Автор Тема: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?  (Прочитано 607500 пати)

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3915 на: 09 Август 2025, 16:14:13 pm »
Најдобро гледиште, наод, мислење а воедно и можно решение за тој дел од патот – може да даде Несторче, бидејќи тој многу добро го познава теренот. Па, Несторче, те охрабруваме да се вклучиш во дискусијата со свое видување, проценка и предлог-решение. @nestor04

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3916 на: 09 Август 2025, 16:41:01 pm »

.....

Не викам дека некој е исперен или дека е добро изработено. Поентата ми е, каде е здравото размислување и рассудување кога еве има некакви знаци, кога веќе е двојна црна точка, кога веќе знаеш дека е петле кое е веројатно полу-прокопсано иако е ново.

Сличен пример:

Прееска ги тестирав новите гуми на хибридчето.

Тука правев полукружно. https://maps.app.goo.gl/qSmTg9ShWtCNBKZWA
[/font]

На два км пред клучката го имаше најубавиот знак во сообраќајните знаци (престанок на сите забрани). Со други зборови, на клучката е дозволено да влезеш со 300км/ч.  Јас влегов со околу 70км/ч за да видам колку ми држат гумите, затоа што знам дека е многу остро исклчучувањето/петлето. Реално, за да биде удобно исклучувањето треба да возиш околу 45-55км/ч.

И сега ајде објасни ми ти на мене со колку да влезам во тоа петле? Со 200км/ч затоа што е дозволено? Со 80/90км/ч ако имам добра кола и гуми затоа што знам дека ќе издржат? Или со 45-55 затоа што ќе ми биде најудобно?


Јас ќе ти кажам, особено ако возам семејство со мене, ќе си отпуштам гас уште пред петле, ќе собирам струја во батерија и во петлето ќе си влезам безшумно со 50км/ч. Ама тоа сум јас.



Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3926
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3917 на: 09 Август 2025, 16:53:47 pm »
Dozvoleno e 80 da vozis. Ima znak 40 i znak za krivina koj se gleda barem 50ina metri sigurno. Dosega pet zrtvi i desetina polesno/potesko povredeni.

Treba uste eden da otide i da stavat i dvojna crna tocka na krivinata.

Nikoj ne zboruva za namaluvanje, sledenje znaci ili pravila koi vo ovoj slucaj znacat zivot ili smrt poradi nekakov kalpav dizajn i izvedba. Sekoj den pomalku i pomalku go razbiram ovoj mentalitet i nacin na razmisluvanje.



Види, не е дека луѓето не знаат у кривина да завртат. Вртат у кривини, и на раскрсници и на клучки. Зошто на други клучки во толку краток период не се дешаваат вакви срања? Секогаш е најлесно да ја фрлиш вината на „неприлагодена брзина кон условите на патот“. Тоа го има во најмногу извештаи во полициските билтени.
Ако на оваа клучка, и тоа баш на истата кривина во толку краток период се десиле тоолку многу незгоди, треба да се стави под лупа техничкото решение, или во најмала рака обележувањето. Мора да се стави. Не само да се обвинуваат возачите.  Да, има знак 40, и со тоа си ја испрале одговорноста! Супер! :(
Има знак 40 тоа што се слепци и тркачи е друг проблем. Си слушнал некој со комбе/камион да се мавне? Нормално дека не, гледаш знак 40 и почнуваш да кочиш незнам што не е јасно тука. Кај пешачкиот семафор на излез од скопје секој 2 ден има дообракајка пошто слепците возат 90 а има знак дека има пешачки и семафор...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3918 на: 09 Август 2025, 18:13:49 pm »
На два км пред клучката го имаше најубавиот знак во сообраќајните знаци (престанок на сите забрани). Со други зборови, на клучката е дозволено да влезеш со 300км/ч.  Јас влегов со околу 70км/ч за да видам колку ми држат гумите, затоа што знам дека е многу остро исклчучувањето/петлето. [/size]Реално, за да биде удобно исклучувањето треба да возиш околу 45-55км/ч.

И сега ајде објасни ми ти на мене со колку да влезам во тоа петле? Со 200км/ч затоа што е дозволено? Со 80/90км/ч ако имам добра кола и гуми затоа што знам дека ќе издржат? Или со 45-55 затоа што ќе ми биде најудобно?



