Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537401 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2235 на: 18 Април 2020, 20:27:45 pm »
Муабетов ми е дали навистина CVT-то има толкава ефикасност и не е инсталиран само заради лежерното возење на американците, бидејќи РАВ4 (и сите хибридни Тојоти) и ЦР-В се глобални модели и претежно ориентирани кон американскиот паар и дали навистина ZF-от предизвикува толкави загуби. Настрана батериите

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2236 на: 18 Април 2020, 22:35:54 pm »
Муабетов ми е дали навистина CVT-то има толкава ефикасност и не е инсталиран само заради лежерното возење на американците, бидејќи РАВ4 (и сите хибридни Тојоти) и ЦР-В се глобални модели и претежно ориентирани кон американскиот паар и дали навистина ZF-от предизвикува толкави загуби. Настрана батериите

Па очигледно тоа е така. CVT има најмалку загуби а е и со најголема ефикасност. Но толку ниската потрошувачка не е само поради CVT туку и ради самата оптимизација на моторот и рециклирањето на кинетичката енергија. Кога ќе ги собереш сие фактори го добиваш тоа што го добиваш.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2237 на: 25 Април 2020, 14:37:34 pm »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2238 на: 27 Април 2020, 11:04:32 am »
Со 600коња помалку некое си Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ скоро исто време направило на 232м пократка стаза.
Некако дифузерот не лепи како на ламборџинито.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2239 на: 27 Април 2020, 11:22:11 am »
Со 600коња помалку некое си Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ скоро исто време направило на 232м пократка стаза.
Некако дифузерот не лепи како на ламборџинито.
Види го возењето на нирбургринг на VW ЕR, наспрема 919 и уракан.
Види ја максималната брзина 246кмч

919 има накај 360кмч

Уракан си крева 300кмч.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2240 на: 27 Април 2020, 11:52:41 am »
Ги видов накратко двете видеа од Нио и ламборџинито, и на долгиот правец изгубе само 1-2сек Нио-то на топ спид.

VW и поршето се тркачки коли, не се за на улица, не се за споредба со овие двете, а оти волксвагенот не одеше повеќе од 250 не знам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2241 на: 27 Април 2020, 14:42:33 pm »
Кај електричните коли силата повеќе се користи за забрзување, отколку за максимална брзина.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2242 на: 27 Април 2020, 16:11:55 pm »
Кај електричните коли силата повеќе се користи за забрзување, отколку за максимална брзина.

Секако, кога ќе видишт power/torque график, јасно ќе ти стане зошто е тоа така:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2243 на: 27 Април 2020, 20:45:34 pm »
Електричниве суперкарс се некако  поубави од другиве.
Нема мотор позади/напред, па нема потреба колата да се касапи со air vents, air ducts  и слични шуплини, шлајки, решетки.









Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2244 на: 28 Април 2020, 10:02:04 am »
Како бе нема потреба?

Како се ладат кочниците, гумите, електрониката?
Како работи аеродинамиката?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2245 на: 28 Април 2020, 11:49:07 am »
Како бе нема потреба?

Како се ладат кочниците, гумите, електрониката?
Како работи аеродинамиката?
Па сеа добро за 400кс кола има разлика да оладиш 800Kw греалка под хауба и да оладиш 80Kw кочници. Другото е смешка за ладење и онака.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2246 на: 28 Април 2020, 14:38:04 pm »
Како бе нема потреба?

Како се ладат кочниците, гумите, електрониката?
Како работи аеродинамиката?

Со Мате тоа...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2248 на: 07 Мај 2020, 21:12:58 pm »






Батали вакви-такви батерии и страња, тука лежи иднината на погонот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055