Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92035 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #240 на: 14 Септември 2013, 12:35:24 pm »
(колку линкови има што викаат дека ГМО е штетно наспроти оние кои викаат дека е корисно?)

Aко ги изземеме арка трече око масони билдерберг изворите?

Многу некултурно е да ми викаш мене дека паламудам

Некултурно да, не и потенцијално смртоносно, како твојата имплицитна сугестија дека ограничувањата се глупи.

BTW, не знам колку ќе ти значи, ама „не паламуди“ не се однесуваше на тебе лично, туку се обраќав на просечниот „ограничувањата се глупави“ пропонент. Признавам дека изгледа како на тебе лично да ти се обраќам и заради таа невнимателност крив сум.

ќе се потрудам да биде една од последните дискусии со тебе.

Како сакаш.

3. Небулозно = нејасно  (и според дефинициите што ги најде ти е исто така нејасно=недефинирано) Така и овие брзински ограничувања од 50км/ч на потегот Петровец - Велес, 80км/ч на потегот Тетово-Гостивар,  како и 40км/ч на стариот патот за катланово се баш тоа - нејасни. Ограничувањата се прецизни, но е нејасно нивното постоење таму каде што е погрешно дефинирано.

Биди маж и признај дека не знаеше што значи „небулоза“ пред да ти кажам. И не, и понатаму не држи вода ставено пред ограничувањата на брзина.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #241 на: 14 Септември 2013, 12:41:35 pm »



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #242 на: 14 Септември 2013, 14:10:29 pm »
(колку линкови има што викаат дека ГМО е штетно наспроти оние кои викаат дека е корисно?)

Aко ги изземеме арка трече око масони билдерберг изворите?

Многу некултурно е да ми викаш мене дека паламудам

Некултурно да, не и потенцијално смртоносно, како твојата имплицитна сугестија дека ограничувањата се глупи.

BTW, не знам колку ќе ти значи, ама „не паламуди“ не се однесуваше на тебе лично, туку се обраќав на просечниот „ограничувањата се глупави“ пропонент. Признавам дека изгледа како на тебе лично да ти се обраќам и заради таа невнимателност крив сум.

ќе се потрудам да биде една од последните дискусии со тебе.

Како сакаш.

3. Небулозно = нејасно  (и според дефинициите што ги најде ти е исто така нејасно=недефинирано) Така и овие брзински ограничувања од 50км/ч на потегот Петровец - Велес, 80км/ч на потегот Тетово-Гостивар,  како и 40км/ч на стариот патот за катланово се баш тоа - нејасни. Ограничувањата се прецизни, но е нејасно нивното постоење таму каде што е погрешно дефинирано.

Биди маж и признај дека не знаеше што значи „небулоза“ пред да ти кажам. И не, и понатаму не држи вода ставено пред ограничувањата на брзина.

1. Ако почнеме со изземања и исклучувања, нема да остане ниту еден независен релевантен извор ниту за едната ниту за другата дискусија, но твојот аргумент дека ќе ми најдеш 20 на секој мој 1 линк не сметам дека е валиден за дискусијата.

2. Ок, прифаќам дека било ненамерно посочено кон мене, (и не се лутам повеќе), но сепак ќе пробам да го намалам бројот на директни дискусии со тебе, поради бесцелноста на истите.

3. „Признавањето“ или „непризнавањето“ нема да ме направи поголем маж. Но ако товето лексиконско познавање на поимите сметаш дека е поголемо од моето - тука ти признавам во секое време. Во неколку наврати сакаш да ми покажеш дека користам поими кои не знам што значат, но добро, ако ти служи за полнење на егото, терај.

И сеа? Тотално го дискредитира ова што е горе посочено во видеото за безбедноста при ступидни, ох, пардон... ГЛУПИ ограничувања на брзината кај што не треба да ги има?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #243 на: 14 Септември 2013, 14:33:19 pm »
1. Ако почнеме со изземања и исклучувања, нема да остане ниту еден независен релевантен извор ниту за едната ниту за другата дискусија

Неее, ич, само ебаниот научен консензус и 12.000 годишната пракса на намерно менување на генетскиот матерјал...

