Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 490819 пати)

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #690 на: 15 Мај 2014, 01:06:10 am »
Monroe Амортизери, и Bilstein спирали или нешто др алтернативно  ;)   Ќе прајме некоја комбинација  . . .
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен banjifiko

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #691 на: 15 Мај 2014, 09:21:51 am »
Бев на контрола на предница кај Мете во Кисела Вода, и по исцрпниот преглед и тест, дојоа до заклучок дека аутото ми е топ.
Најголема благодарност и респект до момците.

Од друга страна пак, за звукот што ми се јавува како тапо квичење кога се поладни деновите, а за кој се причина гумичките од баланштанглата, добив сугестија да не ги чепкам т.е. менувам или слично, тукуда ги поминам со силиконски спреј. Е сега, каде и каков спреј препорачувате да купам за оваа намена.

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #692 на: 15 Мај 2014, 10:39:17 am »
Бев на контрола на предница кај Мете во Кисела Вода, и по исцрпниот преглед и тест, дојоа до заклучок дека аутото ми е топ.
Најголема благодарност и респект до момците.

Од друга страна пак, за звукот што ми се јавува како тапо квичење кога се поладни деновите, а за кој се причина гумичките од баланштанглата, добив сугестија да не ги чепкам т.е. менувам или слично, тукуда ги поминам со силиконски спреј. Е сега, каде и каков спреј препорачувате да купам за оваа намена.

http://i.imgur.com/BvVS5KX.jpg

160ден во Хубо

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #693 на: 18 Мај 2014, 19:23:25 pm »
Ако се подослабени пар амортизери, ама не се до степен за менување, има ли начин своевидно да им се продолжи векот на траење за да се изедначат со другиот пар, па да се сменат комплет? Или подобро е да се сменат со нови тие што се ослабени?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #694 на: 18 Мај 2014, 19:48:59 pm »
нема,а и да има не се исплати зошто работната рака е скапа,кога веќе вадиш менувај и мирна глава
јас мислам да почекаш и другите да отидат па комплет 4 да смениш

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #695 на: 18 Мај 2014, 21:17:18 pm »
Ако се подослабени пар амортизери, ама не се до степен за менување, има ли начин своевидно да им се продолжи векот на траење за да се изедначат со другиот пар, па да се сменат комплет? Или подобро е да се сменат со нови тие што се ослабени?

Под претпоставка дека предните ти се подослабени:

1. Вози само на задни тркала
2. Издиши ги предните гуми - препумпај ги задните.
3. вози напред со 15-ки бандаши, позади со 19-ки

Имам уште некоја идеја, кажи ако ти се бендисаа овие...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #696 на: 18 Мај 2014, 23:00:16 pm »
Simo, go home, you're drunk.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Schmitt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1818
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #697 на: 18 Мај 2014, 23:06:14 pm »
Симо, дали важи истото и задни амортизери и за колку време ќе се продолжи векот?
Never drive faster than your Angels can fly.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #698 на: 18 Мај 2014, 23:10:08 pm »
Вака уствари им се подобрува состојбата и кога ќе стигнат пак на исто рамниште се враќа ко што било.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #699 на: 19 Мај 2014, 09:37:26 am »
Амортизерите не се премногу скапа работа а играат големо учество во возењето. Најдобро ќе видиш на некоја кривина на надолнина каде што по можност да има некои нерамнини на патот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #700 на: 19 Мај 2014, 09:53:13 am »
Знам дека кај мене задните се подослабени, затоа ме интересира дали може некако да ги „прикрпам“ додека да се изедначат со предните, или да турам нови.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #701 на: 19 Мај 2014, 10:07:43 am »
Чудно обично предните први откажуваат ??? И така сте 2+1 така да нема да имаш многу секирации за позади. Избегавај да ја товариш премногу ако закаш да ги заштедиш. Ако сакаш распрашај се за тоа колку пари се во Авто Лидер и другиве за амортизери па види си. Ако се до 100 евра и монтажата не подразбира вадење се и сешто од позади тогаш земи си, ако не стави си го to-do листа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #702 на: 19 Мај 2014, 10:12:49 am »
Не. Обично прво задните откажуваат први.

Велештрумф, што значи „подослабени“? Кој метод за проверка го користеше? Препорака, оди во PSS на зајчев рид, нека ти ги измерат и отштампаат даташит со вредности.

Ако вредностите се приближно исти на левата и десната страна, и дампинг вредностите се високи - не се секирај. Многу е побитно по осовина да ти биде ист дампингот отколку да се рамномерно ослабени напред и назад. Ако се истрошени во таа мерка да бидат за промена само задните - само тие смени ги.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #703 на: 19 Мај 2014, 10:26:20 am »
Дека се дизели во фамилија па затоа ;D обично искуство е такво

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #704 на: 19 Мај 2014, 10:31:24 am »
Не. Обично прво задните откажуваат први.

Велештрумф, што значи „подослабени“? Кој метод за проверка го користеше? Препорака, оди во PSS на зајчев рид, нека ти ги измерат и отштампаат даташит со вредности.

Ако вредностите се приближно исти на левата и десната страна, и дампинг вредностите се високи - не се секирај. Многу е побитно по осовина да ти биде ист дампингот отколку да се рамномерно ослабени напред и назад. Ако се истрошени во таа мерка да бидат за промена само задните - само тие смени ги.

Технички преглед :)

Регистрирав колата во саботата во Аутомакедонија, па ми ги замолив да ми направат и технички, иако не требаше (имав лист од ПСС дека нареден технички е во 2015), ама сакав да ја проверат колата, оти пак не’ чека долг пат за некој месец. Методот, шо знам, оној со вибрирачки плочи, како што се тестираат амортизери :)

Предните се малтене исто „истрошени“, ама се во зелена зона (L: 66; R:65).
Задните имаат некоја (не многу голема) разлика меѓу нив, башка се послаби од предните и се во жолта зона (L:54; R:49).

Ми рекоа дека нема потреба сега да ги менувам, ама да ги имам на ум за наредната година.

Чудно обично предните први откажуваат ??? И така сте 2+1 така да нема да имаш многу секирации за позади. Избегавај да ја товариш премногу ако закаш да ги заштедиш. Ако сакаш распрашај се за тоа колку пари се во Авто Лидер и другиве за амортизери па види си. Ако се до 100 евра и монтажата не подразбира вадење се и сешто од позади тогаш земи си, ако не стави си го to-do листа.

И ја ќе речев дека за предните, поише е проблем тешкиот мотор ;)
Проблем ќе биде избегавањето да се товари многу, оти ќе товариме многу, башка и куфер на кров :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.