Ова твоево е јасно дека е излез од автопат, спремен си да излезеш од автопат. Автопатот си продолжува право, ти треба да се стаиш у крајна десна и да се исклучиш. Многу логично и природно за сите возачи.
Овдека кај Дреново е малку другачие. Тоа е ти е патот, не се исклучуваш, туку возиш по единствениот пат кој што постои и тој завршува у тобоган. Различно е луѓе.... значи како да ви кажам, пола европа ја имам свртено и јас со коли, можда не сум професионален возач, ама имам доволно милиони километри под гз за да не ме изненадат чудни ситуации, меѓутоа завршетокот на овој пат ме изненади и мене. Секако жив и здрав сум, ама кога ја поминав петљата беше „WTF was that!?". И луѓе кога ме прашуваат - како е патот, им кажувам „внимавајте на крајот, малце е незгодна кривината за приклучување на автопат“.

Има знак 40 тоа што се слепци и тркачи е друг проблем. Си слушнал некој со комбе/камион да се мавне? Нормално дека не, гледаш знак 40 и почнуваш да кочиш незнам што не е јасно тука. Кај пешачкиот семафор на излез од скопје секој 2 ден има дообракајка пошто слепците возат 90 а има знак дека има пешачки и семафор...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk


За тркачи и слепци не  е проблем, тркачите се спремни, слепците генерално не возат (освен тој што усмртил девојка со 90% оштетен вид и си ја продолжил возачката у меѓувреме додека траела постапката, ама тоа е друг проблем).
Проблем е за нормални луѓе со фамилии, што исто така поминале многу години позади волан и ги затекнува ваква незгодна кривина.

Еве, ајде, јас не сум у право, вие што тврдите дека возачите се криви сте у право. Слепците и глупите се криви што у 1-2 месеци има двоцифрен број незгоди таму.
Следат прашања што ме мачат:
1. Зошто е ова случај на таа раскрсница, а не и на илјадници други раскрсници во Македонија?
2. Дали некој размислува да се реши тој проблем?
3. Дали треба да им се каже некако другачие освен со еден знак кривина налево и ограничување од 40 на слепците и глупите да не летаат таму, или да оставиме Дарвин да ги земе работите во свои раце?!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • Слобода или смрт
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3919 на: 09 Август 2025, 18:25:36 pm »
Токму така има разлика од тоа да се исклучиш свесно и единствениот пат да влезе во ваква кривина.
Моја претпоставка е дека ќе натрупаат еден тон сигнализација како што направија во крива паланка на експресниот.

Проблем е што прво луѓе треба да изгинат за да го направат тоа.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3920 на: 09 Август 2025, 18:34:42 pm »
На многу места во државава има знаци кои се со премали ограничувања, а некогаш нема потреба да бидат толку ниски (како на пример тунелите од Катланово накај Велес кои имаат 60 ограничување). Тука може побрзо да се вози без ризик и никакви последици.

Па можеби поради вакви глупи ограничувања, луѓето не секогаш земаат здраво за готово знак од 40 а претходно си возел 110 и имаш знак за автопат. Лошото е што овде и со 60 да поминиш си во ризик да ја удриш оградата.

Дополнително збунување е што сето се случува на кратко растојание. Приклучување на едносмерен пат во десна кривина (крајно лошо изведено, оградатс и тука е смачкана), знак за автопат, знаци за исклучување за Гевгелија, знак за 40. Значи хаос. Треба кривично да одговара тој што го правел и пуштил патот.

Како што кажа Симо, од цела Македонија, овде загинаа и се чукнаа многу луѓе во 2-3 месеци. Па сигурно тие луѓе возат низ цела Македонија, не поминуваат само овде...
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3921 на: 09 Август 2025, 18:44:01 pm »
На многу места во државава има знаци кои се со премали ограничувања, а некогаш нема потреба да бидат толку ниски (како на пример тунелите од Катланово накај Велес кои имаат 60 ограничување). Тука може побрзо да се вози без ризик и никакви последици.

Тоа сакав и јас да го кажам.
Катланово-Велес кој се води како автопат, за кој плаќаме и патарина, кој има две ленти без лента за застанување има во најголемиот негов дел ограничување од 70 км/ч
Исто такво ограничување има и стариот пат Штип-Кочани, двосмерен пат со ризик од трактори да излегуваат.

