Дури и кога PHEV возеле во електричен режим, анализата покажа дека нивото на загадување било далеку над официјалните проценки. Eлектричните мотори не биле доволно моќни да работат сами, поради што за една третина од поминатото растојание црпеле помош од бензискиот мотор. 
Значи не е само до не правилно користење.
@velestrumf 
Нормално дека од прво дур почнат да се купуваат "течеше мед и млеко" за да после кога доволно ќе се намножат да почнат да си ги враќаат парите преку нај различни нови давачки или зголемување на првичните.
Па нормално дека не биле доволно јаки, пошто еве види каков електромотор, каков МВС и колкави батерии се ставаат у рецимо Октавија или Суперб Плаг-ин хибрид (дифолт избор за флотно фирмовско возило). Електромоторот е од единечна ролетна за прозор, батеријата е ко за даљинско ипол (да не е само за едно), а бензинецот би бил океј, ако не е приморан да влече екстра тежина у облик на електромотор и батерии.
Нормално дека електромоторот брзопотезно „ќе издиши“, пошто не може да се носи со тој товар, и ќе бара помош од МВС. МВС ќе троши повеќе гориво и ќе создава повеќе штетни гасови, отколку тоа што декларирале дека ќе биде, во идеални услови на експлоатација. И така си се вртиме у круг, а обичните корисници највише го јадат стапот.
А што правиме со она што го напиша велештрумф дека киловат го направиле 90 центи. Од старт си ги дал парите за гориво за 150к километри со тоа што си купил поскап плагин хибрид за на крај економијата да ти биде иста како да возеш чист бензин. Успат треба да се замараш да уштекуваш кабли и да чекаш цело време да се полни колата како единствен бонус.
Може и полоша ќе ти дојде економијата, пошто не само што ја поскапеа струјата на пуњачите, туку и осигурањето за возилата рипна за некои 25%. Ама не, купувајте „зелени“ возила, у име на заштита на природата.
Едина предност (и тоа значителна) што ја гледам на плаг-ин во однос на електрично возило, е што и ако ти снема струја, можеш понатаму да возиш. На електро, ако ти снема струја, тоа е, си го папал. Може ќе успееш благовремено да најдеш негде пуњач, арно ама таму си се турил ФВ Шаран со кеси од Лидл да се гледаат низ задно стакло, па иди пуни струја да те видам.
Во САП софија е доволно да пишува хибрид во сообраќајна. Па макар било милд хибрид. И ако не се лажам 5 години е не 3 за менување. Освен ако возилото не биде прогласено за тотална штета.
Во Германија се менуваат на 3 години. Истекува лизинг договор, се продолжува (или потпишува нов), се зимаат нови возила на лизинг, и така, д сркл оф лајф (на фирмовско возило).