епа фала ви на сите за фидбекот! =) и на оние он и на оние малку офтопик, у секој случај нема такво нешто како непотребна информација за мене =)
па да споделам впечатоци од тестот.. голфот е стварно досадно добар. филингот додека го возев беше за нијанса поинаков од оној во полото. од тром ни т. за основниот на астра е формула. од прва и втора повлекува солидно. на автопат стигна до 180 лесно и без напор. на 160 км/х се вртеше на 3000. изолацијата во кабината беше pitch perfect. во кривини ми беше ко на шини. низ град се движеше лесно и пловеше од лента у лента. накај средно, истиот впечаток: стабилен, сигурен и осетно побрз од она што го очекував по сите муабети. у град на 2000 може да се врти нон стоп, убацував 4-та па и 5-та и тоа кога давав гас, стварно неописливо чуство на вожња имаше. комбинираната потрошувачка на целата делница (автопат/град/водно) беше 7.6 л/100. закон. и тоа си го возев баш као што би го возел кога би бил мој, без многу мислење. со малце пракса и прилагодување на тси модусот на работа, мислам дека и ова ќе иде доле у комбинирана вожња каква што иам секој ден, но да не претерувам. =)
после ова тест возење, единствеи атрибути кои му останаа на полото тси се брзината и агилноста. у све друго голфот е бољи. и каде и каде е поликвиден. =)
и да знам дека 1.4 122 тси-то ќе биде ѕверотина, ама мислам дека стварно неам потреба од такво нешто. ова ми се виде сосема доволно, и повеќе од тоа. најверојатно ова ќе биде најбрзата кола што сум ја возел у живот. =)
descision time.