Автор Тема: Problem so klima  (Прочитано 204056 пати)

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Одг: Problem so klima
« Одговори #90 на: 06 Септември 2012, 16:20:35 pm »
Дали некој трајно го решил проблемот со климата што не сака да се уклучи на ептен топло време.Или знае кај е проблемот?Истиот проблем се јавува кај шкода,сеат,вњ...

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Problem so klima
« Одговори #91 на: 06 Септември 2012, 20:43:44 pm »
другар мој го има проблемот на фабиа 1.9тди, ја проверуваа на неколку места и најверојатно мора компресорот да се смени.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг: Problem so klima
« Одговори #92 на: 06 Септември 2012, 21:52:40 pm »
Јас го имам истиот проблем на толедото и мое мислење е дека се работи за сензорот за внатрешна температура за климатроникот. Ова го мислам пошто кога стои колата на 40+ степени, ја палам и климатроникот не функционира. Ги оставам сите врати отворени 5 минути, повторно ја палам и климатроникот си функционира најнормално.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Problem so klima
« Одговори #93 на: 07 Септември 2012, 08:20:29 am »
Климатроникот не може да не работи ако е премногу топло. Може да не работи ако е премногу ладно.

Е сега, на ниедна кола компресорот за клима не почнува да работи одма кога ќе ја запалиш.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Problem so klima
« Одговори #94 на: 07 Септември 2012, 10:40:33 am »
Точно така...Климата се уклучува после неколку секунди, околу 5 на пример...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Problem so klima
« Одговори #95 на: 10 Октомври 2012, 21:42:53 pm »
да не отворам нова тема,јес да не е климата во прашање,него регулаторот за брзина на дување на воздухот.имено,вчера приметив дека на 1,2 и 3 не уклучува да дува,а на 4-ка си уклучува и си дува со брзината која што треба,значи не би требало да е прерипан регулаторот.

регулаторот во средина  :)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Problem so klima
« Одговори #96 на: 10 Октомври 2012, 22:20:19 pm »
a proveruva nekoj dali ima maslo vo kompresorot?!?
i jas zavcera cuv prv pat....

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Problem so klima
« Одговори #97 на: 10 Октомври 2012, 22:23:51 pm »
да не отворам нова тема,јес да не е климата во прашање,него регулаторот за брзина на дување на воздухот.имено,вчера приметив дека на 1,2 и 3 не уклучува да дува,а на 4-ка си уклучува и си дува со брзината која што треба,значи не би требало да е прерипан регулаторот.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
регулаторот во средина  :)

Има регулатор кој е дефек. Кај некој е со електроника, кај некој со резистори итн...Незнам каква е изведбата кај тебе, би требало да е со некоја ситна електроника...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг: Problem so klima
« Одговори #98 на: 10 Октомври 2012, 22:33:57 pm »
потполно ист проблем се јавуваше кај брат ми на Цитроен Ксара-поради не редовна промена на филтер за полен прегоруваше некој си отпорник кој што во овластен сервис чинеше некој си 1500-2000 денари со работна рака

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Problem so klima
« Одговори #99 на: 10 Октомври 2012, 22:39:47 pm »
Кај тебе прегорен е резисторот, извадија фиоката десно на вентилаторот седи заштрафен ќе го видиш вака изгледа





околу 2-3000 денари му е цената ако знаеш да ја извадиш фиоката пред совозачот ќе знаеш и да го замениш.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Problem so klima
« Одговори #100 на: 10 Октомври 2012, 22:49:12 pm »
па не бил баш ефтин мамето:)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Problem so klima
« Одговори #101 на: 10 Октомври 2012, 22:54:03 pm »
Можда некој пробал да го исервисира???
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Problem so klima
« Одговори #102 на: 10 Октомври 2012, 23:02:14 pm »
Јас имам пробано ама не ми успеа а и побезбедно е да се купи затоа што се загрева поприлично а во близина има пластични делови така да мислам за 2000 денари не бива да се ризикува безбедноста, а знаат да прегоруваат. Ако е климатроник тогаш не е со резистор туку е со електроника.

Да се дополнам, има еден начин за да се спаси на него има термички осигурувач ако е прегорен само термичкиот може да се најде тој по продавнициве за електроника и да се замени во тој случај ќе работи без проблем, мада ако се прегорени намотките тогаш џабе е се.

Ако се работи за ваква ибица тогаш можеш да го следиш овој туторијал

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=338129

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Problem so klima
« Одговори #103 на: 10 Октомври 2012, 23:13:48 pm »
не сум стручен ова да го правам,така да ќе ја однесам на сервис у скоро време.не е климатроник,мануелна е климата.стиг,бидејќи си пишал дека се заграва поприлично,дали мислеше на тоа ако се поправа,или и сега се загрева па да не го користам ако не?

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Problem so klima
« Одговори #104 на: 10 Октомври 2012, 23:16:39 pm »
Во нормална експлоатација резисторот се загрева затоа има такви алуминиумски ребра да го ладат и не се секирај направен е за да се користи кога ќе му дојде денот и онака ќе цркне работел не работел.

Сега како што е расипан воопшто не се загрева затоа што 4та брзина оди директно 12 волти, а за 1ва 2ра 3та имаш резистор кој ја намалува волтажата во зависност од избраната брзина за да врти вентилаторот побрзо поспоро.