Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1777491 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9015 на: 13 Март 2019, 09:44:04 am »
Друштво, ги проверував летниве Uniroyal Rainsport 3 и забележав дека предните имаат пукнатини во последната шара од внатрешна страна.  Дали би било ризично да се монтираат позади, или би ја истерале сезонава? Очигледно претходниот газда не се умарал да ги ротира на секои 6 месеци.
За споредба, задните имаат попукување ама е минимално
Според индикаторите, има уште шара ама не знам колку се вака безбедни, макар и позади монтирани. Униројал се познати по тоа што се нежна гума и не траат толку долго. Производство им е 41/15.

Момак немај многу верба во гумите. Јас би размислувал да ги сменам, во таква состојба не би ги возел многу.

Гумите се оштетени бидејќи биле подолг период премумпани и возени над 3 бари (паушална проценка) веројатно и дополнително трпеле прекумерна изложеност на сонце и веројатно се стоени и печени подолг период на отворено сонце.

Ризикот кој што го имаш со овие гуми, реално ќе се јави на повисоку брзини. За низ град нема да имаш многу мака со нив, дури на екстремните температури во лето "ќе работат" по пропис.

На отворено, при екстремни топли денови кога асфалтот е колу 60-70 степени целзиусиви може да имаш проблем. При екстремно високи температури кога пневматикот значително омекнува и еластичноста му се зголемува, плус при големи брзини може дополнително да се "дорасцепи" и да имаш непријатни случки.

Теоретски гумите не се многу стари, и имаат шара на нив. Во пракса тоа не е така.

Ова е вообичаена појава кај многу поефтини брендови на гуми, кои буквално се распаѓаат после 3-4 години старост, без притоа да се извозени прописно. Првите 3 години се одлични и имаат одлични својства, ама после тоа се распаѓаат како мирниот соживот во Вуковар во 90-тите години.

Правилното чување од диретно сонце и мачкање на пневматикот со соодветни средства, овој процес на распаѓање го амортизира и не се случува толку бргу. Но се случува.

Истиот овој "феномен" на самоуништување кој се случува со Униројал, го имам утврдено и со: Нокиан, Сава, Барум, Ханкук и Фулда. И искрено мислам дека народната изрека "колку пари толку музика" е одлична фраза за да го одговорам прашањето кое што си го поставил.

Кинеските брендови кои што се продаваат кај нас не ги коментирам, не би сакал да ја расипам утописката глорификација на семоќните кинески пневматици кои што се предобри и супериорни во однос на скапите премиум брендови. Немам време да влагам во без полезно докажување со гугл експерти, кои секако се во право и нема поента да негираш ботови од интернет со факти од реално искуство.

На небо блеска сонце
лист зелен се појави в шуми,
топло е веќе за зимските
ќе наштрафам летни гуми.

Гумите летни ги возам,
колата ми врви тивко
се распадна клетата, усвет сум ојден,
на форум ја фалеа, да го бричат со џамче пивско.

« Последно менување: 14 Март 2019, 17:09:17 pm zlatkoa »

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9016 на: 13 Март 2019, 09:58:57 am »
Друштво, ги проверував летниве Uniroyal Rainsport 3 и забележав дека предните имаат пукнатини во последната шара од внатрешна страна.  Дали би било ризично да се монтираат позади, или би ја истерале сезонава? Очигледно претходниот газда не се умарал да ги ротира на секои 6 месеци.
За споредба, задните имаат попукување ама е минимално
Според индикаторите, има уште шара ама не знам колку се вака безбедни, макар и позади монтирани. Униројал се познати по тоа што се нежна гума и не траат толку долго. Производство им е 41/15.

Момак немај многу верба во гумите. Јас би размислувал да ги сменам, во таква состојба не би ги возел многу.

Гумите се оштетени бидејќи биле подолг период премумпани и возени над 3 бари (паушална проценка) веројатно и дополнително трпеле прекумерна изложеност на сонце и веројатно се стоени и печени подолг период на отворено сонце.

Ризикот кој што го имаш со овие гуми, реално ќе се јави на повисоку брзини. За низ град нема да имаш многу мака со нив, дури на екстремните температури во лето "ќе работат" по пропис.

На отворено, при екстремни топли денови кога асфалтот е колу 60-70 степени целзиусиви може да имаш проблем. При екстремно високи температури кога пневматикот значително омекнува и еластичноста му се зголемува, плус при големи брзини може дополнително да се "дорасцепи" и да имаш непријатни случки.

Теоретски гумите не се многу стари, и имаат шара на нив. Во пракса тоа не е така.

