Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 88758 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #90 на: 28 Октомври 2013, 10:09:32 am »
Цената е најбитна за оние кои се спремни да се помират со низок квалитет. Неможе цената да биде ниска на квалитетен уред кој е произведен и транспортиран 15.000 километри до тука па уште да биде пониска од докажано квалитетен уред кој се произведува на 600 километри од тука.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #91 на: 28 Октомври 2013, 10:20:20 am »
relativno e za kvalitetot. Site se proizveuvaat po edna tehnologija se koristat standardni komponenti a dali ke bide zastrafen vo Kina ili na Kosovo, ili vo Turska e irelevantno. Bitno e da raboti.
Da ne bi na nekoj taksist bilo vazno od kaj e uredot i kakov e i kaj e proizveden. Bitno mu e da e eftin i da ne se rasipuva nikogas zasto od toa leb vadi.

99% od uredite kaj nas se Made in Turkey. Turcija e daleku ponekvaliteten proizveduvac od Kina.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #92 на: 28 Октомври 2013, 10:21:07 am »
Не е точно ништо од погоре кажаното.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #93 на: 28 Октомври 2013, 10:28:52 am »
Logika na makedonski kupuvac:

-Da bide eftino (sto poeftino toa podobro)
-Da ne se rasipuva
-I ako se rasipe da moze lesno da se popravi vo sekoja garaza
-Da trae najmalce 20 godini
-Delovite da bidat po moznost najeftini
-Da stava iransko ulje od 95/den litar
-Da zarabotuva na toa vozilo bez pritoa da investira vo nego

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #94 на: 28 Октомври 2013, 10:36:18 am »
Јас би рекол логика на типичен македонски реднек.

Мојата логика би била:
- Да биде квалитетно и доверливо и да има разумна цена
- Да се расипува но да биде доверливо, односно да не се расипе наеднаш со катастрофални последици туку предвидливо
- Да може да се поправи од мајстор кој знае што прави а не во срекоја гаража за да бидам сигурен дека е поправено
- Да трае што е можно подолго
- Деловите да бидат разумно евтини но најпрво квалитетни споредливо со квалитетот на уредот во целост
- За уљето да не дискутираме имаме друга тема. Никогаш не би купил ни најевтина тоалетна хартија а камо ли масло
- На возилото не заработувам. Кога би заработувал без разлика би важеле истите гореспоменати точки.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #95 на: 28 Октомври 2013, 10:37:44 am »
Koga Bugarite ne sakaat da razgovaraat so makedonski kupuvac da ne praime nataka muabet. Albancite isto.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #96 на: 28 Октомври 2013, 10:39:36 am »
Туу туу, Бугарите сеуште продаваат за 3 червени, сега нив ќе ги земаме како репер?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #97 на: 28 Октомври 2013, 10:58:27 am »
Idi prosetaj vidi pa posle dojdi kazuj.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #98 на: 28 Октомври 2013, 10:59:39 am »
бугар дај не соли памет за се....и за дизел и за плин и за се си стручњак да му е.ам мајката

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #99 на: 28 Октомври 2013, 12:59:42 pm »
Koga Bugarite ne sakaat da razgovaraat so makedonski kupuvac da ne praime nataka muabet. Albancite isto.
хахахаха... добар виц... малку е обратно БУГАР... македонски купувач не иде више во бугарија д акупува...

и престани да се правиш експерт за плински уреди ТУТУРУТКА си, немаш никакво познавање. ти си застанат во времето на плинските уреди со плочка.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #100 на: 28 Октомври 2013, 13:30:28 pm »
Бугар, која црна логика ја гледаш во твојот пост?

Земи сам ископај руда, преработи ја со лично твои машини (најдени од отпад, никако купени), од добиените метали направи кола со лично твои машини и материјали (немој динар да си дал), опреми ја со лично твои гуми, мотор, масло.... Ископај гориво од негде и со него вози ја. Така ќе поминеш без да дадеш динар и ќе бидеш бескрајно среќен. 

Полесна варијанта е кола како на Flinstones (или како и да беше цртанот) што е исто добра опција за уштедување грдна пара.

 
Јас искрено се надевам дека ти е многу досадно и цело време не дупиш на форумов ради занимација бидејќи не познавам ваков лик во реалниот живот (освен еден професор со кој мислам дека сте опасна конкуренција).

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #101 на: 31 Октомври 2013, 21:33:49 pm »
Јас имам Renault Clio 1.2 8V
Пред 5 месеци ставив плин landi renzo easy fast без капалка. Беше одлично скоро и не се приметуваше дека моторот вози на плин, се додека
не поминаа 2 месеца и на низок обртај почна да трокира и да сецка скоро и не се возеше во прва или во втора брзина. Така терав некое време
бидејќи само ме шетаа мајсторите прво не ти е до плинот па кај друг до плинот ти е незнам што..
Да не дуговлечам на крај искочи дека всушност биле запушени дизните за бензин (не затворале убаво и трошело и бензин и плин)
На местото кај што го ставив плинот демек ги исчистиле дизните и откако ја земав го нема веќе тој проблем но ми спомна чоекот дека
приметил како и на бензин и на плин осеќа ко да пуцка на моменти од кај ауспухот и дека ваљда некој вентил ебе работа.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #102 на: 31 Октомври 2013, 23:23:38 pm »
Јас па ги прашав едни за плин на  1.4 тси тука на форумов, сеа не ми мрзи да прелистам кога,  ми побараа 2400 евра типски демек, во течна фаза ќе изгорел плинот. Не дека неам гз на бензин да се возам него онака чисто кога ве читам тука  дека со малку пари правите повеќе км  е тоа  ми повлекува внимание, инаку никад не би дал толку паре за повеќе км плус и 330 чуда проблеми и глупости
 проста математика 1200 км  ги возам со 6000 ден месечно низ град со бензин, а ако би се возел на плин тогаш рецимо 3500 ден ќе ги трошам плин за 1200 км, зачи разлика на месечно ниво е 2500 ден.  Една година по 2500=30000 ден (500евра разлика) Е сеа, инвестицијава ќе ми се исплати тек после 5-тата година и тогаш можам да се пофалам дека ефтино ми доаѓа, а кој гарантира дека за тоа време цената на плинот ќе биде ист? Никој. Затоа и не ни помислувам веќе да намирисам на плин а комо да ставам таков уред,  бензинот си е бензин, не тропа вентил ментил ЧД , влече убаво, не мириса на прдеж, гепекот празен, и на крај се чуствувам привилегиран :P
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #103 на: 01 Ноември 2013, 01:42:23 am »
Да ама 2400 евра тоа е премногу. Мислам дека за 1000 веке можеш да наместиш и тука е веке друга прикаската.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #104 на: 09 Февруари 2014, 16:47:13 pm »
Совети, искуства, муабети, митови и тако даље околу конвертирање на плин на 2.0 и-втек 155кс во Хонда Акорд од 2011 година.