Автор Тема: Вести од Автомобилскиот Свет  (Прочитано 393978 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1020 на: 28 Април 2015, 15:21:59 pm »
У трк толку. Кој сака уште нека си побара сам. Немам толку време да читам

Самото сознание дека со еден резервоар ќе пројдам 1000+ километри без НИКАКВО пазење (град, надвор, бавно, брзо) ми прави неверојатно голем мерак. Ме доведува до состојба на автомобилска нирвана, нирвана во која што можам мртов ладен да го упалам аутото и да се возам безврска без да мислам колку ќе ме опне по новчаник.

Тој момент не може да се занемарува.


....
ама кога идеш у пичке си материне, аутото треба да има што поголема автономија, аутото да биде најпросто што може (постаро ауто, без модерни компјутеризирани активни системи) и - што е најважно - да не биде непознато таму кај што ќе возиш. Ако се земат сите овие ствари на куп, тоа значи, дека во предвид доаѓаат само светски мега-популарни и постари модели на:



стај +1000че за плин и завршена работа

каде ќе седи боцата? и дали доволно мала боца - која нема да фати пола гепек - ќе пружа доволно автономија, или секој втор ден ќе се иде на бензинска?



Уживањето е во многу поголемата автономија: на пат ќе застанувам каде што сакам, а не каде што морам (бензинска).

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1021 на: 28 Април 2015, 15:29:21 pm »
Ете де, види колкава автономија имаат моменталните возила што работат исклучиво на струја.

e-Golf - 133 km
Nissan Leaf - 120 km
BMW i3 - 128 km

(Бројкиве се брзинско Гуглање, не мора да се точни, ама се клоус инаф.)

Со која од овие коли ќе стигнеш со една батерија до Охрид?

Не зборуваме за овие коли, зборуваме за технолошкиот прогрес, побидено од веста за новите батерии на Фолксваген. Кога би била листава како следнава:
e-Golf - 533 km
Nissan Leaf - 520 km
BMW i3 - 528 km
тогаш остатокот од муабетот паѓа во вода. А ние зборуваме токму за тоа, значи кога батериите би имале 500км душа.


Ја телефонот заборавам да го стаам на пунење, не па колата..
Телефонот да, ама колата не. Башка ќе си имаш уште една батерија резерва, кога ќе ја заборавиш едната ќе ја монтираш втората (а првата ќе ја уклучиш у струја) и ќе цепаш.

Кога кола на струја ќе има реална (не на хартија) автономија од 500 километри, можеме да праиме мубает. Знаете колку е real-world автономија на Nissan Leaf? Помалку од 100 километри.

Па и ние збориме за тоа. А се надевам дека кога ќе дојде технолошкиот breakthrough, Нисан ќе направат опција за Leaf да му направиш retrofit со нов тип на батерија па нова кола од 30.000 евра да не ти станат obsolete после 5-6-7 години, дај боже што поскоро да испаднат такви нови батерии со голем капацитет.

Патем, и јас со Спаркот имам автономија од 1000+ км, но радо би ги симнал на 300км да речеме, кога би знаел дека на секои 50км имам батериска станица кај која ќе потрошам 5 минути и ќе ставам полна батерија што ќе ме држи следните 300км.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1022 на: 28 Април 2015, 15:37:05 pm »
У трк толку. Кој сака уште нека си побара сам. Немам толку време да читам

И што е тука во спротивност со ова што го кажав подолу?

Toлку си читал внимателно. Автономијата не ја презентирав како „за мене најбитно нешто у свет“ туку како една од повеќето предности на дизелот во однос на бензинецот.

Но, секако дека сум спремен привремено да ја жртвувам таа автономија во интерес на цивилизацискиот прогрес.

Ништо. Битна ми е автономијата? Дефинитивно. Дали е тоа предност во однос на бензинците? Апсолутно. Дали уживам у неја? Оу јес. Дали ми е најбитна, aпсолутно неизоставна? Не: има нешта - како на пример возење на струја - за кое сум спремен да ја жртвувам. За тоа сум спремен да ја жртвувам, но не и за звукот кој го правел бензинецот. Цитатите кои ги извади сите до еден беа во контекст на дискусијата „бензин вс дизел“, а ги тураш во дискусија „возење на струја“. Со други зборови - ги извади од контекст. Не бива така.

Не за погон, туку кога ќе ја оставиш на сонце на паркинг сабајле кога ќе стигнеш на работа, кога ќе се враќаш после 8 саата да има +10-20% на батеријата да речеме.

Tоа може.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1023 на: 28 Април 2015, 15:46:21 pm »
Mене и понатаму најмногу ми се свиѓа „пропаднатата“ идеја на „Рено“ во која батериите просто не се интегрален дел од автомобилот туку се менуваат. Баш ми е гајле колку долго се полнеле - си зимам тазе напунета, а старата ја оставам на пуниење.

Кај зборот „пропадната“ употребив наводници затоа што ретко која добра идеја успеала од прва. Ако првиот неуспех треба да ја покопа идејата, тогаш никогаш немаше да направиме - шознам - ракета или авион.

