Глупаво е, ама Тесла не сака некоја кола што некој сам ја правел да се запали додека се полни, што би било негативен публицитет за нив.
Да да, апсолутно ми е јасно тоа. Така си функционира светот на гаранциите, итн. „Не доаѓаш во овластен сервис? Океј, твој избор, ама ние не преземаме никаква одговорност за колата.“
Тоа е ми е сосема во ред. И разбирам зошто е така. Плус, Суперчарџер мрежата е екстензија на услугите кои Тесла ги нуди, и апсолутно имаат право да не му дозволат на некој да ја користи таа мрежа.
Проблемот кој го имам е примарно со remote деактивирање на работи, без најава, пошто они одлучиле.
Можам да се кладам дека некаде во купопродажниот договор му стои дека не смее да ја сервисира сам, и кои би биле последиците од тоа.
Сам си ја блеклистал Теслата, не му е крив Илон.
Ама битно да се праат драми и да се собираат кликови. Да ти се серам у општеството, до каде стигна...
Никако луѓето да сфатат дека не е секоја кола за секого. Ако не можеш да си ја купиш нова у принцип таа кола не е за тебе. Секој модел си има таргет група.
И после имаш глупи ситуации кога си купил половна кола која не можеш да си ја приуштиш, па не можеш да ја сервисираш, па скапа ти е за возење, па импровизираш глупости.
До некаде се согласувам. До некаде. Не мора да значи дека мора да можеш да ја купиш нова. Еве, купи ја неколку години стара колата, со поминати не-половина-милион километри, и под гаранција, за некоја нормална цена. Тоа ми е океј - кола стара година-две-три, со нормална километража.
Ама да не навлегуваме во ново вс половно муабетот.