Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92041 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #210 на: 28 Август 2012, 12:26:14 pm »
Објасни те молам како тоа нема спас? Нема спас ако е обезбедено да има соодветни крампл зоунс колата за да ја ублажи „децелерацијата“ за 5 пати, на пример? Таков нема спас? Каква „децелерација“ колега? Онаа кога колата застанува а ти продолжуваш да се движиш праволиниски и се удираш во АИРБЕГ па дури потоа пропаѓаш во ербегот „децелерирајќи“?

Мислев на фронтален судар при големи брзини. Ако автомобилот запре од 160 на 0 кмч за 5 милисекунди, тоа ќе мораат да го направат и твоите внатрешни органи. Мојот одговор е во контекст на постот на Симо: подобро е сценариото во кое што предницата ќе се згужва повеќе.

При преден удар имало најголема децелерација? Оф мори мајкоооооооооооо. Кога цела предница ќе ми се здроби, а јас сум во седиште удобно мавајќи се во ербег, мене децелерацијата ми била најголема!?!??!??!?!?!?

Мислев на фронтален удар со цела предница вс фронтален удар со левата или десната страна (како на оние нцап видеата). Изгледа не се изразив доволно јасно. му реплицирав на Симо и на неговата дилема.

Другар вреѓаш. Мислам озбилно. Ова е вреѓање више.

Де, де, полека бе јуцо. Јас само сакав ова да го кажам: скролај до 5:00

http://www.youtube.com/watch?v=8RAN4gTtc4s

Истата кола, исто се, само наместо да се мавнеш напред со предница и удобно да слеташ на 254 ербега... ти цимнуваш на волан на десно. ИСТАТА кола се врти за 90 степена. Истата кола клиза на страна. ИСтата кола, се мава во дрво со предна врата. Ударот кој ќе го апсорбираше предницата, сега го апсорбира вратата. Дрвото се наоѓа на местото од возачкото седиште.

Дали „децелерацијата“ е поголема во овој случај или помала во однос на преден удар?

Не си ме сфатил (и, да, јас сум крив пошто не се изразив доволно прецизно). Зборував за фронтален судар. Може смир? еве малото прсте!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #211 на: 28 Август 2012, 12:29:50 pm »
Смир. :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #212 на: 31 Август 2012, 07:09:39 am »
REKORDNI REZULTAT VOLVA V40 NA EURONCAP SIGURNOSNOM TESTIRANJU
Osvojio je maksimalnih pet zvjezdica - ukupni rezultat je najbolji u povijesti ovog instituta


http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/5195



Сега Онак ко ќе види, дрш те се  ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #213 на: 31 Август 2012, 08:14:24 am »
Да бе, коа ќе те плесне вакво волво, ќе те погали со хаубата, глеам :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #214 на: 31 Август 2012, 09:45:07 am »
Ако автомобилот запре од 160 на 0 кмч за 5 милисекунди, тоа ќе мораат да го направат и твоите внатрешни органи. Мојот одговор е во контекст на постот на Симо: подобро е сценариото во кое што предницата ќе се згужва повеќе.

Се сложувам. Подобро да се издеформира предницата што повеќе, па дури и шалт таблата отколку мозокот да ти излезе низ очи и бубрезите низ пупак. Само не знам дали е подобро да се остане без нозе или без живот. Се мислам и неможам да се одлучам. Скраја да е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #215 на: 31 Август 2012, 09:53:09 am »
На тешка мисла си...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #216 на: 02 Септември 2012, 16:51:56 pm »

Присутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #217 на: 02 Септември 2012, 16:53:57 pm »

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #219 на: 02 Септември 2012, 21:43:01 pm »

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #220 на: 02 Септември 2012, 22:03:29 pm »
Југцево сликано на некоја ливада.  ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #221 на: 03 Септември 2012, 13:40:27 pm »

„ем по ве за почетници, глава 1, параграф први“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #222 на: 03 Септември 2012, 13:45:07 pm »
Кормиларот (шоферот) куфер!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #223 на: 05 Септември 2012, 00:22:56 am »
Volvo V40 е најбезбедниот автомобил во историјата

А тоа е утврдено преку EuroNCAP тестирањата...

По огромниот број тешки тестирања, EuroNCAP го прогласи новиот Volvo V40 за најбезбеден автомобил кој бил некогаш тестиран од нивна страна. А имајќи го во предвид степенот на ригорозност при нивните тестирања, оправдано е да се констатира дека V40 е најбезбедниот автомобил некогаш произведен.

Како што е познато, EuroNCAP ги тестира возилата во четири категории – безбедност за возрасни патници, безбедност за деца, безбедност за пешаци и безбедносни системи за асистенција на возачот.

Во сите категории, Volvo V40 блескаше – рејтинг од 98 проценти безбедност за возрасни патници (што воедно е најдобар резултат постигнат од било кој автомобил во историјата на EuroNCAP тестирањата), како и новиот безбедносен систем – Airbag за пешаци, со рејтинг од импресивни 88 проценти, само го потврдуваат тоа.

Перфектното издание на V40 на овие тестирања беше заокружен со промоција и тестирање на безбедносните системи - Pedestrian Detection, City Safety, автономно сопирање и огромен број други системи.

Единствена “дамка” на овие резултати фрли просечниот рејтинг од 75 проценти за заштита на деца патници. Но, тоа е и постигнувањето на последните тестирани модели – Audi A3 и KIA Cee’d.

Извор: koli.com.mk


Тек сега онак кога ќе види... ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #224 на: 05 Септември 2012, 01:07:44 am »
Спремам панорама за V40 за на порталот. Многу интересно возило.