Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491523 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1260 на: 06 Ноември 2015, 14:57:28 pm »
Тие коиловери се тајвански, колку сакаат нека коштаат. И со тие коиловери колата е спуштена многу повеќе од 35мм. Со спирали помалку се менува геометрија, помалку се оптеретуваат други делови.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1261 на: 06 Ноември 2015, 15:07:21 pm »
Со спирали помалку се менува геометрија, помалку се оптеретуваат други делови.

Само спирали?
Без промена на stock struts & shocks?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1262 на: 06 Ноември 2015, 16:54:00 pm »
Да само спирали, без да менуваш амортизери, или и да ги смениш нив, сеедно.

Ако смениш спирали највеќе што може да страда е амортизерот, ако не се соодветни, али има многу спирали со кои не мора да менуваш амортизери.

Во секој случај спуштање од 35мм, за што и почна дискусијава, не предизвикува проблеми ти како што ни линкуваш и цитираш. Спуштање до земја со коиловери, е веќе друга работа и тука може да се дискутира што, како, каде и зашто.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1263 на: 06 Ноември 2015, 22:19:27 pm »
Не знам ама мене само насмевки ми донесоа спиралите од -35mm. Како за изглед, така и за управливост.

Филип може да каже најдиректно бидејќи се има возено доста километри со фабричките спирали, а огромната (позитивна) разлика ја приметивме после 50 метри со eibach-от (едино подрипнувањата што ги спомна, ама патиштата ни се срање, не се спиралите криви ;D). По таа логика, секоја наредна кола ќе ми биде спуштена.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1264 на: 06 Ноември 2015, 22:28:02 pm »
Ниту имам потреба ниту имам некаков си кредибилитет да солам памет.

Што се однесува до најефтината и наводно најбезболна варијанта на менување само спирали со фабрички амортизери...погледнете од 1:35- 2:05.


За се било какво "поскапо" спуштање, веќе постирав.
Не мора да се сложи никој.
Терајте и уживајте.
Толку.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1265 на: 06 Ноември 2015, 22:37:38 pm »
Ти кажуваме од лично искуство, не знам што си запнал погледнете па погледнете. ;D

Фала богу дека е добро да се сменат и амортизери. Убаво е и цело подвозје да се смени, па и мотор да се смени е исто убаво... само конкретно збориме за придобивки од промена на спирали. Ваљда не се ненормални од eibach, h&r, tein, skunk2 и тн. што произведуваат спирали ~30 mm (кои се наменети за фабрички амортизери) ако се уништува цело подвозје и се трошат гуми.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1266 на: 06 Ноември 2015, 23:03:10 pm »
Ниту имам потреба ниту имам некаков си кредибилитет да солам памет.

Што се однесува до најефтината и наводно најбезболна варијанта на менување само спирали со фабрички амортизери...погледнете од 1:35- 2:05.


За се било какво "поскапо" спуштање, веќе постирав.
Не мора да се сложи никој.
Терајте и уживајте.
Толку.

Сепак и овој за спиралите зборува како за "upgrade of your standard kit". Сите сакаме коиловери, не дека не.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1267 на: 06 Ноември 2015, 23:14:54 pm »
Има муабет дека е во ред да се одржи сток суспензија. Рецимо јас сметам и дека треба најмали бандажи што може на повеќето коли. Тие се уште поважни за амортизирањето на вибрациите и нерамнините. На пример во Суперб. Најмал бандаж, мека суспензија. Еве и овој спие по дупки а има и да земеш број помали бандажи. За мене намената на таа кола е тоа. Апсолутен мир и тишина.

Истото и за Сувој. Кога веќе возам високо и тешко и тромо возило бар нека глајда. Ама они ги прават со камења суспензија и нископрофилни гуми. Што за мене е тешка глупост. Ама тоа е.

Од друга страна ГТ86 еве ми има логика да се рецимо земе со пониска суспензија иако и фабричката е џам. Гуми пак некои од најмалите би рекол како и да е и онака се ниски. Ама ајде ете еден (не повеќе) број поголеми неееека се. Колку да се курчиме. Зошто тоа е за бркање количе не е крузер. И тако даље.

Значи не важат истите работи за сите коли. Си има намена секоја од нив. Баш спомнав суперб и гт86 зошто тоа се коли што би ги купил. И ќе ги возам онака како што реков. Поготово супербот. :) уф тој суперб...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1268 на: 06 Ноември 2015, 23:45:24 pm »
^ А муабетот почна баш за спуштање на  Шкода и Пасат и убаво реков било дека спуштање на вакви коли чија основа предност е удобноста е како да си ги упуцал у една нога..и уште стојам на тоа.

