Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 88785 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #105 на: 09 Февруари 2014, 17:01:11 pm »
нај јак мит е дека неможе да се направи на плин било кое возило.

обрати се на плимонт, ке ти посочат што треба и на што да пазиш.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #106 на: 09 Февруари 2014, 20:18:39 pm »
Колку што знам, не би требало да имаш никаков проблем. Знам за неколку CR-V-а со истиот мотор што тераат без никаков проблем.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #107 на: 09 Февруари 2014, 20:26:26 pm »
Совети, искуства, муабети, митови и тако даље околу конвертирање на плин на 2.0 и-втек 155кс во Хонда Акорд од 2011 година.


Јас го поставив прашањето во Хонда темата. Одговорот е, не е баш препорачливо.  Посебно не над 5000рпм.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #108 на: 09 Февруари 2014, 23:21:57 pm »
Брат ми, ми го посочи тоа но се решавале тие работи, а по мало чепкање по нет дознав дека уредот треба да си иде со капалка која што ќе си пушта бензин за да си подмачкуе. Додека работев на бензинска на еден куп акорди наточив плин, и постари и понови со истиот мотор. Фала ви на одговорите, ќе се напраи убав рисрч и ќе се консултира плимонт најверојатно или некоја од фирмиве што сериозно и професионално се занимаваат со такви работи(појма неам кој се освен плимонт се бави со вакви работи, така што може и да предложите, чисто колку да се имаат повеќе опции).

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #109 на: 09 Февруари 2014, 23:50:21 pm »
Брат ми, ми го посочи тоа но се решавале тие работи, а по мало чепкање по нет дознав дека уредот треба да си иде со капалка која што ќе си пушта бензин за да си подмачкуе. Додека работев на бензинска на еден куп акорди наточив плин, и постари и понови со истиот мотор. Фала ви на одговорите, ќе се напраи убав рисрч и ќе се консултира плимонт најверојатно или некоја од фирмиве што сериозно и професионално се занимаваат со такви работи(појма неам кој се освен плимонт се бави со вакви работи, така што може и да предложите, чисто колку да се имаат повеќе опции).

капалка да, ама не бензин туку масло, специјално за таа намена.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #110 на: 10 Февруари 2014, 00:47:29 am »
Епа појма неам како идат кај плинашите овие работи, затоа прашувам и можеби смешно делувам.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #111 на: 10 Февруари 2014, 01:05:18 am »
не си смешен.. само не информиран... а форумов секако и темава за тоа постојат... ако сите беа информирани за се и сите знаеја се, тогаш немаше да остои форумов или барем немаше да биде крклуб крстен. ке дискутиравме тогаш за ракетен погон, сателити и свемирски бродови...  уживај...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #112 на: 10 Февруари 2014, 01:31:07 am »
1. Kaпалка е масло што си капе цело време за да ги подмачкува вентилите. Системот работи цело време. Си се дотура масло од време на време.

2. Вбризгување бензин може да се врши кај некои системи како додаток на плин за да се разладат и подмачкаат вентилите дополнително, кај некои коли.ч Обично на повисоки (нестандардни) вртежи. Системот работи над одредени вртежи, ако воопшто е потребен.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #113 на: 10 Февруари 2014, 01:41:37 am »
Епа ова второво го сретнав на интернет дека се препорачува кај акордот.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #114 на: 10 Февруари 2014, 01:56:16 am »
1. Kaпалка е масло што си капе цело време за да ги подмачкува вентилите. Системот работи цело време. Си се дотура масло од време на време.

2. Вбризгување бензин може да се врши кај некои системи како додаток на плин за да се разладат и подмачкаат вентилите дополнително, кај некои коли.ч Обично на повисоки (нестандардни) вртежи. Системот работи над одредени вртежи, ако воопшто е потребен.

вбризгување на бензин не е за разладување на вентилите... за разладување на вентилите е капалката... со бензин се разладуваат дизните на бензинците со дизни во глава-цилиндар: FSI,TSI,JTS,DIRECT,DI-SI,D-4,GDI
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1841
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #115 на: 10 Февруари 2014, 14:40:41 pm »
Онак

Може да се намести дополнително да прска и по малку бензин над одредени вртежи.
Покрај капалката ова е еден вид дополнителна заштита за вентилите.

Кај Ловато системите на пример таа опција по дифолт е наместена на 4.500 вртежи.
Кај мене на пример, по мое инсистирање ја симнаа на 3.800 вртежи, а се мислам да ја спуштам на 3000 вртежи да биде.

