Ако една компанија продала 1.000.000 возила, а следната година 900.000 возила тоа се 10% помалку.
Ако една компанија продала 100.000 возила, а следната година продала 110.000 возила тоа се 10% повеќе.
И двете фигурираат со бројката 10%. А таа бројка неможе да е поразлична во едниот и во другиот случај. Соодветно тие 10.000 продадени возила повеќе на вториот продавач се само 1% за другиот. Па иако истиот продал 800.000 возила повеќе од вториот (односно 8 пати повеќе од вториот) тој пак излегува со „загуба“ од 10%.
Значи и едниот 10% и другиот 10%.
Ова ме потсеќа на еден од најлегендарните работи што ги имам слушнато од универзитетски професор:
Седат двајца хомосексуалци и едниот му го пикнал ку*от во г*з на другиот. И едниот има к*р во г*з, и другиот има к*р во г*з.
Наравоучение: „Исто е, ама не е исто“.
Логично е да се продаваат поефтини марки во време на криза. Тоа е нормално. Во време кога не се перципира криза се трошат повеќе пари на луксузи и луѓето си приуштуваат повеќе.