Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 615990 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #255 на: 29 Мај 2013, 11:49:12 am »
Да позираш во Киа Соул ???

Немој да ме је...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #256 на: 29 Мај 2013, 11:50:06 am »
Луѓе позираат во Џи Виз.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #257 на: 29 Мај 2013, 11:51:00 am »
Може мислат дека позираат.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #258 на: 29 Мај 2013, 11:52:16 am »
Не е поентата дека е Киа Соул. Поентата е дека е електрична, и можат да го имаат оној "holier-than-thou I'm saving the planet" однос.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #259 на: 29 Мај 2013, 12:04:06 pm »
I'm saving my ass ако струјата не е произведена само од сончева енергија, евентуално хидроцентрали.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #260 на: 29 Мај 2013, 12:07:48 pm »
Така де, ако веќе позирам ќе позирам лајк а бос и ќе му се смешкам на сонцето  :D


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #261 на: 29 Мај 2013, 12:07:59 pm »
I'm saving my ass ако струјата не е произведена само од сончева енергија, евентуално хидроцентрали.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #262 на: 29 Мај 2013, 12:36:46 pm »
I'm saving my ass ако струјата не е произведена само од сончева енергија, евентуално хидроцентрали.

Дури и струјата да е 100% произведена од фосилни горива и нула посто од обновливи извори, електричниот автомобил значи голема заштеда заради поголемата ефикасност на генераторите/електромоторите. Па така, доколку со 5 литра нафта кола со МВС поминува 100 километри, таа иста нафта потрошена за правење струја ќе ги придвижува електричните автомобили барем 200 километри, а најверојатно и повеќе (кога ќе се одземат загубите во комплицираната трансмисија кај автомобилите со МВС)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #263 на: 29 Мај 2013, 12:55:32 pm »
Само поради ефикасноста на електромоторите? Од филозофска гледна точка, да.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #264 на: 29 Мај 2013, 13:03:19 pm »
Само поради ефикасноста на електромоторите?

Да, само што тоа не би го нарекол „само“.

Од филозофска гледна точка, да.

а?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #265 на: 30 Мај 2013, 09:23:49 am »
Корејскиот институт за енергетски истражувања (KIER) претстави автомобил кој работи на амонијак. Ова го соопшти корејската агенција Yonhap, која сепак не даде информации за тоа која фирма е производител на машината.

Возилото работи со мешавина од бензин и амонијак во сооднос 70 : 30. Ова гориво, барем според неговите творци, овозможува да се намали нивото на штетни гасови СО2 за околу 70%. Најголемата предност на амонијакот е дека не произведува гасови при согорување. Експертите се на мислење дека ако такво гориво се користи во 20% од сите автомобили во Јужна Кореја, тогаш нивото на штетни гасови СО2 ќе биде намалено за околу 15%, што е околу 10 милиони тони годишно.



Во KIER се на мислење дека горивото на основа на амонијакот може да се користи во сите видови бензински мотори, како што е потребно само маргинално да се модернизира системот за ладење. Најголем проблем е дека амонијакот е скап за масовно користење, но научниците сметаат дека ќе успеат да создадат евтини и брзи начини за негово производство.

http://avtoplus.mk/vesti/tehnologija/korejcite-izmislija-avtomobil-na-amonijak

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #266 на: 30 Мај 2013, 09:42:29 am »
Не прават германците нешто слично со дизелите во Америка, со оние AdBlue системите? Они вбризгуваат уреа, што е на база на амонијак ваљда?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #267 на: 30 Мај 2013, 09:48:30 am »
Да наточиме:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #268 на: 30 Мај 2013, 09:52:45 am »
Не прават германците нешто слично со дизелите во Америка, со оние AdBlue системите? Они вбризгуваат уреа, што е на база на амонијак ваљда?

Ад блу возат и камионите низ Европа што треба да исполнат Еуро 5(мислам) норма.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #269 на: 01 Јуни 2013, 17:13:30 pm »
Америка воведува данок за возење на струја.

Според мене треба државата да му плаќа бидејќи не загадува!

http://automedia.mk/?p=1118