Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92030 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #225 на: 05 Септември 2012, 09:47:51 am »
КОлку фино сисе деформира, да ти е кеиф да го зачукаш некаде.


Него, стварно лош краш...

Not a valid youtube URL
« Последно менување: 19 Септември 2012, 14:05:54 pm Falanga »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #226 на: 07 Август 2013, 23:19:18 pm »
Ако автомобилот запре од 160 на 0 кмч за 5 милисекунди, тоа ќе мораат да го направат и твоите внатрешни органи. Мојот одговор е во контекст на постот на Симо: подобро е сценариото во кое што предницата ќе се згужва повеќе.

Се сложувам. Подобро да се издеформира предницата што повеќе, па дури и шалт таблата отколку мозокот да ти излезе низ очи и бубрезите низ пупак. Само не знам дали е подобро да се остане без нозе или без живот. Се мислам и неможам да се одлучам. Скраја да е.

дефинитивно не би можел без нозе да живеам и секој ден би посакувал да сум мртов

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #227 на: 08 Август 2013, 06:54:36 am »

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #228 на: 15 Август 2013, 09:14:26 am »
Кој ако не Јапанци...



Subaru funds Center For Pet Safety crash testing for dogs

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #229 на: 23 Август 2013, 22:49:47 pm »

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #230 на: 24 Август 2013, 00:03:38 am »
Треба да поработат на лепење на ретровизорот...
На секој удар лета како сачма...Можда човекот ке ја преживее несреќата, но ако го стегне ретровизор у глава. а од таа страна нема ербег, ке си погине од ништо...
Чудна работа...На вториот клип баш се гледа како лета накај возачот, и огромна среќа е што не му го растури мозокот по внатрешноста на возилото...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #231 на: 24 Август 2013, 09:37:22 am »
Каков кафез има ова, свака част. Неверојатни разултати. Се зачудив кога видов пев пат што направи.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #232 на: 24 Август 2013, 10:23:14 am »
Ќе видиме како ќе помине на еуро н кап.
Таму фронталниот судир е директен во sид, на еуро е директен со пола хауба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #233 на: 13 Септември 2013, 01:10:25 am »
Не е краш тест, туку за безбедноста и брзинските ограничувања. Баш ме интересира коментарот на некои поборници на почитување на небулозните ограничувања од 50 на автопат, 80 на пушка пат, 40 на магистрален пат итн:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #234 на: 13 Септември 2013, 01:16:35 am »
јако беше она:
сте приметиле ли дека секој што вози поспоро од тебе е идиот
а секој што вози побрзо од тебе е манијак?

:)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #235 на: 13 Септември 2013, 09:23:54 am »
Не е краш тест, туку за безбедноста и брзинските ограничувања. Баш ме интересира коментарот на некои поборници на почитување на небулозните ограничувања од 50 на автопат, 80 на пушка пат, 40 на магистрален пат итн:

Прекрасно сублимирано.

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #236 на: 13 Септември 2013, 13:50:30 pm »
Интелигентното возење на Мерцедес, проектот на иднината самовозечка кола (автопилот).


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #237 на: 14 Септември 2013, 10:01:24 am »
Не е краш тест, туку за безбедноста и брзинските ограничувања. Баш ме интересира коментарот на некои поборници на почитување на небулозните ограничувања од 50 на автопат, 80 на пушка пат, 40 на магистрален пат итн:

Мојот коментар е:

1. за секој линк кој го сугерира спротивното, јас ќе најдам 20 линкови кои викаат дека „небулозните“ ограничувања спасуваат животи. И сеа? Кој збори точно а кој погрешно? Или повторно референтноста на изворите ќе ја оценуваме според тоа колку изворот ги потврдува нашите постоечки сфаќања? Тоа се вика предрасуда и не, не е добра ствар.

2. http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness. Глеј табелите и не туку паламуди!

3. Зборот „небулоза“ доаѓа од „небула“ што е облак. Небулозно значи недефинирано, без јасен облик, без јасни граници. Придавката „небулозни“ нема што да бара пред зборот „ограничувања“ бидејќи формира оксиморон: не може јасно ограничување да биде истовремено без јасни граници. Небулозно може да биде, на пример, нечиво излагање (кога говорникот не презентира јасна поента). „Небулоза“ не значи глупаво, погрешно ниту ништо слично. Уште еднаш апелирам да не се користат зборови чие значење не е јасно, бидејќи делува несериозно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #238 на: 14 Септември 2013, 11:54:29 am »
1. Бројот на линкови не ја менува реалноста (колку линкови има што викаат дека ГМО е штетно наспроти оние кои викаат дека е корисно?). Небулозни (ќе стигнеме и до точка три) ограничувања се опасни за сообраќајот.

2. Многу некултурно е да ми викаш мене дека паламудам, жал ми е што морам да ти одогворам на постот, но ќе се потрудам да биде една од последните дискусии со тебе. Не вреди - не заслужуваш да го арчам времето веќе дебатирајќи со тебе. Имам попаметни начини на трошење на слободното време отколку да дебатирам со некој кој мисли дека е над се` и дека е експерт во сите можни области на светов. Што се однесува до посочената статистика, ок, во ред е, но сепак треба да се спореди со бројот на возила а не само да се наведува процентуално бројот на несреќи. Значи колку е зголемен бројот на возила во периодот откако бројот на несереќи се зголемил за 5-10-15%. BTW, еден мал факт за твојот извор: The Synthesis of Safety Research Related to Speed and Speed Limits report sponsored by the Federal Highway Administration.

3. Небулозно = нејасно  (и според дефинициите што ги најде ти е исто така нејасно=недефинирано) Така и овие брзински ограничувања од 50км/ч на потегот Петровец - Велес, 80км/ч на потегот Тетово-Гостивар,  како и 40км/ч на стариот патот за катланово се баш тоа - нејасни. Ограничувањата се прецизни, но е нејасно нивното постоење таму каде што е погрешно дефинирано.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #239 на: 14 Септември 2013, 11:58:18 am »
Го скокнавте најбитниот момент: Не фатија ниту едно возило кое возеше под дозволеното. Мислам дека тоа говори многу повеќе отколку се друго. Истиот резултат ќе се добие на Тетово-Госитвар, на Скопје-Тетово и сите други патишта со нелогични брзински ограничувања.