Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1706079 пати)

Отсутен Angel Skopje

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 272
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10845 на: 18 Ноември 2020, 01:21:59 am »
Кажувај од каде и са паре момент клучот?

И јас сум за земање.

treba da mi donese kolega od Srbija digitalen za 25evra pa ke vidime sto i koga ke donese  ;D

inaku gledav tuka
http://www.kupialat.mk/index.php?route=product/category&path=3_75_76#/sort=p.price/order=ASC/limit=12

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2148
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10846 на: 18 Ноември 2020, 02:21:57 am »
Половината од овде што ги менувате на вулканизер бандажите, да ви се скини гума на пат, нема да можите да ја смените со фабричкиот клуч.

Уште полошо е целосезонски кои не се менуваат неколку години, каде престегнат штрафот, па и ко ќе запечи.  ::)

Ама ретко кој и кини гума на пат, така да ништо страшно.

Мене ми се деси лани со Бравото, на враќање од Тасос. Гумата партали се направи на автопатот.
40c беше надвор, не се дишеше. Некаде помеѓу Аспровалта и Солун.
Среќа, налетаа овие Помош на пат/Oдржување на автопат Egnatia Odos. Не знаеја англиски, па со тоа диспечерката нивна се јавија од нивен мобилен да се разберам што помош ми треба, дали имам резервна гума/алат....
И вистина е, од 16 штрафа на Бравото, еден беше престегнат. Среќа во тоа комбето имаа подолга метална цевка (ваљда за такви како мене), па со клучот одвртевме.

Господ се најдобро да им дава од тогаш - па засекогаш, како ми помогнаа ццц

edit - Најдов каде, се наежив у пм

https://www.google.com/maps/@40.6903876,23.2323951,3a,75y,78.53h,83.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9B1wbQEixtZCqC_Ft2fymQ!2e0!7i16384!8i8192
« Последно менување: 18 Ноември 2020, 02:29:44 am balanar »

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1031
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10847 на: 18 Ноември 2020, 07:21:32 am »
Ја на пример со задоволство би менувал бандажи дома, ама ќе изгинев кога ги местев калниците.

Пежо и Цитроен имаат дигалки кои се ставаат на спојката од панелите, такозвана pinch weld. Ни спојката, ни дигалките не се за машала, штета што тоа го сфатив на полошиот начин :)

Ги местев калниците и само што го вратив тркалото на место и малку затегнав два шрафа колку да стои тркалото прилепено, колата си се лизна од дигалката и падна, среќа никаква штета не се направи.

Ги достегнав сите 4 штрафа и си реков „не чачкај мечку у п*чку“, со таква комбинација од точки за дигалка, и таква дигалка, кола освен во крајна нужност сам не дигам.

Животот или екстремитетите ми се помили од 1000 денари, алал нека им се на луѓето што ќе ми ги сменат бандажите и ќе ми ги исполнат барањата што ги имам.

Потврдувам, еднаш Ц5ката беше качена на дигалка кај мајстор, колата се мрдна и вочекот рече се измести.
Како бе викам се измести? И ми го објасни истово, среќа пак се задржа некако качена, не падна.

Исто така имав GM дигалка на Калосот, пластиката се скшри.

Нашите дигалки и тие на вулканизерите се различни и не вреди ризикот.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10848 на: 18 Ноември 2020, 09:52:13 am »
Ја на пример со задоволство би менувал бандажи дома, ама ќе изгинев кога ги местев калниците.

Пежо и Цитроен имаат дигалки кои се ставаат на спојката од панелите, такозвана pinch weld. Ни спојката, ни дигалките не се за машала, штета што тоа го сфатив на полошиот начин :)

Ги местев калниците и само што го вратив тркалото на место и малку затегнав два шрафа колку да стои тркалото прилепено, колата си се лизна од дигалката и падна, среќа никаква штета не се направи.

Ги достегнав сите 4 штрафа и си реков „не чачкај мечку у п*чку“, со таква комбинација од точки за дигалка, и таква дигалка, кола освен во крајна нужност сам не дигам.

Животот или екстремитетите ми се помили од 1000 денари, алал нека им се на луѓето што ќе ми ги сменат бандажите и ќе ми ги исполнат барањата што ги имам.

Да се цитирам сам - денес ги менував бандажите, 200 денари ми побараа. 300 им дадов, зошто нити се изгнасив, нити се измачив, нити изгубив еден куп време.

За 300 денари не вреди да вадам дигалка. За 200 уште помалку. :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10849 на: 18 Ноември 2020, 10:50:29 am »
Јас го викам Супермен да ми ја држи колата крената додека ги менувам бандажите.

Оваа година почна да плаче да сум побрзал во разгледувањето кочници, амортизери, манжетни...слабо доручкувал ;D

Отсутен fcwizard

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 205
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10850 на: 18 Ноември 2020, 12:03:41 pm »
bas od taa pricina denes poracav moment kluc  8)

Кажувај од каде и са паре момент клучот?

И јас сум за земање.