Ти кажуваме од лично искуство, не знам што си запнал погледнете па погледнете. ;D


Напротив,читајќи ми делува како вие мене упорно да ме убедувате. Ништо не сум запнал, реков стопати "големи сте, вие си знаете..терајте".
Постирам туѓи видеа, искуства, ставови и статии за да не мора да ви пишувам јас,  пошто ионака нема зашто мене да ми верувате.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1269 на: 07 Ноември 2015, 07:14:17 am »
Таман си е муабетот на чичкото, на 2:41 убаво си вика „So, if you`re on a budget, and you don`t need ride height adjustment, either the lowering spring or spring strut combo kit is the great way to upgrade your suspension and improve the handling of your car"

Јас возев на стилото Sparco пружини со фабричките амортизери, ама додека не ставив KYB, кои се 15-тина % поцврсти во однос на фабричките, суспензијата не беше на задоволитлено ниво.

На 166 возев Eibach, so фабричките амортизери, ок беше, ама уште поубаво беше со нови Мonroe Reflex амортизери.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1270 на: 07 Ноември 2015, 11:32:12 am »
Чинам дека оваа локација е поподобна, да го дополнам со информации стремежот за инсталација на Bilstein B16 Ridecontrol.

Имајќи предвид дека сите (во ред, најголемиот дел од нас) се соочуваат со потреба за компромис кога се работи за воспоставување на рамнотежа помеѓу она што го сакаме и она што ни треба, Octavia vRS во моментот на избор ги погоди најважните точки - (1) доволно пространа за семејно возило, (2) технолошки подобна за безбеден транспорт, и (3) доволно возбудлива за "boy racer" како мене. Бонус на сето ова е релативно достапната цена.

Секако, наведена предност во некои случаи води кон недостаток - потврдата суспензија потребна за безбедно возење при таа моторна моќ понекогаш предизвикува непријатност. Семејната шефица не е "girl racer" и не секогаш и е пријатно при редовен семеен транспорт. Другите возила од VAG групацијата кои се наведуваат како "спортски", а се во повисока ценовна категорија имаат OEM можност за регулирање на тврдината на суспензијата.

Тоа е она што би сакал да го имам како можност - контрола на тврдината на суспензијата. И затоа токму Bilstein B16 Ridecontrol, а не друг Bilstein модел или модел од друг производител. Спуштањето е бонус, но не е пресудно.

Да сакаше VAG да инсталира адаптивна суспензија во Octavia vRS, фино ќе си доплатев. Овака ќе бараме алтернативи...

...а во идеален свет, ќе можев да си дозволам две возила - Octavia/Superb L&K за семејството, Megane RS за ретките слободни викенди.

П.С. Bilsten е далеку од непроверена опција, да не зборувам за нивниот TUV сертификат или lifetime гаранција. Секако, тоа доаѓа со цена од речиси 2,000 ЕУР по сет, барем според нивниот македонски дистрибутер.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1271 на: 07 Ноември 2015, 13:00:26 pm »
Не знам ама мене само насмевки ми донесоа спиралите од -35mm. Како за изглед, така и за управливост.

Филип може да каже најдиректно бидејќи се има возено доста километри со фабричките спирали, а огромната (позитивна) разлика ја приметивме после 50 метри со eibach-от (едино подрипнувањата што ги спомна, ама патиштата ни се срање, не се спиралите криви ;D). По таа логика, секоја наредна кола ќе ми биде спуштена.
Разликата е боки шеширџија :D Навистина, предходно колата беше многу многу понепрецизна :)

Како што реков, разлика у удобност скоро и да нема, освен на поиспакнати прегиби.

ама уште поубаво беше со нови Мonroe Reflex амортизери.
Симо ги има овие на нашиов пазар? Придобивките кои се, де сподели ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1272 на: 07 Ноември 2015, 14:18:55 pm »
Авто Лидер ..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1273 на: 07 Ноември 2015, 14:59:30 pm »
Авто Лидер, спроти олимписки базен. Ако немаат, може да донесат, ама ќе ги чекаш.. може и колата да ти р`ѓоса :D Така брат ми чекаше за 147, и на крај Bilstein од Белград си купи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1274 на: 07 Ноември 2015, 19:35:11 pm »

Јас возев на стилото Sparco пружини со фабричките амортизери, ама додека не ставив KYB, кои се 15-тина % поцврсти во однос на фабричките, суспензијата не беше на задоволитлено ниво.

На 166 возев Eibach, so фабричките амортизери, ок беше, ама уште поубаво беше со нови Мonroe Reflex амортизери.




Аман бе? ;D