Затоа пишав релативно лесно. Трошоците се големи, ама е изводливо, и добар дел од инфраструктурата веќе постои (објектите, ако ништо друго). Гледав на Дискавери (или НатГео, не ми текнува) емисија баш за ова пред неколку години.
BetterPlace иницијативата на Renault требаше да понуди viable инфраструктура за надминување на range anxiety на електрични возила преку станици за брза промена на батерии, ама никад не тргна проектот како што треба. Колку што сеќавам нешто мрдна во Израел (прва земја каде што нешто направија) и после тоа требаше да почнат во Данска па низ Европа, ама ништо не се деси.
Конкретно, ако јас се прашувам - електрични возила се вистинското долгорочно решение, ама нема да станат мејнстрим прифатливи сè додека не понудат респектабилна автономија (рецимо 500+ км со едно полнење, без разлика дали е во градски услови или на отворено) и значително побрзо полнење на батериите - рецимо 80-90% за 10-тина минути.