Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491151 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #735 на: 22 Мај 2014, 10:43:04 am »
Па и скалата не е фиксна. Не е 1метар се расипани, туку некој процент од некоја бројка од некоја друга бројка. Само немој откога ќе ги смениш да отидеш на тестирање и да излезе дека новите се на 50%! :) :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #736 на: 22 Мај 2014, 10:56:55 am »
Искрено ја поише би им верувал на станициве за технички преглед бидејќи немаат ни што да добијат ни што да изгубат,а овие што продаваат амортизери како горе наведениве богами имаат што да добијат од лошите бројќи ;)

И јас вака си мислев кога требаше да ги менувам, бидејќи од техничкиот на Хисар до тој во АвтоМобил во Бутел 1 имаше разлика околу 5-10 процентни поени, односно повисоки бројќи покажуваше кај Автомобил.

Е сеа ако они намерно го штелуваат за пониски, а даваат гаранција 2/3 години во тој случај многу  е веројатно да треба на нивни трошок да ти го сменат во гарантниот рок.

Веле,
Чувството на тоа кога ти биле нови или скоро нови амортизери неможеш никогаш да го споредиш со сега. Амортизерите си слабеат а ти пополека се привикнуваш на нивниот послаб одзив на патот, знаеш како ефектот со жабата. Меѓутоа 20% е НЕРЕАЛНО. Кога бев за мене да менуваат дојде еден таксист, задното тркало му покажа 60-70% а за малку ќе летнеше тркалото, така да по мене не треба секогаш да и се верува на машината. Сеа да не биде сите нешто мудруваме а никој не нуди решение, јас би те советувал:

Најди некој сервис кој што има посовремена и калибириана опрема, знам дека во Скопје Север го реновираа техничкиот на АМСМ, за Хисар можам да кажам дека е ОК, АвтоМобил иако им е стара машината дечките таму нон стоп работат со тоа, ма да имаат по мене повисоко ниво на толеранција.

По ова ќе имаш горе-доле оценка за состојбата. После тоа размислувај или барај нови амортизери во зависност на ситуацијата.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #737 на: 22 Мај 2014, 10:59:13 am »
Не викам дека не е можно да се истрошени, или што ти ја знам. Ако им дошло време, им дошло, тоа е.

Мене ми е крајно нереална разликата во бројки. Преку 20% разлика има во мерењата во Аутомакедонија (новиот центар во К.Вода, кај што беше Рено) направени минатата сабота на регистрација, и вчерашните мерења во АвтоМобил. Лани пред да идам на одмор мерев во АвтоМобил во Бутел, предните беа преку 80%, задните помеѓу 70 и 80%. Не е можно (или барем стварно не гледам вистинска опиплива причина да) за една година толку да отидат јабана.

Мене во АвтоМобил ми рекоа дека се ОК (малце задните, ама прдените ти се добри дојди кога ќе се стопли), а јас осеќав дека едно предно тркало ми губи контакт со подологата многу лесно на нерамнини. Одма истиот ден оотидов во ПСС на целосен преглед на подвозје сосе амортизери. Таму ми дадоа принт од нивната машина. Ми рекоа предните скоро ништо не ти држат задните се 100%.

Сменив предни, и реално веќе заборавив колку непријатно беше да се бориш со подскокнувања и брзо активирање на ABS кога очекуваш дека не треба да се активира.

Е сега ако ги прашаш производителите на амортизери ќе ти кажат на секои 20000 км да ги провериш. Секако дека има улога условите во кои ја возиш колата но има и нешто во доменот на контрола на квалитет, а негоаш е само пуста несреќа.

Кај едниот колега со Меганот седнан јас гледав позади како тркалото му вибрира. Го пратив во сервис официјален и таму „со мајсторот возеле по кривини“ и мајсторот му рекол „немаш мака“.
После 4-5 месеци го гледма пак пред мене - тркалоно никао да се смири.

Го земав со мене до истиот сервис (пола ми се дургари веќе после две реноа почнуваш на детски родендни да ги викаш), идме кај шеф на сервис и му викам дај види на човеков не му ја бива работав со задните. Тој одма мене ми се пушти, „како можеш ти од око да видиш тоа така не се гледа, прво треба да се види дали има пуштено уље“. И ние рековме „ај видете дали има пуштено!“ И двата беа помочани.

За мојот Меган еднаш ми скокна цела задница на патот Скопје-Штип на една кривина. Не беше страшно но јасно дека нема таму ништо што држи. И тие беа истечени.

