога сме на темата.

https://www.carclub.mk/2020/04/01/bmw-potvrdi-deka-podgotvuva-x5-na-vodorod-so-374-konjski-sili/

--

Едит: Го изгледав Јурај. Генерално е во право, само една работа ми штрчи. Не знам дали збори за електрични возила општо во Норвешка, или за Тесла конкретно, ама и не е толку важно - вика „продале неколку илјади повеќе него што има полначи и сега се вртат и бараат полнач.“

Тоа ми е малку глупо и нелогично. Не е дека се сите возила врзани на полнач во исто време, па нема место.

Хипотетички, дошол еден што бил на крај на рејнџ, а пред него некој се штекнал веќе и полни. Тој што доошол, е на нула со капацитетот у батериите, не му се ризикува да брка други полначи, ќе мора да го чека тој пред него едно 20-30 минути. Уште еден таков да се појави, ете ти саат време чекање + чекањето да ти се наполни твојот вибратор на батерии :)
На бензинска имаш 6 станици или 8 станици за точење, па пак се дешава да причекаш еден или двајца пред тебе. Поготово на автопат у летни месеци. Али знаеш дека тие двајца повеќе време губат за да платат, отколку за да наточат. И тоа не е повеќе од 7-8 минути..
Само да не заборавиме дека оваа ситуација со 6 до 8 станици за точење на бензиска е постигната после 120-130 години на еволуција на автомобилизмот. Кога се појавиле првите коли имало по една бензиска во град и за да дојдеме до ова ситуација поминало некое време. Според некоја статистика во Скопје има 40 електрични возила, а 20 јавни полначи од 22 KW што е прилично добар сооднос.
Решението на полнење на електричните возила е во периодот кога тие највеќе мируваат, а тоа е дома или на работа. Јавните полначи треба да се само дополна за случај на патување подолго од капацитетот на батериите.
Има една теорија дека со развој на автномното возење, електричните возила би можеле сами да извозат до полнач дури газдата спие или е на работа. На Тесла и фали едно ниво на автономија до ова. 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2204 на: 02 Април 2020, 23:14:52 pm »
Не велам дека почетоците на автомобилизмот биле лесни, сигурно и тогашните рачни пумпи за гориво биле поспори. Но мислам дека не треба да се враќаме 120-130 години наназад.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.