Наместо момент клуч дали знаете дали има  електричен завртувач/одвртувач каде што можеш да подесиш n.m(пр. 100 и запира?)
или па дали е возможно да се монтира дигиталнов адаптер на завртувач?
Зошто барам но ни на слики ни у спецификации не гледам завртувачиве да имаат такво нешто.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2194
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10851 на: 18 Ноември 2020, 22:54:58 pm »
Лани купив нови 5 ханкук гуми во Стоп анд Го,после некоја недела сакав да ги извадам бандажите да ги исчистам од внатрешната страна ама.... 120+кг рипав на клучот ама јок.Се вратив во Стоп анд Го за да ги развртат,па еден од вработените ми вели,абе брат ова само со пиштол вадење штрафовите,што има рачно да ги вадиш,а јас му реков,абе брат на автопат кога ќе ми се дупне гума и ќе треба да ја сменам пиштол ти ќе ми донесеш или од дома да си носам со компресор во багажникот,која тупа фаца направи уште не можам да му ја заборавам.На задните гуми мораа големиот пиштол да го земат за да ги развртат,еден шраф се изеди па морав кај пријател кој е заварувач/лимар па после 4-5 наварувања на мутер и после повеќе од 1ч изгубено време да го разврти шрафот.Па купив нови 20 шрафови и ги сменив сите.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 992
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10852 на: 18 Ноември 2020, 23:06:17 pm »
Никој во стоп анд Го не ни знае што е момент. Последниот пат кога бев тројца различни мајтори и шефот прашав дали може да не ги престегаат и ме гледаа како ненормален.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10853 на: 18 Ноември 2020, 23:22:43 pm »
Ја на пример со задоволство би менувал бандажи дома, ама ќе изгинев кога ги местев калниците.

Пежо и Цитроен имаат дигалки кои се ставаат на спојката од панелите, такозвана pinch weld. Ни спојката, ни дигалките не се за машала, штета што тоа го сфатив на полошиот начин :)

Ги местев калниците и само што го вратив тркалото на место и малку затегнав два шрафа колку да стои тркалото прилепено, колата си се лизна од дигалката и падна, среќа никаква штета не се направи.

Ги достегнав сите 4 штрафа и си реков „не чачкај мечку у п*чку“, со таква комбинација од точки за дигалка, и таква дигалка, кола освен во крајна нужност сам не дигам.

Животот или екстремитетите ми се помили од 1000 денари, алал нека им се на луѓето што ќе ми ги сменат бандажите и ќе ми ги исполнат барањата што ги имам.

Да се цитирам сам - денес ги менував бандажите, 200 денари ми побараа. 300 им дадов, зошто нити се изгнасив, нити се измачив, нити изгубив еден куп време.

За 300 денари не вреди да вадам дигалка. За 200 уште помалку. :)

Освен секакви глупости на тестовите кои денес се полагаат, на времето една од попаметните работи беше и основно познавање на некои ситуации кои може да те снајдат ако еве, конкретно, рецимо ти се дупне гума. Тоа што тебе ти се лизнала колата од дигалка не значи дека таа е небезбедна или не е добро направена, туку дека нешто ти погрешно си направил.
Стотици инжинери тоа го смислиле и направиле и пуштиле во употреба со печат и потпис дека е 100% безбедно и дека ако се случи грешка, таа е ради небрежност.
Ама, како и да е, постојат неколку клучни работи кога се дига кола на дигалка. А дали тоа го пишува или не во некаква книга и дали е по протокол, кур ме боли. За да не се случи тоа тебе што ти се случило, а и за во иднина не само за тебе него и некој друг што ке ме прочита, јас правам вака: Колата у брзина и крената рачна. Едно од тркалата на спротивната страна обавезно со подметнати клоцни, бехатонки или во природа камења. Не само на француските, туку и на другите коли дигалките се такви. Потребно е да се наместат на точно обележаните места....
Пред да ја дигнеш колата, тркалото односно штрафовите сите се попуштаат. Не се крева кола па да рипаш на клуч. Прво олабавуваш, па креваш, па одштрафуваш.
Ставаш гума, заштрафуваш со рака, па со клуч без да запнуваш, па спушташ се додека гумата не допре до асфалт, стегаш со клуч, спушташ до нула па достегнуваш по потреба.
Треба да се воведе задолжителна пракса при полагање, односно замена на тркало. Секој што нема да знае, треба да си падне :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8436
  • Малерозен дрводарец
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10854 на: 18 Ноември 2020, 23:31:56 pm »
Никој во стоп анд Го не ни знае што е момент. Последниот пат кога бев тројца различни мајтори и шефот прашав дали може да не ги престегаат и ме гледаа како ненормален.

Тоа ти е како кога ќе му дадеш на мочко 200KW машина.
Едноставно мора да ја акне до крај.

Така и со нанометрите кај вулканизер :)
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10855 на: 18 Ноември 2020, 23:41:17 pm »

Ја на пример со задоволство би менувал бандажи дома, ама ќе изгинев кога ги местев калниците.