Така да мајсторските муабети кај нас се за „теткици“. Јас ако знам дека нешто не ми е доверливо на колата а е во клучен сегмент не ги чекам нивните локални совети. Во твојов случај ако сум јас тој што треба да реши ќе си почнам да барам асална замена за сите. А на пат ќе отидам вака нема да избрзувам со опциите. Ќе бидам повнимателен и ќе се помрам со последиците дур не се најде најдобрата замена.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #738 на: 22 Мај 2014, 11:34:51 am »
Во моментов не сум во состојба да размислувам за замена на сите. Дури би рекол дека е "out of question". Се размислувам евентуално за репарација, меѓутоа еве, ми стигаат муабети од луѓе на кои им верувам, дека тоа не би било баш најдобрата опција, без разлика на тоа што нудат 3 години гаранција за репарирани амортизери.

Деноиве ќе договорам пар клаберишча да испитаат, да видиме како ќе им личи нив.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #739 на: 22 Мај 2014, 11:50:52 am »
Секако дека има улога условите во кои ја возиш колата...
0:25, 0:34, 0:39, 0:43, 0:58

Кај нас стакла за прозори се понерамни.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #740 на: 22 Мај 2014, 11:56:08 am »
Во моментов не сум во состојба да размислувам за замена на сите. Дури би рекол дека е "out of question". Се размислувам евентуално за репарација, меѓутоа еве, ми стигаат муабети од луѓе на кои им верувам, дека тоа не би било баш најдобрата опција, без разлика на тоа што нудат 3 години гаранција за репарирани амортизери.

Деноиве ќе договорам пар клаберишча да испитаат, да видиме како ќе им личи нив.

Мојот став за репарација мислам дека е општо познат на форумот.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #741 на: 22 Мај 2014, 12:51:51 pm »
Веле поарно зами кинески нови со 6 месеци гаранција него да ги репарираш твојте,само парите во тереќе ги фрлиш,имаш ефтини амортизери во еуро97 ќе те тереаат појше од репарираните.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #742 на: 22 Мај 2014, 13:07:49 pm »

Мојот став за репарација мислам дека е општо познат на форумот.

Мојот исто така и е ист :) Подобро чувај си ги парите месец-два, и собери уште нешто за нови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #743 на: 22 Мај 2014, 14:00:33 pm »
Не си бутај трн у болна нога! Кога ќе можеш ќе ги смениш.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #744 на: 22 Мај 2014, 20:55:42 pm »
Апдејт:

Бев прееска у АМСМ, ми учинија услуга, ги проверија амортизерите и кочниците... Предните у горна половина на 70%, задните лев:62, десен:66. Направија целосна инспекција на возилото, и ми рекоа дека абер нема од отидени амортизери. Подослабени, да, меѓутим отидени или критични, ни под разно. Нити нешто невообичаено, нити љуљање, нити ништо...

И сеа? Кого треба да палам?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #745 на: 22 Мај 2014, 20:58:57 pm »
никого,само си презагрижен :)
не си ни прв ни последен кој тргнал на 3.000км пат,имаш релативно нова кола,само седни и вози

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #746 на: 22 Мај 2014, 20:59:15 pm »
Сега ќе менуваш задни или не?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #747 на: 22 Мај 2014, 21:01:12 pm »
никого,само си презагрижен :)
не си ни прв ни последен кој тргнал на 3.000км пат,имаш релативно нова кола,само седни и вози

Нормално дека би бил, ако треба за месец дена да идам на пат со товарена кола, а некој ми вика дека ми се отидени амортизерите. Ако некој не би бил загрижен во таа ситуација, онда не смее да му биде дозволено да вози.

Сега ќе менуваш задни или не?

Не.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #748 на: 22 Мај 2014, 21:26:01 pm »
Проценти од рукав тресење... :

Аутомакедонија: FL:66 FR:65 RL:54 RR:49
АвтоМобил         : FL:<50 FR:<50 RL:~20 RR:~20
AMSM                  : FL:>75 FR:>75 RL:62 RR:66

Притисок на гуми: 2.4 all arround.

Уште еднаш да прашам, притисоков е за препорачан за неоптоварено возило? Ако имаш некој  најнизок препорачан, употреби го тој за тестирање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #749 на: 22 Мај 2014, 21:31:54 pm »
Мислам 2.2 или 2.3 дека е препорачан за неоптоварено возило, ама не се сеќавам баш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.