но твојот аргумент дека ќе ми најдеш 20 на секој мој 1 линк не сметам дека е валиден за дискусијата.

Па тоа е и беше поентата која сакав да на презентирам. Не можеш да се повикуваш на авторитет кога станува збор за контроверзни теми. Можеш само за теми околу кои има научен консензус (пази, НАУЧЕН консензус, не каков-било консензус!)

2. Ок, прифаќам дека било ненамерно посочено кон мене, (и не се лутам повеќе)

Тенќу.

но сепак ќе пробам да го намалам бројот на директни дискусии со тебе, поради бесцелноста на истите.

Те разбирам и се согласувам дека е бесцелно. Но имај на ум дека бесцелноста не потекнува од мене, туку до твоето (и не само твоето) непочитување на правилата за дискутирање. Доколку кој било од дискутантите нема намера во никој случај да го смени мислењето, тогаш дискусијата е - да - целосно бесцелна. Основна цел на секоја дискусија е еден или повеќе дискутанти да го сменат мислењето под товарот на аргументите кои ги презентира другата страна.

Во неколку наврати сакаш да ми покажеш дека користам поими кои не знам што значат, но добро, ако ти служи за полнење на егото, терај.

Не ми служи за да си го полнам егото (доказ? еве не ми е напунето) туку да се запознаеш со термините кои ги користиш, бидејќи огромен број недоразбирања (и бесцелни дискусии) се должат токму на недоволното познавање на терминологијата која се користи.

И сеа? Тотално го дискредитира ова што е горе посочено во видеото за безбедноста при ступидни, ох, пардон... ГЛУПИ ограничувања на брзината кај што не треба да ги има?

Не дискредитира ништо, бидејќи е евидентно дека ограничувањата спасуваат животи. Освен ако истражувањата кои го тврдат тоа не се груби фалсификати кои на википедија никој не ги поправил (или можеби заговарашки намерно се ставани таму?)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #244 на: 14 Септември 2013, 14:52:51 pm »
Ок... игнор на глупостите кои не се поврзани со дискусија за безбедноста... идеме понатаму:

Зборувам за ограничувања кои се тотално (небулозни) бесмислени! И тоа е наведено во примерот во видеото и тоа го потенцирав кога се обратив на луѓето кои мислат дека сите ограничувања се супер предвидени. или да повторам:

Не е краш тест, туку за безбедноста и брзинските ограничувања. Баш ме интересира коментарот на некои поборници на почитување на небулозните ограничувања од 50 на автопат, 80 на пушка пат, 40 на магистрален пат итн:


Значи НЕ НА СИТЕ и не на ограничувањата од на пример 30км/ч пред училиште. Идејата, и она што сака да прикаже авторот на видеото е дека мнозинството луѓе е свесно која е безбедната брзина да се вози по одредени патишта. Знаците треба соодветно да го пратат тоа.
Ако на патот луѓето мислат дека е безбедно да се вози со брзини над ограничувањата, тоа и ќе го прави мнозинството возачи. Во такви ситуации оние кои возат под ограничувањето, иако се чисти и поштени - претставуваат општа закана за безбедноста.

Тоа кај нас се случува на 80% од патиштата, каде знаеците за ограничување ги поставиле германците на бегање по ратот, веројатно за да ги успорат партизаните.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #245 на: 14 Септември 2013, 15:38:46 pm »
Ако на патот луѓето мислат дека е безбедно да се вози со брзини над ограничувањата, тоа и ќе го прави мнозинството возачи. Во такви ситуации оние кои возат под ограничувањето, иако се чисти и поштени - претставуваат општа закана за безбедноста.

После на сите страни траги од гуми, фарови, искршени банкини и слично.
Па ќе се правдаме после возев 100-ка а не 200, ми излезе куче, петар пан, елиен версус предатор и слично. ТОгаш да ги видам колку им се големи куровите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #246 на: 14 Септември 2013, 16:42:45 pm »
Ако на патот луѓето мислат дека е безбедно да се вози со брзини над ограничувањата, тоа и ќе го прави мнозинството возачи. Во такви ситуации оние кои возат под ограничувањето, иако се чисти и поштени - претставуваат општа закана за безбедноста.

