Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90703 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9030
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #120 на: 10 Февруари 2014, 16:55:43 pm »
кој се мисли за Хонда на плин еве 2 примери:
-  дечко кој го знам на здраво и сме правеле неколку пати муабет вози акорд тype S на плин веке 4 години, никаков проблем
- газдата на новус исто има акорд type S и го цепа на плин никаков проблем

и двајцата имаат PRINS систем кој горе долу би требало да е иста цена со LandiRenzo Omegas така да тоа е тоа

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #121 на: 15 Март 2014, 23:43:09 pm »

Симо? Капалка помага или е маркетинг?



Нема зијан од капалка.
Во суштина, бензинот има доста нуспородукти кои оставаат талог во комората за согорување и врз издувните вентили, па просторот помеѓу вентилот и издувниот канал останува заштитен. Покрај тоа, плинот пошто се внесува во гасовита форма во цилиндерот, нема моќ дополнително да ја олади комората, за разлика од бензинот кој тоа го прави кога ќе се внесе во течна форма во цилиндерот.
Колку таа капалка може да помогне во изедначување на својствата на ЛПГ со бензин, не знам. но знам дека кога би имал мотор кој е проблематичен за плин заради рецесија на вентилите, би ставил и капалка, па дури и би ја збогатил смесата со малку повеќе плин (rich burn има пониска температура од lean burn).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #122 на: 16 Март 2014, 10:35:36 am »
Плинот предизвикува и поголема работна температура.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #123 на: 16 Март 2014, 11:01:51 am »
Не, РАБОТНАТА температура е иста како на бензин.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #124 на: 16 Март 2014, 15:40:49 pm »
Мислев дека е општо познато дека со плин колата повеќе загрева.

Цитат: eden
-Since LPG has higher burn temp, does it hurt my engine and reduces lifetime?

The key to long life in a propane engine is maintenance! Admittedly they need a little more monitoring than a gasoline engine, but they will last every bit as long and burn cleaner in the process. You have to make sure that the air fuel mixture NEVER, EVER gets lean! A lean burning gasoline engine will run hot, but a propane engine will burn the valves out in a surprisingly short period of time if it runs lean. Some people are under the illusion that a propane engine doesn't need oil changes as often. They do. The oil does not turn black like in a gasoline engine, but it still gets contaminated with fuel by-products and engine wear. Gasoline washes down the cylinder walls and mixes with the oil and keeps it thin. Propane is very dry. The engine oil will actually thicken over time if you don't change it often enough. In severe cases it gets too thick to lubricate properly and in very cold temperatures can make it difficult to start up.

Цитат: drug
In spark ignition engines, similar compression ratios are typically used with LPG as with gasoline, even though the octane number of LPG (112 for propane, 94 for butane) is higher than that of gasoline. This is due to the fact that the combustion temperature is higher when LPG is used and this lowers the knock limit especially at high engine loads.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #125 на: 16 Март 2014, 17:59:23 pm »
Точно, АМА работната температура од цца 90 степени целзиусови си ја одржава.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #126 на: 16 Март 2014, 18:52:44 pm »
ЛП меша engine exhaust temperature сo engine (coolant) temperature.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #127 на: 16 Март 2014, 20:51:58 pm »
Јас не ги мешам двата поими. Патем, овде станува збор за температура на согорување на плинот која е за неколку стотини степени повисока од онаа на бензинот. Вентилите и ситцовите на некои возила не можат да ја издржат оваа повишена темепратура и 'горат'.

А во првиот цитат има еден дел што треба да го прочиташ добро, и се однесува на бојата на маслото.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #128 на: 16 Март 2014, 21:07:04 pm »
никогаш не сум се заинтересирал за ова,али неколку стотини ?

или пак лп си преовеличува како и секогаш

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #129 на: 16 Март 2014, 21:22:32 pm »
Масло е де, служи за да се менува :)
Иначе:

Engine operating temperature is not increased with running an LPG system. Actually exhaust gas temperatures are decreased as there is much less unburnt fuel being burnt in the exhaust system.

http://www.sydneylpgcentre.com.au/technical.html

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #130 на: 16 Март 2014, 21:57:15 pm »
никогаш не сум се заинтересирал за ова,али неколку стотини ?

или пак лп си преовеличува како и секогаш


Не преувеличува.. Стварно имаат доста мотори проблем со тоа. Меѓу нив и Субару и Хонда (во I-VTec изведбите) кај некои од моделите..


Читав тест во некој од хрватските часописи за тест на Субару Форестер на плин. Заклучок беше дека заштедата во гориво ќе отиде во сервисирање на вентилите.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #131 на: 16 Март 2014, 22:13:49 pm »
Нема фиксни бројки за температурите на горење на бензин и плин, но се спомнуваат 1900 степени за плин, 600-1200 за бензин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #132 на: 16 Март 2014, 22:19:20 pm »
Не можам да најдам податок, но ми се врти во глава температурни разлики од максимум 200 степени, окулу 800 за бензин и 950-1000 за плин.

На 1900 степени што мислиш кој материјал би преживеал? Би преживеал мотор повеќе од пола саат возење на плин? Не претеруј и ти сеа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #134 на: 16 Март 2014, 22:24:41 pm »
Аааа да извиниш.... LPG flame temperature.
Сосем друга е темата на муабет. Дај точен податок, без манипулации.