Автор Тема: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?  (Прочитано 607593 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3945 на: 11 Август 2025, 10:21:28 am »
10:45-11:35 можи секој да ја види клучката.

На 3:15 на видеово може да се забележи знак ограничување 80 км/ч
Сите што се водат по знаците, нека објаснат зошто е тој знак од 80 поставен таму, која е целта да намалиш на 80 на тој дел од патот ?
Обратно према Дреново нема 80 ограничување тука, само према правец кон Градско, па се запрашувам зошто мора тука да намалам на 80 кога возам према Градско, а во спротива према Прилеп тие што возат немаат ограничување 80 на тој дел ?

Отсутен Lone

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3946 на: 11 Август 2025, 10:35:12 am »
свесен во знаците пак му влегов со 90км/ч

Извини ама се изнасмеав :D :D Читаш по темава дека е лоша кривината, читаш колку сообраќајки имало, гледаш 40кмх знак, и пак со 90 влагаш :D И ако ти излеташе од патот кој ќе беше крив, патот?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3947 на: 11 Август 2025, 10:40:48 am »
Нема шо извини, секој е господар на својата судбина, освен таму кај шо не е.  :D

Да нема забуни, возев 90 до кривина, не влегов со 90 вкривина, има разлика, не можиш со 90 да закочиш внатре без помош од банкината.  :D

...свесен во знаците пак му влегов со 90км/ч до кривина...

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3948 на: 11 Август 2025, 10:44:38 am »
А оние камиказите на 2:00 од видеото што се шалтаат во сите ленти се за драстични казни и за ќотек, неиживеана стока.

Патот е ок, само можеби треба визуелно да се означат лентите за запирање, вака од прва гледаш три полни ленти на патот, мислам дека подобро би било лентата за запирање да е означена со зебра или некоја друга соодветна ознака, да се подразбира дека е за застанување а не за возење.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3949 на: 11 Август 2025, 10:48:48 am »
По мое најбитно е централната лента да е со две полни, пошто вака во магловито ако го изгубиш реперот, можиш да тераш во спортивната лента, и да му влезиш после во обратен правец кај шо се делат на места правците со ограда.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3950 на: 11 Август 2025, 10:54:26 am »
А оние камиказите на 2:00 од видеото што се шалтаат во сите ленти се за драстични казни и за ќотек, неиживеана стока.

Патот е ок, само можеби треба визуелно да се означат лентите за запирање, вака од прва гледаш три полни ленти на патот, мислам дека подобро би било лентата за запирање да е означена со зебра или некоја друга соодветна ознака, да се подразбира дека е за застанување а не за возење.
Се подразбира дека десна лента е за застанување,лева за возење.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3951 на: 11 Август 2025, 10:59:29 am »
А оние камиказите на 2:00 од видеото што се шалтаат во сите ленти се за драстични казни и за ќотек, неиживеана стока.

Патот е ок, само можеби треба визуелно да се означат лентите за запирање, вака од прва гледаш три полни ленти на патот, мислам дека подобро би било лентата за запирање да е означена со зебра или некоја друга соодветна ознака, да се подразбира дека е за застанување а не за возење.

Си ибало матер добар е, влегуваш во проширувањата во лева лента и притоа долж цело проширување имаш идентични две ленти со иста ширина, ама полна линија постојано.
И нормално тие што влегле во левата, особено тие што возат испод ограничувањето, продолжуваат во левата лента, пошто полна е во средина нели ?

И ние позади што треба да правиме ? Да ти блицам да се тргнеш или да те престигнам од десната лента која е потополно со иста ширина ?
Или и таа е за застанување лента ?
Ајде објасни го ова идиотско инжењерско решение, еве и видео како сето тоа изгледа. Тешка катастрофа е патот, особено Дреново-Фариш.


Плус и на другото видео горе, на 3:48 пушти и објасни зошто на толку долг правец не е дозволено престигнување ?
И мора да се прават прекршоци бидејки на толку широк пат, на пушка правец долг 1.2 км, некој одлучил да нацрта полна линија, и потоа некој одлучува да вози 80 на саат до средната полна линија, и ние позади да сме заглавени баш заради тој што сака да вози 80.

« Последно менување: 11 Август 2025, 11:05:32 am FiLo »

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1723
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3952 на: 11 Август 2025, 11:05:25 am »
А оние камиказите на 2:00 од видеото што се шалтаат во сите ленти се за драстични казни и за ќотек, неиживеана стока.

Патот е ок, само можеби треба визуелно да се означат лентите за запирање, вака од прва гледаш три полни ленти на патот, мислам дека подобро би било лентата за запирање да е означена со зебра или некоја друга соодветна ознака, да се подразбира дека е за застанување а не за возење.