После на сите страни траги од гуми, фарови, искршени банкини и слично.
Па ќе се правдаме после возев 100-ка а не 200, ми излезе куче, петар пан, елиен версус предатор и слично. ТОгаш да ги видам колку им се големи куровите.
Да точно, огромна опасност има кога колите се движат со големи разлики на брзината. Баш тоа го имаше и во видеото. Затоа и го спомнаа 85% при ограничувањата. Штом повеќе од 99% од возачите не го почитуваат ограничувањето - има нешто што не е во ред со него.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #247 на: 14 Септември 2013, 16:45:54 pm »
Да се потсетиме на моментот кога Top Gear отидоа во USA и смешните ограничувања по кои возеа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #248 на: 14 Септември 2013, 16:48:09 pm »
Да се потсетиме на моментот кога Top Gear отидоа во USA и смешните ограничувања по кои возеа.
Коригирано.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #249 на: 14 Септември 2013, 17:20:27 pm »
5:43  ;D


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #250 на: 14 Септември 2013, 17:35:23 pm »
Очигледно дечкото професионално се справи со нелогичните ограничувања. Исто како и Топ Гиар.

5:38 па натака.
http://www.metacafe.com/watch/9832198/top_gear_s19_e2_u_s_southwest_road_trip/

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #251 на: 14 Септември 2013, 17:39:31 pm »
Ја имам гледано и оваа и претходната епизода кога беа. Со SLS-от, Поршето и 458.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #252 на: 16 Септември 2013, 11:32:34 am »
Brzinskite ogranicuvanja vo drzavava i na balkanov se pod sekoja normala, priznavam. No treba da se zeme vo predvid deka kaj nas seuste se vozat kanti koj ne mozat da drzat cekor so ostantite vozila. Eve primer od petokot, od Skopje na kaj Veles, pred patarinata na pravoto site vozat od 120 do 130 pred mene, od zad nas ide edno Audi koe mozebi terase 180 po levata lenta. Tri vozila pred mene i jas vozime vo kolona negde okolu 130, i kolonata naletuva na edno smrdeno Jugo sto vozi 80. Ovoj od pozadi se priblizuva so golema brzina ne smees da preteknes, ovoj napred se vlece znaci ti preostanuva edino da kocis. Problem nastana koga prviot vo kolonata, verovatno dvoumejki se dali da trgne da go pomine ili da zakoci, izgubi nekolku sekundi, pa morase naglo da prikoci po sto site po red aknavme na kocnica pa nastana neprijatna situcija koja e potencijalno opasna pogotovo sto bese lizgavo i vlazno. Voziloto pred mene malku zasantre ama izgleda imase ESP pa se poduprai poposle.


Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #253 на: 16 Септември 2013, 11:40:03 am »
И сеа тој со југото е само крив ? Тој со Аудито што летал па сте се исплашиле да претекнувате е крив ? Или и тој со југото и тој со аудито се криви подеднакво ?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #254 на: 16 Септември 2013, 11:46:22 am »
Tvoeto prasanje nema vrska so muabetov. Ne razgovarame koj e kriv za odredena situacija, razgovarame za brzinskite ogranicuvanja na patistata kaj nas i vo svetot i moznite posedici od istite?

A ako bas insistiras, toj so Jugoto za mene e kriv !

Toj so Audito terase 180, pa da i jas sum teral tuka na pravoto i po 200. I redovno imas takvi situacii, sto ako bea onie so crnite vozila po 10 u kolona i so rotacija, koi uste pa i vozat po sredina, tie ke se krivi?

Gi zabole!

I pokraj toa sto Audito vozi mnogu poveke od dozvolenoto, ako ne bese Jugoto koe terase 80 moze i pomalku, nemase da dojde to takva situacija. A koj e kriv, manje vazi !