Фала Гојдо што издвои време да продискутираш на оваа тема. Очекував порано да влеташ, ама сепак тука си со размислувањето кое го ценам затоа што си еден од ретките на форумов што дебатира конструктивно и со факти.
Се што напиша е точно, со една забелешка:
„Така да тоа со чкрипењето од прва до трета се приказни кога педалата ќе ти биде залепена за патос и тоа не е реално сценарио. Сепак на возилото кое го спомуваш, кое има декалрирана 125КС максимална моќност, нема теорија да ти шкрипат 195-ки освен ако се излижани до максимум или возиш летни гуми во зима. Но во таков случај ќе ти чкрипат и 225-ките.
Околу влечењето и забрзувањето со 225-ките, тоа е само твоја субјективна перцепција, т.е. си во заблуда. Тоа е спротивно од физичките закони и фактите од реалноста.“
Перцепцијата е истата како кога осеќаш дека колата е тромава, не старта и слично. 195-ките имаат 2000км поминато, зимски се, така да не се излижани, а 225-ките до сега еднаш и тоа несакајки ми чкрипнале (леле со чкрипењево ко мали деца).
И оптоварувањата на подвозјето не се зголемуваат, го напомнав тоа пар пати, се додека не се отстапува од фабрички декларираното.
Леонот иде стандард со 16-ки, со доплата 17-ки и 18-ки може.
Маздата твоја иде сериски со 15-ки, а правиш надградба на 16-ки.
Пошто муабетов тргна од таму, а можеби отиде во погрешна насока, дали искрено мислиш дека нешто реално ќе загубиш во поглед на перформанси?
Значи станува муабет за коли кои ги користиме за секојдневна употреба, а не секој ден по 4-5 чкрипки (headbang) и секој ден трки на Партизанска или незнам каде. (секоја чест на исклучоците).
Темата се започна со „дајте совет на Полото (ТСИ) да му ставам поголеми тркала“ и се сведе на колата ќе ти биде трома и ќе изгубиш во забрзување.
Поздрав