Си ибало матер добар е, влегуваш во проширувањата во лева лента и притоа долж цело проширување имаш идентични две ленти со иста ширина, ама полна линија постојано.
И нормално тие што влегле во левата, особено тие што возат испод ограничувањето, продолжуваат во левата лента, пошто полна е во средина нели ?

И ние позади што треба да правиме ? Да ти блицам да се тргнеш или да те престигнам од десната лента која е потополно со иста ширина ?
Или и таа е за застанување лента ?
Ајде објасни го ова идиотско инжењерско решение, еве и видео како сето тоа изгледа. Тешка катастрофа е патот, особено Дреново-Фариш.


Ништо мене не ми е јасно тука. Зошто има две ленти со иста ширина, физички одделени од спротивните ленти, и одделени со полна линија? Бар во тие делови нема ризик од претекнување да влезеш во спротивна лента.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3953 на: 11 Август 2025, 11:08:10 am »
Ништо мене не ми е јасно тука. Зошто има две ленти со иста ширина, физички одделени од спротивните ленти, и одделени со полна линија? Бар во тие делови нема ризик од претекнување да влезеш во спротивна лента.

Секој со малку логика да вклучи, нормално нема да најде никаква логика на тие две проширувања, физички одвоени меѓу себе, освен да предизвикуваат повеќе опасност отколку да го направеа како што е и претходно.
За тие две проширувања, и тој што го проектирал, и тој што го обележал, а и тој што дал одобрение да се користи, треба да одговараат за загрозување на безбедноста во сообракајот.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3954 на: 11 Август 2025, 11:23:23 am »
На 3:15 на видеово може да се забележи знак ограничување 80 км/ч
Сите што се водат по знаците, нека објаснат зошто е тој знак од 80 поставен таму, која е целта да намалиш на 80 на тој дел од патот ?
Обратно према Дреново нема 80 ограничување тука, само према правец кон Градско, па се запрашувам зошто мора тука да намалам на 80 кога возам према Градско, а во спротива према Прилеп тие што возат немаат ограничување 80 на тој дел ?

Ako ne e oznaceno porazlicno, najvisokata dozvolena brzina na avtopat e 130km/h. So drugi zborovi, ako nema znak (vo ovoj slucaj, ogranicuvanje 80), togas vazi maksimalnata dozvolena brzina od 130km/h.

Celta e, da vozis 80 do naredniot znak kadesto vika vozi 40 i imas opasna krivina na levo i imas edna crvena strelka na zastitnata ograda koja ti vika vrti levo oti eba si majkata.

Ogranicuvanjata koi vazat vo sprotivnata nasoka nemaat nikakva vrska.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3955 на: 11 Август 2025, 11:33:39 am »
Абе ако толку не ви чини патот, возете си по стариот, тој подобар е.
Само плачите еј, зошто полна зошто празна, зошто лева кривина зошто не десна.  Јас само знам дека се крати мин. 30  мин Скопје- Битола и обратно и тоа е битното. Тој што незнај да вози, нека не вози.

А тоа зошто има полна линија, најверојатно затоа што се вози по левата, а десната е за запирање, не ви е ова автопат па да има две ленти во правец, експресен пат е.
« Последно менување: 11 Август 2025, 11:49:15 am n1kola »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3956 на: 11 Август 2025, 11:49:05 am »
Абе ако толку не ви чини патот, возете си по стариот, тој подобар е.
Само плачите еј, зошто полна зошто празна, зошто лева кривина зошто не десна.  Јас само знам дека се крати мин. 30  мин Скопје- Битола и обратно и тоа е битното. Тој што незнај да вози, нека не вози.
Ако не па и магариња да јаваме, ич да не одиме по патишта.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3957 на: 11 Август 2025, 11:49:37 am »
Абе ако толку не ви чини патот, возете си по стариот, тој подобар е.
Само плачите еј, зошто полна зошто празна, зошто лева кривина зошто не десна.  Јас само знам дека се крати мин. 30  мин Скопје- Битола и обратно и тоа е битното. Тој што незнај да вози, нека не вози.
Ако не па и магариња да јаваме, ич да не одиме по патишта.

Па очигледно тоа е решението за нас. Или само право нека градат, без кривини.

Неможи некој со Ланос со 90 да фаќа кривина, иако има знак 40 и да речиме само до патот е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3958 на: 11 Август 2025, 11:50:24 am »
Па нека не трошат пари за патишта, нека ги даваат за добиточна храна тогаш, може најарно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3959 на: 11 Август 2025, 12:03:59 pm »
Целта на нов модерен пат (подобар од предходниот) е да ја зголеми брзината на движење и да го намали времето на патување.
Можело и требало да се направи приклучокот кон автопат да се вози со 80 или 100ка,но ова вака било нај евтино и нај лесно за градење.
Не толку добра изведба на приклучокот,лошата нарав на народот си го зема данокот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D