Ја на пример со задоволство би менувал бандажи дома, ама ќе изгинев кога ги местев калниците.
Пежо и Цитроен имаат дигалки кои се ставаат на спојката од панелите, такозвана pinch weld. Ни спојката, ни дигалките не се за машала, штета што тоа го сфатив на полошиот начин
Ги местев калниците и само што го вратив тркалото на место и малку затегнав два шрафа колку да стои тркалото прилепено, колата си се лизна од дигалката и падна, среќа никаква штета не се направи.
Ги достегнав сите 4 штрафа и си реков „не чачкај мечку у п*чку“, со таква комбинација од точки за дигалка, и таква дигалка, кола освен во крајна нужност сам не дигам.
Животот или екстремитетите ми се помили од 1000 денари, алал нека им се на луѓето што ќе ми ги сменат бандажите и ќе ми ги исполнат барањата што ги имам.
Да се цитирам сам - денес ги менував бандажите, 200 денари ми побараа. 300 им дадов, зошто нити се изгнасив, нити се измачив, нити изгубив еден куп време.
За 300 денари не вреди да вадам дигалка. За 200 уште помалку.
Освен секакви глупости на тестовите кои денес се полагаат, на времето една од попаметните работи беше и основно познавање на некои ситуации кои може да те снајдат ако еве, конкретно, рецимо ти се дупне гума. Тоа што тебе ти се лизнала колата од дигалка не значи дека таа е небезбедна или не е добро направена, туку дека нешто ти погрешно си направил.
Стотици инжинери тоа го смислиле и направиле и пуштиле во употреба со печат и потпис дека е 100% безбедно и дека ако се случи грешка, таа е ради небрежност.
Ама, како и да е, постојат неколку клучни работи кога се дига кола на дигалка. А дали тоа го пишува или не во некаква книга и дали е по протокол, кур ме боли. За да не се случи тоа тебе што ти се случило, а и за во иднина не само за тебе него и некој друг што ке ме прочита, јас правам вака: Колата у брзина и крената рачна. Едно од тркалата на спротивната страна обавезно со подметнати клоцни, бехатонки или во природа камења. Не само на француските, туку и на другите коли дигалките се такви. Потребно е да се наместат на точно обележаните места....
Пред да ја дигнеш колата, тркалото односно штрафовите сите се попуштаат. Не се крева кола па да рипаш на клуч. Прво олабавуваш, па креваш, па одштрафуваш.
Ставаш гума, заштрафуваш со рака, па со клуч без да запнуваш, па спушташ се додека гумата не допре до асфалт, стегаш со клуч, спушташ до нула па достегнуваш по потреба.
Треба да се воведе задолжителна пракса при полагање, односно замена на тркало. Секој што нема да знае, треба да си падне