Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1841474 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4605 на: 31 Јануари 2015, 21:23:19 pm »
Охоо, стабилност и подобро држење и подобро кочење биле субјективни работи  ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4606 на: 31 Јануари 2015, 21:23:51 pm »
Помал пат на кочење е лесно мерливо нешто, исто како и сила на вртење. Согласно тоа се објективни мерки.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4607 на: 31 Јануари 2015, 21:24:32 pm »
Аквапланирање зависи од мал милион работи. Јас би избрал пошироки гуми заради зголемена стабилност, подобра управливост и пократко кочење во било кој момент.

Во 99.9999999999% од возењето (истресено од ракав, ама така му доаѓа) бенефитите од пошироките гуми сериозно, сериозно го надмашуваат потенцијално зголемениот ризик од аквапланирање.

Дополнително, ризикот од аквапланирање скоро стопроцентно се намалува ако не си морон.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4608 на: 31 Јануари 2015, 21:25:09 pm »
Во право сте, патот на кочење е објективна и мерлива работа.

ОК. Има ли некоја математика колку го крати патот на кочење 5% поширока гума? Јас се сомневам дека воопшто го крати патот на кочење. Prove me wrong и ќе ви кажам фала. Некој кредибилен извор со рудиментирана математика ќе заврши работа. Фала однапред.

Дополнително, ризикот од аквапланирање скоро стопроцентно се намалува ако не си морон.

Исто и ризикот од недокочуење или губење контрола во кривина.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4609 на: 31 Јануари 2015, 21:29:16 pm »
Не би се сложил дека стабилноста е „стабилност“ во субјективна смисла. Напротив стабилноста е исто мерлива категорија.
Односно ако на еден објект кој има можност да управува и да одржува сакана траекторија на движење му делуваш со надворешна сила во насока на промена на истата, тогаш оној физички објект за кого е потребно повеќе такава сила за да се измести од саканата траекторија велиме дека е постабилно од оној другиот за кој треба помалку.

Во тој контекст истата кола со различни гуми објективно ќе има помала стабилност доколку е птребно помала сила да го измести од посакуваната траекторија.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4610 на: 31 Јануари 2015, 21:30:13 pm »
http://www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested

Субјективно: "Subjectively, both the 17-inch and 18-inch wheels and tires were in the sweet spot of grip, braking performance, ride comfort, and steering feel. Moving from 17-inchers to 18s barely degrades ride quality, and the additional grip is welcome."

Објектнивно:



Патот на кочење намален, поголемо Ге при корнеринг.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4611 на: 31 Јануари 2015, 21:31:11 pm »
Исто и ризикот од недокочуење или губење контрола во кривина.

Let's agree to disagree. Понекогаш недокочување може да биде проблем и ако не си морон. Пред тебе се случува сообраќајка. Ради икс причини, не успеваш да докочиш а нема врска со непрописна брзина. Или, возиш нормално по автопат, од нигде-никаде истрчува животно и мораш да реагираш нагло и брзо. Стабилноста и грипот кои ќе ти ги обезбедат пошироките гуми прават разлика.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4612 на: 31 Јануари 2015, 21:34:20 pm »
А каналите на гумата (шарата) на 175 и 195 од истиот модел гуми се со исти димензии? Не би рекол баш.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4613 на: 31 Јануари 2015, 21:35:09 pm »
Let's agree to disagree. Понекогаш недокочување може да биде проблем и ако не си морон.

Исто и аквапланирање. Си шибаш 80 на саат по мокар аутопут на дожд, кога - ете - сосема непредвидено некое ѓубре направило мини-брана на дел од одводот и баш таму имаш 20 наместо 2 милиметри вода. Од надовр изгледа исто.

Но, признавам дека твојот пример со ненадејно кочење е по уверлив. Само што...

Патот на кочење намален, поголемо Ге при корнеринг.

...од 100 до 0, разликата во патот на кочење меѓу најшироката и најтенката е метро-и-нешто. Колку ли ќе биде разликата меѓу 185 и 175? 15 цм?

ОК, има мерлива разлика.

ЕДИТ дали така ми се чини, или 205-ката има подолг пат на кочење од 195-ката?
« Последно менување: 31 Јануари 2015, 21:42:36 pm filipv »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17603
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4614 на: 31 Јануари 2015, 21:49:07 pm »
дали така ми се чини, или 205-ката има подолг пат на кочење од 195-ката?

Дали така ми се чини, или 225-ката има драстично пократок пат на кочење од 205-ката?

It goes both ways.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4615 на: 31 Јануари 2015, 21:52:36 pm »
@filipv, најдобро кочење има со нашироката гума. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4616 на: 31 Јануари 2015, 21:53:11 pm »
Дали така ми се чини, или 225-ката има драстично пократок пат на кочење од 205-ката?

драстично = 1.8 метри пократок од 100 км/х до 0 км/х

колку ли драстична ќе биде разликата меѓу 185 и 175?

@filipv, најдобро кочење има со нашироката гума.  

Да, така е, фала на сите.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4617 на: 31 Јануари 2015, 21:56:57 pm »
Што мислите за 225-45/17 Hankook V12 Evo2? На интернетов видов дека има доста солидни оценки и позитивни мислења, згора на се цената е од 800 до 1600 денари по гума помала од Pirelli, Dunlop, GoodYear, Michelin, Continental.

Гумите ќе се возат на Цивик 1.8, 2006та.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4618 на: 31 Јануари 2015, 21:59:03 pm »
@filipv, најдобро кочење има со нашироката гума. 

...се разбира, при услови на сув и чист асфалт.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #4619 на: 31 Јануари 2015, 22:31:25 pm »
На секоја подлога освен на мраз. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.