Е сега како мене ми објаснија, што уствари е работата со овој split fuel sistem, мислам дека така се викаше.
На секој 15-20 такта на дизните ќе има едно прскање на бензин, колку би било тоа во проценти не би знаел да кажам, ама со овој систем, дури и да се симне границата на 3000 вртежи, низ град практичнно цело време возиш на плин, а на отворено кога уствари и е зголемена опасноста од горење на вентил, тогаш покрај капалка имаш дополнителна заштита ако капнува пола литар бензин на 100 км.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #116 на: 10 Февруари 2014, 14:43:08 pm »
Незнам дали има потреба да претеруваш со 3000rpm, има зошто го ставиле на 4500, па ете и си го намалил на 3800. И вака имаш барем 500к километри до проблем со вентили, што е доволно.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1841
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #117 на: 10 Февруари 2014, 15:14:43 pm »
Јас па некако ептен сум загреан да ја спуштам границата на 3000 рпм за да прска бензинче.
Правев некој пресметки, и не е воопшто страшно, дури мислам дека ќе биде неприметлливо по џеб.

Пример.
Низ град и на релации кој најчесто ги возам, до работа, до Сити мол, Градски парк, сите не подолги од 5 км преку сила, цело време тргни застани, дали 5-6 пати ке отидам над 3000 рпм, што би се рекло ќе потроши ич бензинче.

На отворено, на дадена релација од 350 до 400 км, негде до плажите низ Грција, пак исто, третина од патот, да речеме, клисурата пред Велес, Демиркаписка клисура, после дрнкање по граници и по гужвите на обиколница во Солун плус по краците во грција, цело време колата би возела на плин,зошто по овие места практично возам 80-100 км/ч, остатокот од километрите сум над 100 км/ч или над 3000 рпм, (кај мене на 3000 рпм е рамно 100 км/ч). Е сега во тие 200 км во кој сум над 3000 рпм, колку бензин може да потроши, ако е 10%, тогаш ќе биде 600 -700 грама на 100 км или 1,2 до 1,4 литри во еден правец и уште толку на враќање.
Муабетот ми е дека не е некоја цифра за потресување, ако тоа е доволно за да се заштити моторот.

Малку затупев со пресметки ама мислам дека ова е корисно за луѓе кој се мислат да стават плин, на возила кој се осетливи на истиот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #118 на: 10 Февруари 2014, 15:18:08 pm »
Не е работата за потрошениот бензин. Туку дали е воопшто потребно е работата. Каде си видел дека на 3000rpm има проблем? Или на 4000?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #119 на: 10 Февруари 2014, 15:42:11 pm »
Јас па некако ептен сум загреан да ја спуштам границата на 3000 рпм за да прска бензинче.
Правев некој пресметки, и не е воопшто страшно, дури мислам дека ќе биде неприметлливо по џеб.

Пример.
Низ град и на релации кој најчесто ги возам, до работа, до Сити мол, Градски парк, сите не подолги од 5 км преку сила, цело време тргни застани, дали 5-6 пати ке отидам над 3000 рпм, што би се рекло ќе потроши ич бензинче.

На отворено, на дадена релација од 350 до 400 км, негде до плажите низ Грција, пак исто, третина од патот, да речеме, клисурата пред Велес, Демиркаписка клисура, после дрнкање по граници и по гужвите на обиколница во Солун плус по краците во грција, цело време колата би возела на плин,зошто по овие места практично возам 80-100 км/ч, остатокот од километрите сум над 100 км/ч или над 3000 рпм, (кај мене на 3000 рпм е рамно 100 км/ч). Е сега во тие 200 км во кој сум над 3000 рпм, колку бензин може да потроши, ако е 10%, тогаш ќе биде 600 -700 грама на 100 км или 1,2 до 1,4 литри во еден правец и уште толку на враќање.
Муабетот ми е дека не е некоја цифра за потресување, ако тоа е доволно за да се заштити моторот.

Малку затупев со пресметки ама мислам дека ова е корисно за луѓе кој се мислат да стават плин, на возила кој се осетливи на истиот.

На 3 500 вртежи ондак стави го. А и сега како што викаш дека на 3 800 ти е, ондак тоа ти е ~120 km/h што според мене е далеку од оптеретување, мачење на моторот па да изгори вентил ама ти си знаеш.