Второ, Тетово-Гостивар кој исто така е иста конструкција како Катланово-Велес, две ленти без лента за застанување, 80 ограничување, а се води автопат.

Новиов експресен пат со оние глупи проширувања што доаѓаат наеднаш, 100 е ограничувањето на тие проширувања.


И тука се зборува за знаците, за ограничувањето, имало 40 знак.


Треба и тие што одлучуваат за патната сигнализација кривично да одговараат оти неспособни се да ги прилагодат брзините онака како што треба, кај ке им текне ставаат знак 60, 70, чисто онака, вероватно на ливчиња свиткани и како на лото бираат, што ќе извлечат како бројка таква ке стават.

Нов автопат кон Охрид пуштаат, го градат 15 години, се фалат не знам какви современи методи, ставија 100 ограничување.

Ајде ви се молам, порано и јас коа не возев толку, ама сега кога ги поминав сите патишта, и коа ги видов сите знаци како се онака ставани, онаму према Делчево на 20 метри правец дозволено престигнување, а ваму Градско-Дреново 1.2 км долг правец забрането престигнување.

Толку од знаците, стојат само за украс најреално кажано.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3926
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3922 на: 09 Август 2025, 18:46:07 pm »
На два км пред клучката го имаше најубавиот знак во сообраќајните знаци (престанок на сите забрани). Со други зборови, на клучката е дозволено да влезеш со 300км/ч.  Јас влегов со околу 70км/ч за да видам колку ми држат гумите, затоа што знам дека е многу остро исклчучувањето/петлето. [/size]Реално, за да биде удобно исклучувањето треба да возиш околу 45-55км/ч.

И сега ајде објасни ми ти на мене со колку да влезам во тоа петле? Со 200км/ч затоа што е дозволено? Со 80/90км/ч ако имам добра кола и гуми затоа што знам дека ќе издржат? Или со 45-55 затоа што ќе ми биде најудобно?



Ова твоево е јасно дека е излез од автопат, спремен си да излезеш од автопат. Автопатот си продолжува право, ти треба да се стаиш у крајна десна и да се исклучиш. Многу логично и природно за сите возачи.
Овдека кај Дреново е малку другачие. Тоа е ти е патот, не се исклучуваш, туку возиш по единствениот пат кој што постои и тој завршува у тобоган. Различно е луѓе.... значи како да ви кажам, пола европа ја имам свртено и јас со коли, можда не сум професионален возач, ама имам доволно милиони километри под гз за да не ме изненадат чудни ситуации, меѓутоа завршетокот на овој пат ме изненади и мене. Секако жив и здрав сум, ама кога ја поминав петљата беше „WTF was that!?". И луѓе кога ме прашуваат - како е патот, им кажувам „внимавајте на крајот, малце е незгодна кривината за приклучување на автопат“.

Има знак 40 тоа што се слепци и тркачи е друг проблем. Си слушнал некој со комбе/камион да се мавне? Нормално дека не, гледаш знак 40 и почнуваш да кочиш незнам што не е јасно тука. Кај пешачкиот семафор на излез од скопје секој 2 ден има дообракајка пошто слепците возат 90 а има знак дека има пешачки и семафор...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk


За тркачи и слепци не  е проблем, тркачите се спремни, слепците генерално не возат (освен тој што усмртил девојка со 90% оштетен вид и си ја продолжил возачката у меѓувреме додека траела постапката, ама тоа е друг проблем).
Проблем е за нормални луѓе со фамилии, што исто така поминале многу години позади волан и ги затекнува ваква незгодна кривина.

Еве, ајде, јас не сум у право, вие што тврдите дека возачите се криви сте у право. Слепците и глупите се криви што у 1-2 месеци има двоцифрен број незгоди таму.
Следат прашања што ме мачат:
1. Зошто е ова случај на таа раскрсница, а не и на илјадници други раскрсници во Македонија?
2. Дали некој размислува да се реши тој проблем?
3. Дали треба да им се каже некако другачие освен со еден знак кривина налево и ограничување од 40 на слепците и глупите да не летаат таму, или да оставиме Дарвин да ги земе работите во свои раце?!
Може нека се стават повеке знаци/мрзливци доле било што не викам не, ама па зашто ни еден странски државјанин не ја баци банкината (а поминуваат многу странци од таму)
Ај што не е обележан патот не е ама што сме мисири и се летаме сме :)

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1718
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3923 на: 09 Август 2025, 18:50:22 pm »
На два км пред клучката го имаше најубавиот знак во сообраќајните знаци (престанок на сите забрани). Со други зборови, на клучката е дозволено да влезеш со 300км/ч.  Јас влегов со околу 70км/ч за да видам колку ми држат гумите, затоа што знам дека е многу остро исклчучувањето/петлето. [/size]Реално, за да биде удобно исклучувањето треба да возиш околу 45-55км/ч.