Ова е вообичаена појава кај многу поефтини брендови на гуми, кои буквално се распаѓаат после 3-4 години старост, без притоа да се извозени прописно. Првите 3 години се одлични и имаат одлични својства, ама после тоа се распаѓаат како мирниот соживот во Вуковар во 90-тите години.

Правилното чување од диретно сонце и мачкање на пневматикот со соодветни средства, овој процес на распаѓање го амортизира и не се случува толку бргу. Но се случува.

Истиот овој "феномен" на самоуништување кој се случува со Униројал, го имам утврдено и со: Нокиан, Сава, Барум, Ханкук и Фулда. И искрено мислам дека народната изрека "колку пари толку музика" е одлична фраза за да го одговорам прашањето кое што си го поставил.

Кинеските брендови кои што се продаваат кај нас не ги коментирам, не би сакал да ја расипам утописката глорификација на семоќните кинески пневматици кои што се предобри и супериорни во однос на скапите премиум брендови. Немам време да влагам во без полезно докажување со гугл експерти, кои секако се во право и нема поента да негираш ботови од интернет со факти од реално искуство.

На небо блеска сонце
лист зелен се појави в шуми,
топло е веќе за зимските
ќе наштрафам летни гуми.

Гумите летни ги возам,
колата ми врви тивко
се распадна клетата, усвет сум ојден,
кој ја фалеше на форум да го бричи со џамче пивско.



Поезијава на крајов ми е инспирација :D Шала на страна, сум стварно ставен во мисла. Затоа што сме во “сезона“ Stop&Go педерчињата ги дигнаа цените за ханкукот вентус прајм 3, кои ги меркав. Сега ќе треба да барам опции.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9017 на: 13 Март 2019, 09:59:34 am »
Eве јас имав вакви пукнатини на Dunlop кој беа доста скапо платени и само 3-4 години стари.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9018 на: 13 Март 2019, 10:07:21 am »
Сум видел/искусил и премиум гуми (Michelin Pilot Sport 2 и Dunlop Wintersport 4D, конкретно), со пукнатини меѓу шарата. Доколку се плитки, ништо страшно, ако се длабоки, треба гумата да се смени. Тоа е генералното мислење на производителите на авто-гуми. Секоја гума е подложна на вакви промени, во зависност од условите и компонентата, некои порано, некои подоцна.

Цитат
Tires are subjected to one of the harshest environments experienced by any consumer product. In addition to being stretched millions of times as they roll through their life, tires are exposed to acid rain, brake dust, harsh chemicals and direct sunlight, as well as summer's heat and winter's cold. And while a tire's rubber compounds have anti-aging chemicals in their recipes, exposure to the elements will eventually cause rubber to lose some of its elasticity and allow surface cracks to appear.

The surface cracks that occasionally appear have been called many things: Weather Checking, Weather Cracking or Ozone Cracking. These small cracks typically develop in the sidewalls or at the base of the tread grooves. Depending on their severity, they may be cosmetic in nature if they don't extend past the rubber's outer surface, or may be a reason to replace the tire if they reach deep into the rubber.

Because all tires are made of rubber, all tires will eventually exhibit some type of cracking condition, usually late in their life. However, this cracking can be accelerated by too much exposure to heat, vehicle exhaust, ozone and sunlight, as well as electric generators and motors (that have armature brushes). For example, a vehicle parked outside instead of in a garage will constantly expose its tires to the rays of the sun, increasing the likelihood of cracking. Additionally, some sidewall cracking has been linked to abrasion from parking against a curb, or the excessive use of tire cleaners/dressings that inadvertently remove some of the tire's anti-oxidants and anti-ozone protection during every cleaning procedure. Interestingly enough, when sun exposure or excessive cleaning is the cause of the small cracks, the sidewall of the tire facing outward will show damage, while the sidewall facing inward is rarely affected.

The anti-aging chemicals used in the rubber compounds are more effective when the tire is "exercised" on a frequent basis. The repeated stretching of the rubber compound actually helps resist cracks forming. The tires used on vehicles that are driven infrequently, or accumulate low annual mileage are more likely to experience cracking because long periods of parking or storage interrupt "working" the rubber. In addition to being an annoyance to show car owners, this condition often frustrates motor home and recreational vehicle owners who only take occasional trips and cannot even park their vehicle in a garage or shaded area. Using tire covers at least minimizes direct exposure to sunlight.

Tire manufacturers' warranties typically cover cracking for a period of 4 years from the date the tire was purchased (receipt for the new tires or in-service date of the vehicle required) or four years from the date the tire was manufactured.

