1. Бројот на линкови не ја менува реалноста (колку линкови има што викаат дека ГМО е штетно наспроти оние кои викаат дека е корисно?). Небулозни (ќе стигнеме и до точка три) ограничувања се опасни за сообраќајот.
2. Многу некултурно е да ми викаш мене дека паламудам, жал ми е што морам да ти одогворам на постот, но ќе се потрудам да биде една од последните дискусии со тебе. Не вреди - не заслужуваш да го арчам времето веќе дебатирајќи со тебе. Имам попаметни начини на трошење на слободното време отколку да дебатирам со некој кој мисли дека е над се` и дека е експерт во сите можни области на светов. Што се однесува до посочената статистика, ок, во ред е, но сепак треба да се спореди со бројот на возила а не само да се наведува процентуално бројот на несреќи. Значи колку е зголемен бројот на возила во периодот откако бројот на несереќи се зголемил за 5-10-15%. BTW, еден мал факт за твојот извор:
The Synthesis of Safety Research Related to Speed and Speed Limits report sponsored by the Federal Highway Administration. 3.
Небулозно = нејасно (и според дефинициите што ги најде ти е исто така нејасно=недефинирано) Така и овие брзински ограничувања од 50км/ч на потегот Петровец - Велес, 80км/ч на потегот Тетово-Гостивар, како и 40км/ч на стариот патот за катланово се баш тоа - нејасни. Ограничувањата се прецизни, но е нејасно нивното постоење таму каде што е погрешно дефинирано.