И сега ајде објасни ми ти на мене со колку да влезам во тоа петле? Со 200км/ч затоа што е дозволено? Со 80/90км/ч ако имам добра кола и гуми затоа што знам дека ќе издржат? Или со 45-55 затоа што ќе ми биде најудобно?



Ова твоево е јасно дека е излез од автопат, спремен си да излезеш од автопат. Автопатот си продолжува право, ти треба да се стаиш у крајна десна и да се исклучиш. Многу логично и природно за сите возачи.
Овдека кај Дреново е малку другачие. Тоа е ти е патот, не се исклучуваш, туку возиш по единствениот пат кој што постои и тој завршува у тобоган. Различно е луѓе.... значи како да ви кажам, пола европа ја имам свртено и јас со коли, можда не сум професионален возач, ама имам доволно милиони километри под гз за да не ме изненадат чудни ситуации, меѓутоа завршетокот на овој пат ме изненади и мене. Секако жив и здрав сум, ама кога ја поминав петљата беше „WTF was that!?". И луѓе кога ме прашуваат - како е патот, им кажувам „внимавајте на крајот, малце е незгодна кривината за приклучување на автопат“.

Има знак 40 тоа што се слепци и тркачи е друг проблем. Си слушнал некој со комбе/камион да се мавне? Нормално дека не, гледаш знак 40 и почнуваш да кочиш незнам што не е јасно тука. Кај пешачкиот семафор на излез од скопје секој 2 ден има дообракајка пошто слепците возат 90 а има знак дека има пешачки и семафор...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk


За тркачи и слепци не  е проблем, тркачите се спремни, слепците генерално не возат (освен тој што усмртил девојка со 90% оштетен вид и си ја продолжил возачката у меѓувреме додека траела постапката, ама тоа е друг проблем).
Проблем е за нормални луѓе со фамилии, што исто така поминале многу години позади волан и ги затекнува ваква незгодна кривина.

Еве, ајде, јас не сум у право, вие што тврдите дека возачите се криви сте у право. Слепците и глупите се криви што у 1-2 месеци има двоцифрен број незгоди таму.
Следат прашања што ме мачат:
1. Зошто е ова случај на таа раскрсница, а не и на илјадници други раскрсници во Македонија?
2. Дали некој размислува да се реши тој проблем?
3. Дали треба да им се каже некако другачие освен со еден знак кривина налево и ограничување од 40 на слепците и глупите да не летаат таму, или да оставиме Дарвин да ги земе работите во свои раце?!
Може нека се стават повеке знаци/мрзливци доле било што не викам не, ама па зашто ни еден странски државјанин не ја баци банкината (а поминуваат многу странци од таму)
Ај што не е обележан патот не е ама што сме мисири и се летаме сме :)

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Странски државјани возат со пуштена навигација, или бар отворена мапа ако ништо друго. Многу менува, дури и на патишта што често ги возиш, од искуство :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3924 на: 09 Август 2025, 19:04:13 pm »
Странци не се ни 3-4% еве, 5% нека се странски таблички, ама и тие не се странци. Тешко дека Ханс и Олаф доаѓаат навака, по тие патишта.
Ама и тоа не е ич битно. Еве, мисириве не се забиваат у секоја кривина и приклучување на автопат, ама баш ја избрале оваа за да сибат векот. Чудно малце, дури и за мисири. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1718
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3925 на: 09 Август 2025, 19:09:55 pm »
Странци не се ни 3-4% еве, 5% нека се странски таблички, ама и тие не се странци. Тешко дека Ханс и Олаф доаѓаат навака, по тие патишта.
Ама и тоа не е ич битно. Еве, мисириве не се забиваат у секоја кривина и приклучување на автопат, ама баш ја избрале оваа за да сибат векот. Чудно малце, дури и за мисири.