There are a few conditions that would possibly void the manufacture's coverage. The same types of cracks can also be caused by poor tire maintenance practices. Driving on a tire that was flat, or one that was underinflated or overloaded causes excessive stretching of the rubber compound, and may result in cracks that appear similar to the surface cracks mentioned above. The manufacturer's warranty might not apply if an interior inspection of the tire clearly indicates that the cracks were due to these conditions.


https://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=30

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9019 на: 13 Март 2019, 10:16:39 am »
Имам видено мишелин по само три години (30.000 км) да се испукани не само на нагазна површина туку и по страните.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9020 на: 13 Март 2019, 10:21:26 am »
Kaj mene pocnuvaat 3ta sezona ima okolu 15 000km projdeno  i da gi vidis kako novi se, ali raka na srce garazirano voziloto e i redovno mackani.

Od eden slucaj ne e v9 red da se donese zaklucok generalno za brendot.

Zatoa i prasav sto e so kolata zs se gleda apla deka edna strana e popukana i izedena a druva ne, najverojatno i podvozneto ima problemi.

Kako i da e, vozi ovaa godina ako ne ti smeta, dzirkaj od vreme na vreme dali se prosiruvaat puknatinite, ne 0repumpuvaj i dogodina ili kraj na sezonava menjaj :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9021 на: 13 Март 2019, 10:31:39 am »
Nokian WRD4 купени зимо 2016-2017, немаат ни 10.000км поминато, се распаѓаат
не се возат лето, си има посебен летен сет












Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9022 на: 13 Март 2019, 10:36:19 am »
Истово го имав на Dunlop Wintersport na 166-ката. Претходно никад не сум приметил нешто слично на друга гума.
Мојата теорија е дека агресивната геометрија на 166-ката + начинот на возење + топла зима си го земаа данокот прерано.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9023 на: 13 Март 2019, 10:36:56 am »
Ова е сосема друг момент кој е документиран кај Нокиан WD4. Секаде се зборува дека се распаѓаат.







Генералниот консензус од корисниците за овие гуми е дека се многу нежни и дека треба да се користат само на лесни возила со многу мала моќност.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9024 на: 13 Март 2019, 12:49:56 pm »
Да повторам.

Нокиан се срање гуми, посрање неможе да направи некој и да сака.
Кај мене летни со 10.000 км се распаѓаа како на сликава погоре, од ништо две пукнаа од страна. Подобро половни Трајал би возел отколку нови од никаквиве Нокиан.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9025 на: 13 Март 2019, 12:58:59 pm »
Јас па имав позитивно искуство со зимски Нокиан WR3 ми се чини на Стилото. Си одработеа поштено..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9026 на: 13 Март 2019, 13:10:48 pm »
Друг модел е тоа.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9027 на: 13 Март 2019, 18:58:36 pm »
Hankook Icept RS, 4та зима, приближно 15000км поминати во зима.







Балансирани, центрирана кола. Страхотни 75 коњски сили и едно магаре позади волан. Претпоставувам геометријата на ибицата си го прави своето.

Симо, не беа кај тебе WRG2? Тие беа фински, одлично издржаа кај мене на фордот. Од поновиве iLine произведени во Русија ќе ставам наскоро слики, не сум презадоволен од трошењето.
« Последно менување: 13 Март 2019, 19:04:05 pm ARMEX »

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9028 на: 13 Март 2019, 19:19:34 pm »
Треба да ви ги сликам ескимото на еспејсот, никогаш гаражирано + 1800кг... Какви нокиан какви срања.. 2014та а мислам дека се во состојба како пред 1 година земани.. Колку се возени незнам.. Баш ќе направам слика деновиве..

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #9029 на: 13 Март 2019, 20:01:39 pm »
Hankook Icept RS, 4та зима, приближно 15000км поминати во зима.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Балансирани, центрирана кола. Страхотни 75 коњски сили и едно магаре позади волан. Претпоставувам геометријата на ибицата си го прави своето.

Симо, не беа кај тебе WRG2? Тие беа фински, одлично издржаа кај мене на фордот. Од поновиве iLine произведени во Русија ќе ставам наскоро слики, не сум презадоволен од трошењето.
istata guma ja vozam na vektrata so dimenzija 195x65x15 vekje 3to zimo i sum prezadovolen. Na sneg odlicno si ja brkaa rabotata i nemaat seuste vidlivi znaci na istrosenost. Super zimska guma sprema mene. I na suvo i na mokro do sega sum nemal nikakov problem. Za nekoj den gi vadam peram i skladiram za do naredna sezona.