Пежо и Цитроен имаат дигалки кои се ставаат на спојката од панелите, такозвана pinch weld. Ни спојката, ни дигалките не се за машала, штета што тоа го сфатив на полошиот начин :)

Ги местев калниците и само што го вратив тркалото на место и малку затегнав два шрафа колку да стои тркалото прилепено, колата си се лизна од дигалката и падна, среќа никаква штета не се направи.

Ги достегнав сите 4 штрафа и си реков „не чачкај мечку у п*чку“, со таква комбинација од точки за дигалка, и таква дигалка, кола освен во крајна нужност сам не дигам.

Животот или екстремитетите ми се помили од 1000 денари, алал нека им се на луѓето што ќе ми ги сменат бандажите и ќе ми ги исполнат барањата што ги имам.

Да се цитирам сам - денес ги менував бандажите, 200 денари ми побараа. 300 им дадов, зошто нити се изгнасив, нити се измачив, нити изгубив еден куп време.

За 300 денари не вреди да вадам дигалка. За 200 уште помалку. :)

Освен секакви глупости на тестовите кои денес се полагаат, на времето една од попаметните работи беше и основно познавање на некои ситуации кои може да те снајдат ако еве, конкретно, рецимо ти се дупне гума. Тоа што тебе ти се лизнала колата од дигалка не значи дека таа е небезбедна или не е добро направена, туку дека нешто ти погрешно си направил.
Стотици инжинери тоа го смислиле и направиле и пуштиле во употреба со печат и потпис дека е 100% безбедно и дека ако се случи грешка, таа е ради небрежност.
Ама, како и да е, постојат неколку клучни работи кога се дига кола на дигалка. А дали тоа го пишува или не во некаква книга и дали е по протокол, кур ме боли. За да не се случи тоа тебе што ти се случило, а и за во иднина не само за тебе него и некој друг што ке ме прочита, јас правам вака: Колата у брзина и крената рачна. Едно од тркалата на спротивната страна обавезно со подметнати клоцни, бехатонки или во природа камења. Не само на француските, туку и на другите коли дигалките се такви. Потребно е да се наместат на точно обележаните места....
Пред да ја дигнеш колата, тркалото односно штрафовите сите се попуштаат. Не се крева кола па да рипаш на клуч. Прво олабавуваш, па креваш, па одштрафуваш.
Ставаш гума, заштрафуваш со рака, па со клуч без да запнуваш, па спушташ се додека гумата не допре до асфалт, стегаш со клуч, спушташ до нула па достегнуваш по потреба.
Треба да се воведе задолжителна пракса при полагање, односно замена на тркало. Секој што нема да знае, треба да си падне :D
Све како што си пишуваш е правено, тоа ич гајле да немаш.

Таков човек сум, не фаќам да правам нешто ако не сум сигурен дека нема правилно да го правам.

Рачна дигната (задно тркало беше извадено), ставено дрво под предно тркало, штрафови олабавени пред да дигнам, пред спуштање затегнати со рака плус минимално да се прилепи тркало, па ќе ги стегав на спуштена кола.

Дигалката за ова Пежо не крева праволиниски, како да објаснам. Како што оди повисоко, аголот и тежиштето и се менуваат. Ја местиш кај што сакаш, почнуваш да ја дигаш нагоре, се криви или главата на дигалката (таква е од фабрика, и се мрда горниот дел), или го криви металот кај што ја ставаш. На поточно место ставање - амин.

Алфата си имаше златна дигалка, од оние како баклава форма. Местиш на едно место, и таму дига праволиниски нагоре. Оваа дигалка, барем мене, ми е небезбедна и нема да ја користам освен во крајна нужда како што реков.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 992
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10856 на: 18 Ноември 2020, 23:59:44 pm »
 Многу е sketchy да креваш кола со pinch weld кога фабричките жлебови на дигалката се толку плитки и можно е да е искривено малку pinch-от на колата.

Има начин како да се направи стабилна дигалка ама изгледа не им се исплаќа.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10857 на: 19 Ноември 2020, 00:43:08 am »
За престегнувањето шрафови.


Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8436
  • Малерозен дрводарец
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10858 на: 19 Ноември 2020, 00:55:32 am »
Некни го гледав, ама комплетно изгубив каде беше постирано.
Сакав баш тука да го вметнам.

Фала!
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #10859 на: 19 Ноември 2020, 01:04:18 am »
Дигалката за ова Пежо не крева праволиниски, како да објаснам. Како што оди повисоко, аголот и тежиштето и се менуваат. Ја местиш кај што сакаш, почнуваш да ја дигаш нагоре, се криви или главата на дигалката (таква е од фабрика, и се мрда горниот дел), или го криви металот кај што ја ставаш. На поточно место ставање - амин.

Многу добро ја знам дигалката како изгледа и како крева. Заебана е, точно :D  Имав и јас 206-ка едно време, ама не ја користев таа дигалка :D
Али далеку е од тоа дека не можеш да завршиш работа. Мора да ја наместиш исто како што се мести под ангулација и дигалка на 101 :D  Кој местел, знае. Тој што не знаел да ја намести, фарбал врата :D :D :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.