Да беа 1-2 незгоди може да се рече дека дивееле. Ама, премногу сообраќајки се во прекратол временски период на едно специфично место, додека бројот на сообраќајки на цела држава не е правопропорционално зголемен. Статистичка аномалија е и значи дека има подлабок проблем од брзо возење, едноставно е.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4394
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3926 на: 09 Август 2025, 19:11:06 pm »
Дефинитивно лакот е многу остар за од долг правец така да се уклучиш на автопат. Би требало многу поголем лак да направат за да се намали до кај 60-70 пред да се уклучиш на автопат.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3927 на: 09 Август 2025, 19:15:34 pm »
Со 60 км/ч ако одлучиш да ја поминеш клучката и си во крајна десна, 99% ке отидеш под банкина.
Со истата брзина ако си ама во лева лента, ќе те однесе во десна.

Странци не се ни 3-4% еве, 5% нека се странски таблички, ама и тие не се странци. Тешко дека Ханс и Олаф доаѓаат навака, по тие патишта.
Ама и тоа не е ич битно. Еве, мисириве не се забиваат у секоја кривина и приклучување на автопат, ама баш ја избрале оваа за да сибат векот. Чудно малце, дури и за мисири.

Да беа 1-2 незгоди може да се рече дека дивееле. Ама, премногу сообраќајки се во прекратол временски период на едно специфично место, додека бројот на сообраќајки на цела држава не е правопропорционално зголемен. Статистичка аномалија е и значи дека има подлабок проблем од брзо возење, едноставно е.

И ти си по патишта цело време низ државава.
Кажи дали ги имаш приметено баш оние што возат најспоро, дури што возат и испод ограничувањето бидејки ете така знакот му вели, не се способни да го задржат возилото во својата лента во кривини ?
На плетвар надоле према Градско особено, возат со 40 по кривините и не се способни своја лента да држат, со левите тркала или ја газат полната линија или навлегуваат во спротивна.

И тие мисири неспособни се репер за безбедно возење.
Ја тие мисири одма би ги проверил на лекар дали воопшто се способни да седнат, а камоли да возат кола.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1718
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3928 на: 09 Август 2025, 19:31:03 pm »
Со 60 км/ч ако одлучиш да ја поминеш клучката и си во крајна десна, 99% ке отидеш под банкина.
Со истата брзина ако си ама во лева лента, ќе те однесе во десна.

Странци не се ни 3-4% еве, 5% нека се странски таблички, ама и тие не се странци. Тешко дека Ханс и Олаф доаѓаат навака, по тие патишта.
Ама и тоа не е ич битно. Еве, мисириве не се забиваат у секоја кривина и приклучување на автопат, ама баш ја избрале оваа за да сибат векот. Чудно малце, дури и за мисири.

Да беа 1-2 незгоди може да се рече дека дивееле. Ама, премногу сообраќајки се во прекратол временски период на едно специфично место, додека бројот на сообраќајки на цела држава не е правопропорционално зголемен. Статистичка аномалија е и значи дека има подлабок проблем од брзо возење, едноставно е.

И ти си по патишта цело време низ државава.
Кажи дали ги имаш приметено баш оние што возат најспоро, дури што возат и испод ограничувањето бидејки ете така знакот му вели, не се способни да го задржат возилото во својата лента во кривини ?
На плетвар надоле према Градско особено, возат со 40 по кривините и не се способни своја лента да држат, со левите тркала или ја газат полната линија или навлегуваат во спротивна.

И тие мисири неспособни се репер за безбедно возење.
Ја тие мисири одма би ги проверил на лекар дали воопшто се способни да седнат, а камоли да возат кола.

Чист пример баш денес, Маврово - Дебар. Возат 20 под ограничување и сред кривина пак ти кочи. Доаѓа право со испрекината лента и наместо да те остави да го претекнеш ти забрзува. Оди бери им памет.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3929 на: 09 Август 2025, 19:36:52 pm »
И мене ме изненади првиот пат, не велам не...ама не загинавме бе луѓе, едноставно закочив и тоа е.
Сите загинати не дека ги окривувам нека му е лесна земјата, ама сите се 60+, рефлексите слабо работат изгледа на тие години.

Прочитав негде, ќе се бара решение за патот, не очајувајте  :) Само гас, за тоа се банкините  ;D