Во денешно време добрите идеи тешко поминуваат неприметени, и ретко пропаѓаат. Поготово ако добрите идеи потекнуваат од некои гиганти како што е Рено во автоиндустриајта.
Изгледа дека не била баш доволно добра оваа идеја за да помине.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1024 на: 28 Април 2015, 15:50:09 pm »
Во денешно време добрите идеи тешко поминуваат неприметени, и ретко пропаѓаат. Поготово ако добрите идеи потекнуваат од некои гиганти како што е Рено во автоиндустриајта.

Се согласувам. Но „ретко“ не значи и „никогаш“.

Изгледа дека не била баш доволно добра оваа идеја за да помине.

Треба прво да видиме зошто точно не поминала идејата. Дали потешкотиите биле од техничка или нетехничка природа?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1025 на: 28 Април 2015, 16:03:20 pm »
... или од политичка / стратешка природа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1026 на: 28 Април 2015, 16:17:21 pm »
Поентата со кола на сонце јас пре би сакал да ми е топла или ладна колата отколку да има полна батерија 0.1%

Да си одржава некоја 15-23 степени во колата и да не дава да излага од оваа вредност внатрешноста на колата. Клима-греење соодветно да си се пали кога има можност. Тоа го нуди Приус на пример.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1027 на: 28 Април 2015, 16:23:36 pm »
... или од политичка / стратешка природа.

тоа спаѓа во „нетехничка“

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1028 на: 28 Април 2015, 16:35:06 pm »
Не за погон, туку кога ќе ја оставиш на сонце на паркинг сабајле кога ќе стигнеш на работа, кога ќе се враќаш после 8 саата да има +10-20% на батеријата да речеме.

Tоа може.

Во најдобар случај во јули можеш да добиеш максимум 1KWh енергија за цел ден од 1m2 соларен панел со денешна технологија. Колку за споредба, батериите на Tesla S со кои има домет од 500km имаат капацитет од 85KWh. Треба да го наредиш цел кров со фотоволтаици за да ја наполниш цела батерија за еден ден.

Сепак 1% од 500km се 5km. Ако ти е близу работното место можеби и ќе ти биде доволно. Само ќе има тепачка кој да се паркира на сонце.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1029 на: 28 Април 2015, 16:45:29 pm »

Треба прво да видиме зошто точно не поминала идејата. Дали потешкотиите биле од техничка или нетехничка природа?

Зошто не била профитабилна, затоа. Единствено мерило во автомобилската индустрија, па и за алтернативни енергенси, е нивната исплатливост.
Една од причините е што мора да имаш сто пати (народски кажано, а веројатно и повеќе од 100 пати) повеќе батерии од возила што користат такви батерии, за да може да изведеш таков проект. Инвестирањето во толку такви батерии треба да го плати крајнот купец на тоа возило. Значи јас треба да платам едно возило и десетици батерии, за да може да биде изводлив проектот. Никој поклон нема да ги даде батериите што ќе стојат по местата за промена.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1030 на: 28 Април 2015, 17:11:55 pm »
На муабетиве
Not a valid youtube URL

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1031 на: 28 Април 2015, 17:20:27 pm »
Цитат
Треба прво да видиме зошто точно не поминала идејата. Дали потешкотиите биле од техничка или нетехничка природа?

Зошто не била профитабилна, затоа.

Ама чекај, за некоја технологија да биде профитабилна треба да биде доволно развиена. Таман работа ако ги прекинувавме сите проекти кои не се на прва профитабилни.

Во најдобар случај во јули можеш да добиеш максимум 1KWh енергија за цел ден од 1m2 соларен панел со денешна технологија.

Во право си, дури сеа приметив дека Фалангич вика 10-20%, ја го прочитав како 1-2%

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1032 на: 28 Април 2015, 17:31:54 pm »
Не е проблемот во процентите. Може да биде и 10-20% ако капацитетот на батериите е 8KWh. Проблемот е во тоа колку е мало тоа количество енергија кое може да се собере од соларен панел монтиран на кровот од автомобил (во идеални услови). На некого може и да му одговара.

Сепак централизиран систем за генерирање на енергија со можност за вртење на панелите кон сонцето ќе донесе многу подобри резултати. Ако нема сонце, ќе се зема од мрежата. Важно е да бидеш сигурен дека кога ќе се вратиш ќе ти бидат полни батериите.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1033 на: 23 Мај 2015, 23:57:27 pm »
Mansory’s S63 Coupe out-torques a Veyron





Цитат

In what kind of world does a 900bhp, two-ton coupe classify as ‘sensible’? In Mansory’s world, that’s where.

The name Mansory should be familiar to regular readers, the tuner somewhat notorious for applying lurid styling packs to Ferraris and Lamborghinis (among others) and throwing wanton amounts of extra power at everything from G-Wagens to golf carts.

Bearing all that in mind, then, this resketching of the Mercedes S-Class Coupe is positively subtle.

In the eyes of the sane, though, it ought to be anything but. The S63 AMG Coupe's 5.5-litre biturbo V8 engine has been boosted from 577bhp to 888bhp, the equivalent of gaining a Golf R.

Torque has risen by a similarly spectacular margin, hiked from 664 to an electronically limited 960lb ft. For reference, a Bugatti Veyron has 922lb ft. Needless to say, then, this is no slouch, with a 3.3sec 0-62mph time and 186mph top speed.

1301.58 Nm

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1034 на: 24 Мај 2015, 08:19:12 am »
Види во АМГ темата. Брабус одамна нуди 1400, а сега и повеќе... :)